מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

חדש בפורום
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלא-סטלינה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אחרי ווקס ראשון !!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

4 חודשים עם האונו !
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

כן,כן,כן,אתה צודק


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 23-12-08, 13:19   #1
finish
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: punto spice ELX
הודעות: 26
סירקולצית אוויר מבחוץ לא עובדת

הרכב שלי היה בטיפול אצל שמשון לפני כ2 וחצי חודשים בגלל לחץ של המבחנים לא היה לי כל כך זמן לגשת אליו ולשאול על זה. כשאני מעביר את הבורר של המצבים לכניסת אוויר מבחוץ לא קורה שום דבר... ועכשיו בחורף שצריך מפשיר אדים אני מפעיל כל שניה את המזגן

יש פתרון?
__________________
Fiat Punto Spice ELX 2001 Manual
85k
Orange!

http://img138.imageshack.us/img138/4...2008584hm4.jpg
finish מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 23-12-08, 13:30   #2
simon377
משורר הפורום
 
האווטאר של simon377
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: טורונטו
הגלגלים שלי: פונטו SX לשעבר. מאזדה 3. רכב שהוא אונייה עם שם של מטוס :)
הודעות: 689
מה ז"א לא קורה שום דבר?
לא נכנס אוויר מבחוץ?
אם כן נכנס- זה המצב הנורמלי.
ע"מ לייבש אדים מהשמשה הקדמית יש להפעיל:
כניסת אוויר מבחוץ + עוצמה מקסימלית+מדחס (AC)
אחרי שהשמשה יבשה, ניתן להוריד את בורר המהירות ל1-2.
הטמפ' לא קריטית כ"כ אם כי כנראה שרובנו נבחר בחום
עדכן אותנו בבקשה.
__________________
"בשני מקומות בעולם - המיטה והאוטו - איש אינו מעז לחשוב שהביצועים שלו פחות טובים מהממוצע. יש שתי בעיות עם הטענה הזאת; האחת היא שהיא בלתי אפשרית מתמטית, השנייה היא שהממוצע נמוך מאוד".
טום ונדרבילט.
simon377 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-12-08, 14:38   #3
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
הטמפ' אינה קריטית מפני שמה שאנחנו רוצים זה לייבש את האדים, ואת זה עצם הפעלת המדחס עושה.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-12-08, 14:48   #4
shachar
Senior Member
 
האווטאר של shachar
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: Punto Dynamic
הודעות: 1,129
שלח הודעה דרך MSN ל shachar
דווקא לי נשמע הגיוני שהטמפ' כן עושה פה את ההבדל
כי מה שקורה זה שקר מחוץ לאוטו וחם בתוך האוטו ולכן השימשה "רוצה" להשוות טמפ'
בין החלק החיצוני שלה לחלק הפנימי שלה ולכן נוצרים אדים

מה שאומר שלקרר את החלק הפנימי יקח פחות זמן מאשר לחמם את כל השימשה
ולכן מיזוג אויר יעשה את העבודה מהר יותר מחימום

אבל זה רק ההיגיון שלי אז קחו בעירבון מוגבל
shachar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-12-08, 17:04   #5
simon377
משורר הפורום
 
האווטאר של simon377
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: טורונטו
הגלגלים שלי: פונטו SX לשעבר. מאזדה 3. רכב שהוא אונייה עם שם של מטוס :)
הודעות: 689
שכתבתי שרובנו כנראה יבחרו בחום התכוונתי שאם יש אדים, ככל הנראה פנים הרכב קר מאוד גם ככה ואף אחד לא רוצה להקפיא את עצמו.
(לא כולל אדים שנגרמים מפעילות גופנית נמרצת במושב האחורי בגיל ההתבגרות וכד')
__________________
"בשני מקומות בעולם - המיטה והאוטו - איש אינו מעז לחשוב שהביצועים שלו פחות טובים מהממוצע. יש שתי בעיות עם הטענה הזאת; האחת היא שהיא בלתי אפשרית מתמטית, השנייה היא שהממוצע נמוך מאוד".
טום ונדרבילט.
simon377 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-12-08, 17:44   #6
student
Senior Member
 
האווטאר של student
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX
הודעות: 468
שימו לב שבפונטו ספייס יש הנדסת אנוש מצויינת ! בנושא הפשרת אדים:

בפאנל של המזגן צריך לסובב את כל המתגים ימינה עד הסוף. לא צריך בכלל להוריד את העין מהכביש אלא רק צריך לזכור שמסובבים 3 מתגים וידית אחת מסיטים ימינה לכניסת אוויר. כדאי מאוד גם ללחוץ על כפתור הפעלת מדחס המזגן כי זה מייבש מהר יותר את האדים.
לדעתי, במקומות קרים (כמו כאן בי-ם) אם יש אדים ממש בתחילת הנסיעה שהמנוע עדיין קר כקרח אז לא כדאי להסיט לכניסת אוויר מבחוץ ולא להפעיל את המזגן.



לגבי כניסת אוויר מבחוץ - הדרך הכי טובה לדעת אם הוא עובד זה בזמן נסיעה שהמנוע כבר חם להעביר למצב של חימום ואוויר שיזרום כלפי הפנים ולהסיט לכיוון כניסת אוויר מבחוץ. אם המדף תקין אז תרגיש אוויר חם יוצא מהפתחים, גם ללא הפעלת המאוורר.
אם לא אז כנראה שהמדף של כניסת אוויר נתקע על מצב סגור. זה הרע במיעוטו המצב השני גרוע יותר.
student מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-12-08, 18:12   #7
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
אפקט החימום או הקירור הוא זהה, כל עוד המדחס של המזגן עובד.
פעולת המזגן היא זו שמייבשת את האדים, לא הטמפ'.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-12-08, 18:18   #8
student
Senior Member
 
האווטאר של student
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX
הודעות: 468
צטט:
במקור פורסם על ידי Caveman צפה בהודעה
אפקט החימום או הקירור הוא זהה, כל עוד המדחס של המזגן עובד.
פעולת המזגן היא זו שמייבשת את האדים, לא הטמפ'.
לא מדוייק, מדחס המזגן מייבש מהר יותר את האדים במיוחד שהמנוע קר. אם המנוע קצת חם אז גם מספיק להפעיל חימום ואיוורור מקסימלי (" הכל ימינה ") והאדים יעלמו. תנסה.

ואני יכול להגיד שבתור ירושלמי שיוצא מוקדם אני די מומחה לאדים.

עזבו אדים, מה עושים עם שימשה קדמית מכוסה לחלוטין בקרח, שגם 4 ליטר מים בקושי ממיסים אותם. בפעם הבאה שזה יקרה, אני מעריך שעוד כחודש, אצלם לכם את זה.
student מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-12-08, 19:40   #9
simon377
משורר הפורום
 
האווטאר של simon377
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: טורונטו
הגלגלים שלי: פונטו SX לשעבר. מאזדה 3. רכב שהוא אונייה עם שם של מטוס :)
הודעות: 689
אוי ואבוי.
מים? אתה רוצה לשבור לעצמך את השמשה?
יש מכשיר מיוחד להסרת שלג\קרח מהרכב עם צד מיוחד לשמשה.
אני בטוח שאפשר להשיג בארץ, אני אעלה תמונה בקרוב. (בקנה הבנתי כמה קרח יכול להיות עקשן וכמה ההתקן הזה יעיל)
__________________
"בשני מקומות בעולם - המיטה והאוטו - איש אינו מעז לחשוב שהביצועים שלו פחות טובים מהממוצע. יש שתי בעיות עם הטענה הזאת; האחת היא שהיא בלתי אפשרית מתמטית, השנייה היא שהממוצע נמוך מאוד".
טום ונדרבילט.
simon377 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-12-08, 21:55   #10
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
צטט:
במקור פורסם על ידי student צפה בהודעה
לא מדוייק, מדחס המזגן מייבש מהר יותר את האדים במיוחד שהמנוע קר. אם המנוע קצת חם אז גם מספיק להפעיל חימום ואיוורור מקסימלי (" הכל ימינה ") והאדים יעלמו. תנסה.
אין צורך להוכיח לי, אני יודע שגם החום עוזר. הכוונה שלי הייתי, כמו שהדגשת, שהפעלת המדחס משפיעה יותר.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
מחפש פילטר אוויר מקורי כולל תושבת עד הסעפת יניקת אוויר . psychotrip קניה 5 01-11-08 07:45
תאורת מצת סיגריות לא עובדת. איך לתקן? stio אונו - טכני 3 23-04-08 14:57
אונו 93-תאורה לא עובדת עידו אונו - טכני 5 25-02-08 15:09
תאורת פאנל המזגן לא עובדת stio אונו - טכני 2 31-12-07 12:21
תאורת פנים לא עובדת פורום הגראז' 3 23-02-06 22:51


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 22:09.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד