![]() |
|
![]() |
שיפורים וקוסמטיקה שיפורים וקוסמטיקה כלליים. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
![]() |
#1 | |
Member
|
עצות לשיפור טיפו 1990 קרבורטור (ערוך)
שלום לכולם יש לי פיאט טיפו 1990 קרבורטור עם מנוע 160A1000 מנוע 1.4 ליטר
ושילדה ZFA 160000 מה האפשריות שיפור העומדות לפניי הרכב כרגע עומד אצלי עם רשיונות מוקפאים ... מה התהליך של החלפת מנוע למשהו גדול וחזק יותר ? יש אפשרות לשתול שם מנוע של טמפרה 2.0 מוזרק ולהתאים למנוע גיר ידני ? טכנית אני יודע שזה אפשרי מה עם החלק החוקי או שזה בקומבינות ..? יש אפשרות לשדרג למערכת בלימה של טמפרה 2 ליטר ?... כולל משאבה אני לא מדבר על העניין הכספי את הרכב אני מקבל ללא תשלום חוץ מהעברת בעלות כמעט כול העבודה תעשה לבד יש ככה שיש גם חסכון כספי על העבודה ככה לפי תדעתי אני יכול להבנות כאן בסיס לא רע ... אני חושב לקחת את זה על עצמי ביל הכייף וגם ללמוד .. כמה יכול לצאת לי רק חלקים ...? שווה להביא טמפרה 2.0 שלמה לפירוק בלי גיר ? הפורנט של הטמפרה 2.0 יתאים פיזית לטיפו ? אני חושב להעביר את הכול כולל הגה כוח ... תודה על המידע ... נערך לאחרונה על ידי bigi : 23-10-08 ב 13:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: לנצ'ה דדרה
הודעות: 694
|
פרה-פרה ...
קודם כול היו גם טיפו 2 ליטר , לא רק טמפרה לגבי המנוע , עם שטר מכר אני מאמין שאפשר לשתול בצורה חוקית ...אבל קח בחשבון שחוץ ממנוע יש גם מסביב - מחשב, הצתה והזרקה . ( ועוד לא דיברנו על כל החשמל ) אני לא בטוח לגבי תאימות של גיר ידני למנוע 2 ליטר ...אולי בעצם כן ...צריך לבדוק מערכת בלימה ( דיסק מאחורה ) אפשרי - אבל מסובך , יש להתאים צנרת ובלם יד. בקיצור עסק מורכב ...בלשון מעטה . לא יותר קל לקנות לנצ'יה דדרה 1800 ( בנוייה על פלטפורמה של טמפרה ) ואתה מקבל מנוע חזק שמוזרק , הגה כוח , חלונות חשמל , נעילה מרכזית ,ברקסים אחוריים עם דיסק , מזגן מפוצל עם בקרת אקלים ? ... וכל זה בכלום כסף . לדעתי פרוייקט שלך יותר מדי מסובך ויעלה בטוח יותר מאשר ההצעה שלי . או בעצם למצוא טמפרה / טיפו 2 ליטר ולהחליף לה גיר לידני .
__________________
לנצ'יה , כי לחיות צריך עם אופי ![]() נערך לאחרונה על ידי eliko1976 : 23-10-08 ב 18:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: אזור
הגלגלים שלי: גאלאנט
הודעות: 616
|
קודם כל - הייתה לי טיפו 1400 קרבורטור 1993 משופרת מנוע לפני הHGT.
דבר שני - אחלה שילדה לשיפורים, שילדה שבנו עלייה המון מכוניות ספורט. ואחרון זה - נראה לי שאליקו צודק בעניין הזה. להחליף מנוע זה לא סיפור אם אתה משאיר את הקרבורטור בתור המזריק שלך. אבל להריץ רצפת חשמל ברכב זה כבר מסובך וארוך מבחינת זמן ואמינות. אבל אם כבר אז תשיג מחו"ל מנוע 1600 של טיפו אפילו שעבד על הזרקה - הגיר שלך מתאים, רק תחילף לקלאצ' מחוזק. תשיג פה בארץ קרבורטור 4 לועות של אלפא רומאו, תקנה מתאם, ותעשה שינוי למנוע מהזרקה לקרבורטור (אפשרי ופשוט יחסית). תשים דוד פתוח ופילטר פתוח עם קיט יניקה. תקנה רדיאטור גדול ואמין יותר. תשים צינורות מים מסיליקון. והנה לך 110 כוחות סוס חמודים. לגבי אישורים - לא יודע. לגבי מתלים וברקסים - תלוי כמה אתה רוצה להשתולל. אז כמו שאליקו אמר - רק אם בא לך לעשות פרויקט - אם כן אז בהצלחה ותצלם! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Member
|
^^^^
אפשרי למצוא כזה קארב' בארץ ?... עם כבר אז אולי כדאי לנסות לחרוט לאוברייז סייז את הבלוק שלי ולבנות עליו ?.. או להביא מנוע 1600 מפירוק ולהסב אותו לקרבורטור ... מתאם אין לי בעיה יש לי מי שיחרוט לי אותי מכול חומר שאני רק ירצה ! __________________________________________________ ____________________________ תגיד אליקו מה כזואתי בעיה להתאים סרן דיסק של טמפרה או אפילו לנציה על השילדה של הטיפו ?.. זואת הרי אותה שילדה רק מה שאני לא יודע עם התושבות אותו הדבר וזה רק להעביר אני לא מדבר עכשיו על ההתאמות למערכת הבלמים והבוסטר אני שואל עם כול הסרן נכנס שם ללא בעיה מיוחדת? ... וגם מה שעם זה יעשה אז אני מעביר את המערכת קומפלקט גם קידמי וגם אחורי ! כולל ההגה כוח וכול מערכת ההיגוי תושבות ציריות נערך לאחרונה על ידי bigi : 24-10-08 ב 19:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: אזור
הגלגלים שלי: גאלאנט
הודעות: 616
|
אצלי היה כזה. מסתובבים פה ושם, אתה לא תמצא בפירוקיות אלא במוסכים שבהם יש כמה רכבים זרוקים בצד.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Member
|
צטט:
עם איזה מנוע נסעתה לא הבנתי הייתה לך טיפו עם מנוע 1600 ו קארב 4 לועות של אלפא רומיאו .. עם כן אז מה הייתה הצריכת דלק שלך ? ![]() נערך לאחרונה על ידי bigi : 25-10-08 ב 00:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: לנצ'ה דדרה
הודעות: 694
|
צטט:
האם זה בעייתי או לא לא יודע ...כאני לא עשיתי את זה . לגבי צריכת הדלק .... - לדעתי שאלה מיותרת ולא רלוונטית - הרי אתה מראש פונה ל 2 ליטר ... תשכח מהחסכון בדלק ...מנוע של 2 ליטר וחסכון בדלק לא הולכים בייחד ![]()
__________________
לנצ'יה , כי לחיות צריך עם אופי ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Member
|
צטט:
אני חשבתי עם המנוע של הטמפרה 2 ליטר 8 שסטומים נדמה לי על המנוע של הפיאט קופה יכול לצאת עוד יותר טוב אבל אני לא העליתי את הנושא כי העסק דיי יקר המנוע עצמו יקר ...וזה יותר בלאגן ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: אזור
הגלגלים שלי: גאלאנט
הודעות: 616
|
שאלת על הקרב'.
והיה לי מנוע 1400 מוצהר של טיפו אבל חרוט כמובן. בגלל שזה קרבורטור אז היתרון הוא שהייתי יכול לכוון אותו לפני הנסיעה בשביל הצרכים שלי. במהלך השבוע שהייתי נוסע לבסיס או לעבודה - בדר"כ הוא היה מכוון על "רגוע" ונוסע 9 ק"מ לליטר. וכשהייתי רוצה אז סיבוב של כמה ברגים ואני על 6.5 ק"מ לליטר אבל עם עוד כמה סוסים. אדיוטי אבל נחמד. אגב חוץ מלשים שמן ודלק שום בעיה לא הייתה לי איתה במשך 4 שנים. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: לנצ'ה דדרה
הודעות: 694
|
אני לא חושב שצריך לאשר את זה ...מאיפה עובדי טסט יודעים איזה ברקסים יש ...
מה זה חשוב גם ? היקר שיבלמו טוב ... ![]()
__________________
לנצ'יה , כי לחיות צריך עם אופי ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
טיפו קרבורטור שנת 89, יד ראשונה, שווה לגעת? | dor2911 | יעוץ ברכישת רכב | 24 | 16-09-08 23:58 |
טיפו SX - שאלת דלק ושיפורים (ערוך) | פורום הגראז' | 5 | 21-04-07 14:46 | |
מחפש חלקים לפיאט טיפו 1990 | קניה | 2 | 20-06-06 21:34 | |
כמה הצעות לשיפור האתר ומערכת הפורמים | אתר המועדון | 1 | 20-04-06 13:06 | |
קודם כל - כל הכבוד, כעת לשיפור . | אתר המועדון | 3 | 16-07-05 05:59 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד