![]() |
|
![]() |
פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
![]() |
#1 | |
Junior Member
תאריך הצטרפות: Mar 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: punto spice ELX
הודעות: 26
|
סירקולצית אוויר מבחוץ לא עובדת
הרכב שלי היה בטיפול אצל שמשון לפני כ2 וחצי חודשים בגלל לחץ של המבחנים לא היה לי כל כך זמן לגשת אליו ולשאול על זה. כשאני מעביר את הבורר של המצבים לכניסת אוויר מבחוץ לא קורה שום דבר... ועכשיו בחורף שצריך מפשיר אדים אני מפעיל כל שניה את המזגן
יש פתרון?
__________________
Fiat Punto Spice ELX 2001 Manual 85k Orange! http://img138.imageshack.us/img138/4...2008584hm4.jpg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
משורר הפורום
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: טורונטו
הגלגלים שלי: פונטו SX לשעבר. מאזדה 3. רכב שהוא אונייה עם שם של מטוס :)
הודעות: 689
|
מה ז"א לא קורה שום דבר?
לא נכנס אוויר מבחוץ? אם כן נכנס- זה המצב הנורמלי. ע"מ לייבש אדים מהשמשה הקדמית יש להפעיל: כניסת אוויר מבחוץ + עוצמה מקסימלית+מדחס (AC) אחרי שהשמשה יבשה, ניתן להוריד את בורר המהירות ל1-2. הטמפ' לא קריטית כ"כ אם כי כנראה שרובנו נבחר בחום ![]() עדכן אותנו בבקשה.
__________________
"בשני מקומות בעולם - המיטה והאוטו - איש אינו מעז לחשוב שהביצועים שלו פחות טובים מהממוצע. יש שתי בעיות עם הטענה הזאת; האחת היא שהיא בלתי אפשרית מתמטית, השנייה היא שהממוצע נמוך מאוד". טום ונדרבילט. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
הטמפ' אינה קריטית מפני שמה שאנחנו רוצים זה לייבש את האדים, ואת זה עצם הפעלת המדחס עושה.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
|
דווקא לי נשמע הגיוני שהטמפ' כן עושה פה את ההבדל
כי מה שקורה זה שקר מחוץ לאוטו וחם בתוך האוטו ולכן השימשה "רוצה" להשוות טמפ' בין החלק החיצוני שלה לחלק הפנימי שלה ולכן נוצרים אדים מה שאומר שלקרר את החלק הפנימי יקח פחות זמן מאשר לחמם את כל השימשה ולכן מיזוג אויר יעשה את העבודה מהר יותר מחימום אבל זה רק ההיגיון שלי אז קחו בעירבון מוגבל ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
משורר הפורום
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: טורונטו
הגלגלים שלי: פונטו SX לשעבר. מאזדה 3. רכב שהוא אונייה עם שם של מטוס :)
הודעות: 689
|
שכתבתי שרובנו כנראה יבחרו בחום התכוונתי שאם יש אדים, ככל הנראה פנים הרכב קר מאוד גם ככה ואף אחד לא רוצה להקפיא את עצמו.
(לא כולל אדים שנגרמים מפעילות גופנית נמרצת במושב האחורי בגיל ההתבגרות וכד')
__________________
"בשני מקומות בעולם - המיטה והאוטו - איש אינו מעז לחשוב שהביצועים שלו פחות טובים מהממוצע. יש שתי בעיות עם הטענה הזאת; האחת היא שהיא בלתי אפשרית מתמטית, השנייה היא שהממוצע נמוך מאוד". טום ונדרבילט. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX
הודעות: 468
|
שימו לב שבפונטו ספייס יש הנדסת אנוש מצויינת ! בנושא הפשרת אדים:
בפאנל של המזגן צריך לסובב את כל המתגים ימינה עד הסוף. לא צריך בכלל להוריד את העין מהכביש אלא רק צריך לזכור שמסובבים 3 מתגים וידית אחת מסיטים ימינה לכניסת אוויר. כדאי מאוד גם ללחוץ על כפתור הפעלת מדחס המזגן כי זה מייבש מהר יותר את האדים. לדעתי, במקומות קרים (כמו כאן בי-ם) אם יש אדים ממש בתחילת הנסיעה שהמנוע עדיין קר כקרח אז לא כדאי להסיט לכניסת אוויר מבחוץ ולא להפעיל את המזגן. לגבי כניסת אוויר מבחוץ - הדרך הכי טובה לדעת אם הוא עובד זה בזמן נסיעה שהמנוע כבר חם להעביר למצב של חימום ואוויר שיזרום כלפי הפנים ולהסיט לכיוון כניסת אוויר מבחוץ. אם המדף תקין אז תרגיש אוויר חם יוצא מהפתחים, גם ללא הפעלת המאוורר. אם לא אז כנראה שהמדף של כניסת אוויר נתקע על מצב סגור. זה הרע במיעוטו המצב השני גרוע יותר. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
אפקט החימום או הקירור הוא זהה, כל עוד המדחס של המזגן עובד.
פעולת המזגן היא זו שמייבשת את האדים, לא הטמפ'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX
הודעות: 468
|
צטט:
ואני יכול להגיד שבתור ירושלמי שיוצא מוקדם אני די מומחה לאדים. עזבו אדים, מה עושים עם שימשה קדמית מכוסה לחלוטין בקרח, שגם 4 ליטר מים בקושי ממיסים אותם. בפעם הבאה שזה יקרה, אני מעריך שעוד כחודש, אצלם לכם את זה. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
משורר הפורום
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: טורונטו
הגלגלים שלי: פונטו SX לשעבר. מאזדה 3. רכב שהוא אונייה עם שם של מטוס :)
הודעות: 689
|
אוי ואבוי.
מים? אתה רוצה לשבור לעצמך את השמשה? יש מכשיר מיוחד להסרת שלג\קרח מהרכב עם צד מיוחד לשמשה. אני בטוח שאפשר להשיג בארץ, אני אעלה תמונה בקרוב. (בקנה הבנתי כמה קרח יכול להיות עקשן וכמה ההתקן הזה יעיל)
__________________
"בשני מקומות בעולם - המיטה והאוטו - איש אינו מעז לחשוב שהביצועים שלו פחות טובים מהממוצע. יש שתי בעיות עם הטענה הזאת; האחת היא שהיא בלתי אפשרית מתמטית, השנייה היא שהממוצע נמוך מאוד". טום ונדרבילט. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
אין צורך להוכיח לי, אני יודע שגם החום עוזר. הכוונה שלי הייתי, כמו שהדגשת, שהפעלת המדחס משפיעה יותר.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
מחפש פילטר אוויר מקורי כולל תושבת עד הסעפת יניקת אוויר . | psychotrip | קניה | 5 | 01-11-08 07:45 |
תאורת מצת סיגריות לא עובדת. איך לתקן? | stio | אונו - טכני | 3 | 23-04-08 14:57 |
אונו 93-תאורה לא עובדת | עידו | אונו - טכני | 5 | 25-02-08 15:09 |
תאורת פאנל המזגן לא עובדת | stio | אונו - טכני | 2 | 31-12-07 12:21 |
תאורת פנים לא עובדת | פורום הגראז' | 3 | 23-02-06 22:51 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד