מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום כללי > פיאט כללי
עקוב אחרינו ב-RSS

פיאט כללי מדברים על פיאט בכלליות וחדשות.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX75 בפוטושופ
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה-פונטו ספייס שלי אחרי פוליש ווקס
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו היפה שלי :)
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שלום חדש .עליתי לאיטלקית מצרפתית


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 25-01-07, 19:17   #1
Guest
 
הודעות: n/a
איזה דגמי פונטו דור ראשון קיימים בארץ

שאלה לידע ליפני שאני בוחר לקנות אוטו, אילו דגמים של פונטו דור ראשון ישנם בארץ ומה ההבדלים בינהם.
תודה מראש
 
הגב עם ציטוט
ישן 25-01-07, 21:43   #2
Guest
 
הודעות: n/a
אוקיי, אני לא מומחה בדור ראשון (גם לא בשני, אבל אני מניח שהבנתם את הכוונה), אבל בכל זאת בוא ננסה.
יש ככה:
S55 מנוע 1100, 55 כ"ס. רוב אלה שאני רואה הם במרכב 3 דל'
S60 מנוע ה 1242 המוכר והטוב, 8 שסתומים, 60 כ"ס
SX 60 (?)
S75 (?)
SX75 - אותו מנוע 1242, 8 שסתומים, 75 כ"ס. לא בטוח איך בדיוק יש שם עוד 15 כ"ס, נשאיר את זה למומחים.
יש גם משהו שנקרא XTZ, אף פעם לא הבנתי מה זה אומר, למרות שכל פעם מסבירים לי
יש גם רמת גימור Stile אם אני זוכר נכון.
ELX90 עם מנוע 1600. 90 כ"ס כאמור.
16V בפשטות. 85 כ"ס, מנוע 1242, 16 שסתומים.
GT עם מנוע 1400T והספק של 130 כ"ס (?)
יש גם קבריו, אני חושב שהם הגיעו ארצה רק בדגמי S60
יש גם כמה ספורטינג בודדות. כנ"ל לגבי דגמי HLX (?)

שה פחות או יותר מה שאני יודע על הדור ראשון.
  הגב עם ציטוט
ישן 25-01-07, 21:57   #3
Guest
 
הודעות: n/a
גדעון, אתה לא בסדר אתה

ההבדל בין גרסת ה-60 לבין גרסת ה-75 טמון בהזרקה שונה (חד נקודתית ב-60, ורב נקודתית ב-75) וכנראה שגם בניהול מנוע מעט שונה.

85 16V - מנוע 1.25 המוכר, שנוספו לו עוד 8 שסת', והוא מפיק 86 כ"ס ו-11.5 קג"מ מומנט.
דגם זה הגיע ארצה אך ורק בשנת 00 והוא מאוד נדיר (ומאוד בעייתי).

XTZ - רמת גימור הבכירה בדגמי 98 עד 00.

XTZ Stile - רמת הגימור בשנת הדגם 00.
כוללת קונסולה שונה, ריפודים שונים, טאסות שונות ופסי הגנה עם הכיתוב "Stile".

רמת גימור זאת בשילוב גרסת ה-85, כוללת 2 כ"א (לעומת 1 ב-60) וגם ABS (שאין ב-60 בכלל).
  הגב עם ציטוט
ישן 25-01-07, 22:10   #4
Guest
 
הודעות: n/a
אם הבנתי נכון ה sx75 חיסחונית יותר בדלק בגלל ההזרקה הרב נקודדית לאומת s60 עם הזרקה חד נקודתית?
  הגב עם ציטוט
ישן 25-01-07, 22:11   #5
Guest
 
הודעות: n/a
טוב תשמע אוראל, אני איש דור שני פעם שניה....
  הגב עם ציטוט
ישן 25-01-07, 22:13   #6
Guest
 
הודעות: n/a
השמועות אומרות שה-60 חסכונית.

צר לי, אך איני יכול לאמת זאת.
  הגב עם ציטוט
ישן 25-01-07, 22:47   #7
Guest
 
הודעות: n/a
איזה סלט עשיתם פה...
כמה תיקונים מינורים:

1) ל-GT יש 137 כ"ס מופרעים.

2) אם אני לא טועה, XTZ זה רק כינוי של היבואן לדגמי ה-SX (כמו Fun, Young וכו' בדור שני).

זהו.
  הגב עם ציטוט
ישן 26-01-07, 20:46   #8
Guest
 
הודעות: n/a
שכחתם את דגם ה-HSD.
כולל הגה כוח, מזגן מקורי, כרית אוויר ו-ABS.
המנוע הוא כמובן ה-75.
  הגב עם ציטוט
ישן 26-01-07, 23:19   #9
Guest
 
הודעות: n/a
מה היתרון בהגה כוח לאומת החשמלי?
  הגב עם ציטוט
ישן 27-01-07, 07:46   #10
Guest
 
הודעות: n/a
צטט:
במקור פורסם על ידי sagi122
מה היתרון בהגה כוח לאומת החשמלי?
אתה מתכוון - מה היתרון בהגה כוח הידראולי, על פני הגה כוח חשמלי.

הגה כוח שהוא הידראולי - מעביר טוב יותר תחושות של מה שהולך למה
מחובר יותר.

הגה כוח שהוא חשמלי - מנותק, חסר רגש וקל (במקרה של הפונטו MK2 - קל מאוד וקל בהגזמה במצב ה-City).
טוענים שהגה כוח חשמלי "גונב" פחות הספק מנוע מאשר ההגה ההידראולי.
  הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 21:15.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד