מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפנדה שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו היפה שלי :)
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

צביקה והספיידר
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט אונו שהייתה לי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפנדה שלי!


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 01-02-10, 01:07   #1
אתגר
Member
 
תאריך הצטרפות: Feb 2010
מיקום: נהריה
הגלגלים שלי: Punto Spice SX
הודעות: 67
ספייס SX - כיוון תזמון הילוכים..

ככה רושמים את זה? או שזה נכלל בכיוון הגיר..
בכל אופן.. אני באמת חדש בכל העסק הטכני, אני נהג צבאי בעיסוקי אבל לא בקיא במיוחד בדברים הטכניים (אז אל תיעלבו אם אני קצת קשה..)

בעיה לא רצינית אבל רציתי לשאול אם זה אפשרי
ברצוני לתזמן את ההילוך השני (בתיבה ידנית)
כלומר, ההילוך השני נראה לי קצר מידי אם אפשר להגיד ככה.. הוא יותר קצר לי מההילוך הראשון
ואם כבר מדברים על זה הייתי מוכן לתזמן את כל חמשת ההילוכים ליותר כח ופחות מהירות.. (הילוכים יותר ארוכים)
או לפחות ככה אני מבין את זה..
אפשרי בתנאים ביתיים או לא? אם כן איך עושים את זה?
ואם התבלבלתי כאן במשהו תקנו אותי בבקשה, באמת שאני מעוניין ללמוד כאן מהחבר'ה אני הרבה זמן עוקב אחרי הפורום
אתגר מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 01-02-10, 04:57   #2
asaf123
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2008
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פיאט אונו 94
הודעות: 288
שלח הודעה דרך MSN ל asaf123
לתזמן אתה לא יכול.
מה שכן זה לשנות יחסי העברה על ידיד שינוי גלגלי השיניים בגיר אבל לפי הידע הטכני שלך לא נראה שאתה יכול לבצע זאת בתנאים ביתיים.
רצוי מכון לגירים + להשיג סט של יחסי העברה שנראה לך שיתאים לך.
מחיר לא זול יש לקחת בחשבון ועם קיים דגם לרכב שלך עם גיר ארוך יותר יהייה זול יותר להשיג גיר כזה ולהרכיב.
ןיש לקחת בחשבון שלהאריך את הגיר יבוא על חשבון מומנט והרבה פחות זמינות לכח בטורים נמוכים עם כי המהירות הסופית תישתפר.
ובכדי לשפר את כל טווח הסל"ד יש לשפקר את המנוע ככה שיהייה יותר חזק ובשרני ולא ירגיש עייף בטורים הנמוכים עם יחסי העברה קצרים.
קח בחשבון דבר נוסף בשביל הגיר שיש לך ברכב ישבו המון מהנדסים ועשו אי אילו חישובים כדי שזה יהיהי הכי פרקטי חסכוני ואמין שאפשר יחד עם חשיבה על שאר המכלולים שיושבים בנוסף לגיר כגון דיפרנציאלים ציריות קלטץ' וכו'.
asaf123 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-02-10, 05:10   #3
אתגר
Member
 
תאריך הצטרפות: Feb 2010
מיקום: נהריה
הגלגלים שלי: Punto Spice SX
הודעות: 67
תודה רבה אסף..
אבל די תכננתי לעשות הסבה לקלאץ' ספורט כדי לקבל יחסי העברה אופטימליים יותר..
אבל נראה לי שאני אפשוט רגל כי אני אצטרך להרים גם את כל המערכת של הדיפרנציאל (גלגל הינע, מיסבים וזה.. לא טעיתי נכון?)
לשפר מתלים ולחזק סרנים, להחליף צמיגים לחיכוך "בריא" יותר ולפחות לשים לה פילטר פתוח וECU חדש כדי לא לבזבז עבודה כ"כ מאסיבית..

בגדול זה יותר מידי לדעתי.. אבל אני לא רחוק מהאמת נכון? כי איך שהבנתי כדי לשפר את טווח הסל"ד צריך להוסיף סוסים למנוע, כדי לקבל יחסי העברה וזמנים מהירים יותר צריך להחליף קלאץ', כדי שהקלאץ' ספורט יהיה יעיל צריך להתאים את הדיפרנציאל... וכו' וכו'

בכל אופן תודה רבה אסף.. וסתם למקרה שאני כן אחליט לעשות את זה
טווח מחירים? או שעדיף ישר ללכת לקנות פונטו GT? חח
אתגר מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-02-10, 09:45   #4
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
היה לפונטו דגם שנקרא "ספורטינג" שבא עם 6 הילוכים קצרים.

אגב, הילוכים ארוכים זה אומר שהמנוע יעבוד הרבה יותר קשה (כי בחלק גדול מהזמן הוא לא יהיה בתחום היעיל שלו).

קלאצ' ספורט, הכוונה לקלאצ' קרמי? כי אם כן, קשה לנהוג איתו ביום-יום.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-02-10, 14:11   #5
אתגר
Member
 
תאריך הצטרפות: Feb 2010
מיקום: נהריה
הגלגלים שלי: Punto Spice SX
הודעות: 67
לא יודע אם קוראים לו קלאץ' קרמי, היה בחור בצפון שהיה לו קלאץ' כזה שאני מתכוון אליו (על גולף שחורה בעלת 850 כ"ס)
קלאץ' נגיעה בעיקרון, תלחץ עליו זמן ממושך מידי והאוטו ייכבה

אני מכיר את הספורטינג, אבל כבר להחליף קיט לגיר אני חושב בכיוון של HGT אבראט' או GT מוגדשת..
למרות שאני חושב שיהיה יותר קל למצוא את הקיט של הספורטינג

תודה על העזרה חבר'ה, באמת
אתגר מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-02-10, 14:40   #6
matanmelman
Senior Member
 
האווטאר של matanmelman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2008
מיקום: חיפה
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 176
השאלה היא: מה יעזרו כל השיפורים האלה עם המנוע עצמו בסך הכל מוציא 60 כ"ס שהוא חדש.
לא עדיף כבר להחליף לרכב יותר חזק?
ולפי מה שאני יודע, קלאצ' קרמי מיועד למכוניות עם מומנט גבוה וברכב שלך זה יהיה מיותר לגמרה.
matanmelman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-02-10, 14:41   #7
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
קיט של ספורטינג? איזה קיט.

תראה, בגדול ההמלצה היא שאם יש דגם נוסף לרכב שלך שמגיע מוכן כבר כרכב ספורטיבי, עדיף להתחיל ממנו, ולא לנסות להביא את הרכב שלך למצב טוב יותר.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-02-10, 15:34   #8
אתגר
Member
 
תאריך הצטרפות: Feb 2010
מיקום: נהריה
הגלגלים שלי: Punto Spice SX
הודעות: 67
תשמע.. קצת יקר לי קודם להביא HGT ואז להתחיל לדגם אותה נקרא לזה כך.
אני אעדיף כבר לחפש בנרות GT במצב טוב ולהתחיל איתה

טוב תודה חבר'ה, אפשר לסגור בעיקרון קיבלתי את התשובות שרציתי
אתגר מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-02-10, 20:26   #9
Lexxxa
Senior Member
 
האווטאר של Lexxxa
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
שלום אתגר.

יש הבדל בין פונטו רגילה לפונטו ספייס. הגיר של GT לדעתי לא מתאים למנוע שלך.

בשביל לשפר את הגיר צריך לשפר גם מנוע, לגדוש אותו! כדי לגדוש עדיף מנוע 1.8 ומעלה. אפשר גם 1.6 אבל צריך לחזק אותו טוב. משפרים מנוע, צריך לשפר מתלים, סרנים, ברקסים וכו'.

כל התענוג הזה יעלה בסיסות 30000-40000 ש"ח.

עדיף לך לקנות משהו ספורטיבי יותר ואז להתחיל לשפר.

גולף 850 כ"ס בצפון, אתה בטוח ?
Lexxxa מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-02-10, 20:33   #10
אתגר
Member
 
תאריך הצטרפות: Feb 2010
מיקום: נהריה
הגלגלים שלי: Punto Spice SX
הודעות: 67
זהו שאמרתי כבר שמבחינת מחיר עדיף להביא GT נחמדה בסביבות ה 20 אולי אפילו פחות ולעבוד איתה..
כי ממה שכבר הבנתי גם הספייס SX ספציפית לא נוטה לכיוון הספורטיבי וקשה מאוד להשיג תוצאות יפות עם הרכב הזה.
אני אחשוב על זה יותר לעומק אבל בגדול הנטייה כנראה תהיה לכיוון ה פונטו GT ומשם להמשיך הלאה.

לגבי הגולף, הייתה של איזה דרוזי מאחד הכפרים בצפון.. הושקעה בכמעט מיליון שקל.
נמכרה לחו"ל בקצת מעל מיליון שקל.
אתגר מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
כיוון רצועת תזמון בספייס 8v dudyafit פונטו - טכני 9 06-12-09 22:25
שאלה לגבי החלפת רצועת תזמון amirnili פונטו - טכני 1 16-11-09 23:36
ציפוי לידית הילוכים אוטומטית לפונטו ספייס yehudabb פונטו - טכני 3 01-03-09 15:57
כל כמה זמן אתם מחליפים רצועת תזמון בספייס gsk פונטו - טכני 13 17-06-08 18:34
אונו 1.4 Ies - רצועת תזמון. פורום הגראז' 1 15-04-07 20:52


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 23:50.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד