מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו בפוטושופ
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ואקס לפיאט בראבה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו החדשה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

זאת האונו שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

החלפת ג'אנטים בפונטו ספייס שלי


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 05-03-09, 10:26   #1
ronesbones
Senior Member
 
האווטאר של ronesbones
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: הרצליה
הגלגלים שלי: Punto Evo
הודעות: 142
נורה של מערכת הזרקה, אבחון ועלויות תיקון

שלום לכולם.

ברצוני לעדכן על תקלה שקרתה לי. (2002 SPICE SX)
כבר כמה ימים הרגשתי שמשהו לא לגמרי כשורה ברכב. היו רעידות קלות בסל"ד,
שמתי לב שצריכת הדלק עלתה מעט והיה לפעמים ריח חריף מהאגזוז, כאילו הדלק לא נשרף טוב.

דחיתי את ההתמודדות עם הבעיה ליום ראשון (יום חופשי שלי), עד שאתמול בערב במפתיע נדלקה לי נורת תקלה במערכת ההזרקה.
השכמתי קום הבוקר וקפצתי לפני העבודה למוסך "שמשון" ביהוד.

במוסך, שמשון חיבר את הרכב למחשב ואובחנה תקלה בחיישן למבדה לפני הממיר.
החיישן הוחלף תוך כמה דקות, בוצעה נסיעת מבחן (שאחריה שומן כבל בלם היד שהרעיש לי מאחורה).

נזק:
חיישן למבדה ספייס - 804 ש"ח
בדיקת תפקוד - 100 ש"ח
החלפת חיישן למבדה - 90 שח
-------------------------
סה"כ: 1149 ש"ח כולל מע"מ.

וכל זה לפני הקפה של הבוקר.

אני יודע שאני נמצא בפורום של פיאט, שרוב בעלי הפיאט כאן מאוד אוהבים את הרכב שלהם, אבל ברצוני להביע את חוסר שביעות הרצון ההולך וגדל שלי כלפי האמינות של הרכב הזה.
__________________
לא למדתי לקח, קניתי עוד איטלקיה
ronesbones מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 05-03-09, 11:37   #2
simon377
משורר הפורום
 
האווטאר של simon377
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: טורונטו
הגלגלים שלי: פונטו SX לשעבר. מאזדה 3. רכב שהוא אונייה עם שם של מטוס :)
הודעות: 689
כמה שאלות:
איזה יד הרכב?
כמה ק"מ?
כמה ידיים הוא עבר?
איפה טופל?

ובאותה נשימה-
כמה זמן הוא אצלך?
איזה תקלות התעוררו?
איך אתה מטפל בו?
__________________
"בשני מקומות בעולם - המיטה והאוטו - איש אינו מעז לחשוב שהביצועים שלו פחות טובים מהממוצע. יש שתי בעיות עם הטענה הזאת; האחת היא שהיא בלתי אפשרית מתמטית, השנייה היא שהממוצע נמוך מאוד".
טום ונדרבילט.
simon377 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 05-03-09, 14:40   #3
raanan_t
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של raanan_t
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 ELX 2002 Manual
הודעות: 2,640
חיישן למבדה שנהרס אחרי 7 שנים שהרכב על הכביש נשמע לי בסדר.
אם אתה חושב שברכבים אחרים זה לא כך, אתה טועה.
__________________
"הלאה הלאה, עזוב אותך שטויות, הלאה" (מיכאל 2010)
raanan_t מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 05-03-09, 15:16   #4
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
אמינות מכוניות

והנה סיפורים יקרים מאוד על מכוניות טויוטה קורולה ה"אמינות":
http://www.carsforum.co.il/vb/showth...ighlight=p0420
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 05-03-09, 15:22   #5
ronesbones
Senior Member
 
האווטאר של ronesbones
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: הרצליה
הגלגלים שלי: Punto Evo
הודעות: 142
הרכב עבר 110,000 קילומטר.
אני יד שלישית, יד שניה היה חבר מהעבודה ויד ראשונה אשה מבוגרת.
הרכב ברשותי כשנה.

בתקופה הזאת הוחלפו\תוקנו:
1. קלאץ', צמיגים - נלקח בחשבון בקניה

~חצי שנה של שקט~

2. חוטי הצתה.
3. מחשב ניהול מנוע
4. משאבת מים
5. חיישן למבדה
6. ליטוש פנסים שגידלו ציפוי דמוי אבנית

מחשב ניהול מנוע הוחלף עקב זיהום אויר בטסט:
http://www.fiatclub.co.il/forum/show...6205#post36205

הרכב מטופל כל 10,000 מבחינת שמנים, פילטרים, במוסך רגיל.
פלגים מקוריים של פיאט (עד עכשיו החלפתי פעם אחת).

אני יודע שרוב הרשימה הזאת היא לגיטימית לרכב שנת 2002, סתם מתסכל.
__________________
לא למדתי לקח, קניתי עוד איטלקיה

נערך לאחרונה על ידי ronesbones : 05-03-09 ב 15:30.
ronesbones מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 05-03-09, 22:08   #6
litalnovo
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: כפר סבא
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 20
ערב טוב,
גם לי הייתה אותה הבעיה, ערב אחד נדלקה אותה מנורה, קפצתי למוסך, עשו שיפוץ בית מצערת+בדיקה ולקחו לי 520 ש"ח כולל מע"מ.
אחרי יומיים שוב נדלקה המנורה, חשבתי לתומי שכנראה זה סתם ולא רציני, קפצתי למוסך, חיברו את הרכב למחשב ואז גילו גם כמו אצלך שחיישן למדא דפוק.
לא ידעתי מה לעשות עם עצמי, החלטתי לתקן במקום (מוסך מורשה פיאט ברעננה), ביקשתי להיות בזמן ההחלפה כדי להתחיל להכיר קצת חלקים ברכב, ראיתי את החיישן ורציתי לבכות.
בשביל הדבר המסכן הזה נתתי 1000 ש"ח כולל מע"מ.
הרכב די חדש אצלי, סה"כ 5 חודשים, אני יד שניה. קילומטרז' נמוך (62,000 ק"מ), שנת 2003.
זה רכב ראשון שלי וידעתי שרכב זה דבר יקר אך לא תיארתי לעצמי עד כמה.
מחר אני אמורה ללכת לעשות טיפול גדול + רצועת טיימינג = 2500 ש"ח כולל.
בקיצור, אחרי שבכיתי לכם מספיק אני מבינה אותך ובאמת לא יודעת מה לעשות עם כל התיקונים האלה.
מקווה שהתסכול יעבור...
litalnovo מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 05-03-09, 23:23   #7
ido
Senior Member
 
האווטאר של ido
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: אזור
הגלגלים שלי: גאלאנט
הודעות: 616
חבר'ה - אתם מדברים על כסף קטן, רכב זה הוצאה ואין הרבה מה לעשות.


17,000 ש"ח מיום הקניה לפני 9 חודשים - HGT 2001 110000KM
ido מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 05-03-09, 23:46   #8
רקובי
Senior Member
 
האווטאר של רקובי
 
תאריך הצטרפות: Nov 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 SX
הודעות: 433
אני מבין אותך. פיאט זה ממש לא שיא האמינות. זה רכב זול וטוב, והרבה יותר אמין מרנו קליאו.
אני חושב שבזה ממצים את האמינות. ולא משנה מה יגידו, כנראה שיפנומטית תהיה בהחלט אמינה יותר (ואני אוהב את הפונטו שלי, אבל יודע שאשלם על זה)

כנראה שעם הפיאט אתה פשוט פורס את התשלומים בזמן השימוש ברכב, בעוד שבשביל יפנומטית תצטרך יותר כסף
רקובי מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 05-03-09, 23:56   #9
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
זה לא שהן לא אמינות, הן פשוט יותר רגישות להזנחה.
אני מכיר טוב את עלויות הטיפולים ביאריס למשל, והם רחוקות מלהיות זולות. אז גם משלמים יותר בשביל לקבל פחות מחרכב, וגם הטיפולים יקרים יותר.
אמינות של רכב נקבעת לפי צורת הטיפול ותו לא. זה הולך לכאן ולכאן.

צטט:
במקור פורסם על ידי ido צפה בהודעה
חבר'ה - אתם מדברים על כסף קטן, רכב זה הוצאה ואין הרבה מה לעשות.


17,000 ש"ח מיום הקניה לפני 9 חודשים - HGT 2001 110000KM
מה בדיוק קרה לרכב שהוצאת כ"כ הרבה?
יש לי חבר קרוב שמתאכזר לרכב שלו ומזניח אותו בצורה שלא תאמן, ובכל זאת אין תקלות ברכב בכלל. (מדובר גם כן על HGT 01)

צטט:
במקור פורסם על ידי litalnovo צפה בהודעה
ערב טוב,
גם לי הייתה אותה הבעיה, ערב אחד נדלקה אותה מנורה, קפצתי למוסך, עשו שיפוץ בית מצערת+בדיקה ולקחו לי 520 ש"ח כולל מע"מ.
אחרי יומיים שוב נדלקה המנורה, חשבתי לתומי שכנראה זה סתם ולא רציני, קפצתי למוסך, חיברו את הרכב למחשב ואז גילו גם כמו אצלך שחיישן למדא דפוק.
לא ידעתי מה לעשות עם עצמי, החלטתי לתקן במקום (מוסך מורשה פיאט ברעננה), ביקשתי להיות בזמן ההחלפה כדי להתחיל להכיר קצת חלקים ברכב, ראיתי את החיישן ורציתי לבכות.
בשביל הדבר המסכן הזה נתתי 1000 ש"ח כולל מע"מ.
הרכב די חדש אצלי, סה"כ 5 חודשים, אני יד שניה. קילומטרז' נמוך (62,000 ק"מ), שנת 2003.
זה רכב ראשון שלי וידעתי שרכב זה דבר יקר אך לא תיארתי לעצמי עד כמה.
מחר אני אמורה ללכת לעשות טיפול גדול + רצועת טיימינג = 2500 ש"ח כולל.
בקיצור, אחרי שבכיתי לכם מספיק אני מבינה אותך ובאמת לא יודעת מה לעשות עם כל התיקונים האלה.
מקווה שהתסכול יעבור...
הטכנולוגיה עולה יותר, אין מה לעשות
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 06-03-09, 00:05   #10
רקובי
Senior Member
 
האווטאר של רקובי
 
תאריך הצטרפות: Nov 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 SX
הודעות: 433
Cool

צטט:
במקור פורסם על ידי litalnovo צפה בהודעה
ערב טוב,
גם לי הייתה אותה הבעיה, ערב אחד נדלקה אותה מנורה, קפצתי למוסך, עשו שיפוץ בית מצערת+בדיקה ולקחו לי 520 ש"ח כולל מע"מ.
אחרי יומיים שוב נדלקה המנורה, חשבתי לתומי שכנראה זה סתם ולא רציני, קפצתי למוסך, חיברו את הרכב למחשב ואז גילו גם כמו אצלך שחיישן למדא דפוק.
לא ידעתי מה לעשות עם עצמי, החלטתי לתקן במקום (מוסך מורשה פיאט ברעננה), ביקשתי להיות בזמן ההחלפה כדי להתחיל להכיר קצת חלקים ברכב, ראיתי את החיישן ורציתי לבכות.
בשביל הדבר המסכן הזה נתתי 1000 ש"ח כולל מע"מ.
הרכב די חדש אצלי, סה"כ 5 חודשים, אני יד שניה. קילומטרז' נמוך (62,000 ק"מ), שנת 2003.
זה רכב ראשון שלי וידעתי שרכב זה דבר יקר אך לא תיארתי לעצמי עד כמה.
מחר אני אמורה ללכת לעשות טיפול גדול + רצועת טיימינג = 2500 ש"ח כולל.
בקיצור, אחרי שבכיתי לכם מספיק אני מבינה אותך ובאמת לא יודעת מה לעשות עם כל התיקונים האלה.
מקווה שהתסכול יעבור...
אין חכם כבעל נסיון - עניין הטיימינג היה צריך לעלות בשלב קנית הרכב, והיה ניתן להוריד במחיר.
ייתכן גם שהרצועה במצב טוב - ולא בהכרח צריך להחליף. אבל רק מכונאי יוכל להגיד לך את זה.
לגבי הלמדה, קצת מוזר שחיישן כזה ימות כל כך מהר. זה חלק דיי אמין בגדול.
מענין אותי מה הסיכוי שכולה היה מדובר במגע פגום של הקונקטור - אבל בכל זאת המוסך מעדיף להחליף..
רקובי מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
נורה שמן נדלקת iz2 פונטו - טכני 36 14-02-09 19:00
נורה הגה אדומה דולקת עידו אכדרי פונטו - טכני 44 31-08-08 23:48
נדלקה לי נורה של האינג'קטור יוסי99 פונטו - טכני 3 20-05-08 22:28
נורה של כריות אויר דולקת motisaar פונטו - טכני 3 11-03-08 20:15
נורה שלא כתובה בספר Micha בראבה - טכני 1 20-01-08 23:32


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 00:01.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד