![]() |
|
![]() |
פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
![]() |
#1 | |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2009
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: HGT
הודעות: 295
|
הרעידות נמשכות ונשאר רק עוד דבר אחד לנסות
מדובר בפונטו SX 2001
רעידות קלות, לפעמים מלווה בתזוזה של הסל"ד אך לא תמיד, פליטת אוויר מהאגזוז לא נקיה ונראה כאילו יש משהו שמפריע. מה בוצע עד כה: 1. ניקוי בית מצערת 2. החלפת פלאגים NGK מוקריים 3. החלפת חוטי הצתה אני חושב שנשאר לנסות לנקות אינגטורים ופה בא השאלה. האם זה מצריך פירוק של כל המזרקים ? האם K44 יכול לעשות את העבודה ? ועם כן אז מה עדיף K44 או גולד לייבל ? יש לי מישהו שאני מכיר שהוא חשמלאי רכב, הוא דיבר משהו על סליל הצתה שיכול לגרום לאותה הבעיה. בכל מקרה כמו מזה נראה לכם ? עוד משהו שאני רוצה לשתף, מכיון שזה רכב ראשון שלי, אין לי כל כך מושג מה זה "סוחב" חבר שהיתה לו את אותה הפונטו בדיוק 3 שנים, לקח סיבוב על הרכב ואמר שהרכב לא כזה סוחב כמו שהיה לו. הוא הציע לי משהו שנמע קצת הזוי, אמר לי להתחיל למשוך את הטורים וככה המנוע יפתח יותר וכל הפיח ירד, נראה לי קצת מוזר והזוי ההסבר הזה. ד"א הפונטו שלו הפגינה אמינות מופלא, רוב הטיפול הבחור היה עושה לבד ולעולם לא שם פראפלו אלא מים ירוקים. במכירה היא עמדה על 194K הבעיות היחידות היו : הגה חשמלי, תיקון בעיה במחשב משהו עם הזרקה. כיף לשמוע שפונטו גם מצליחה לסגור כזה ק"מ גבוהה ![]() |
|
![]() |
![]() |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד