מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > אונו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלא-סטלינה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שלום חדש .עליתי לאיטלקית מצרפתית
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הנסיכה שלי :-)
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו XTZ
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

AMERICAN POWER


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 25-01-12, 02:41   #1
dadaSH
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Nov 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 21
אונו 94 מנוע 1400 נורית מצבר דולקת

בזמן שהרכב מכובה והמפתח לא בסוויץ נורית המצבר דולקת

כשאני מסובב את המפתח (סיבוב ראשוני ללא סטרטר ) , הנוריות לחץ שמן + הנד ברקס דולקות ונורית המצבר נכבת וגם כשהמנוע מופעל הנורית כבויה

נציין שהיום החליפו לי מצבר בחנות מסויימת ומאז הדבר הופיע המצבר הינו 12V 55AH

מדדתי את המתח על המצב - 12.32V אם אני זוכר נכון (כשהמנוע כבוי )

כשהמנוע פועל סיבובי סרק 12.42V
כשהמנוע פועל בטורים גבוהיים קצת 12.62-12.70 V

1. מה יכולה להיות הבעיה? - (כפי שרשמתי היום החליפו לי מצבר - כשהגעתי לבית החלפתי למצבר הראשון ועדיין מופיע הבעיה )

חשד ראשון שעלה לי לראש האולי הם התבלבלו בחיבורים וחיברו + ל - וההפך לשניה או שניים ואז ניתקו כמובן ששאלתי הם הכחישו ....

2. האם אני יכול לסדר זאת לבד או שצריך ללכת לחשמלאי (יש לי ידע באלקטרוניקה ) ואם לא מה העלות של סידור הבעיה בערך (סטודנט )

3. האם מתח הטעינה תקין או שגם הוא נמוך כתוצאה מבעיה מסויימת ?

תודה.

נערך לאחרונה על ידי dadaSH : 25-01-12 ב 02:52.
dadaSH מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 25-01-12, 02:56   #2
bil
Senior Member
 
האווטאר של bil
 
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס 06
הודעות: 535
לפי מה שאני זוכר כשהמנוע פועל בסרק המתח הוא מתח גבוה יותר מ 12V בגלל שצריכה להיות טעינה ושוב אם אני לא טועה המתח אמור להיות 14.4V בערך .

יכול מאוד להיות שהבעיה אצלך היא באלטרנטור
bil מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-01-12, 03:08   #3
dadaSH
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Nov 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 21
ביל תודה על התגובה
האמת שלא נראה לי שישנה בעיה באלטרנטור (בדקתי זאת אצל חשמלאי לפני החלפת המצבר )
המצבר שהחלפתי היום היה בן 4 ובשבוע האחרון התחיל לעשות בעיות עם ההנעה (לא היה עומד בעומס ) ,

עד ההחלפה המצב היה תקין כשהמפתח לא היה בסוויץ (לפני הסיבוב הראשון ) - off כל הנוריות נכבו
היום - בדיוק לאחר ההחלפה אני רואה שהנורית הזו נדלקה ...(עוד לפני ההנעה הראשונה לאחר ההחלפה )
כך שאני חושד שמשהו לא התבצע קשורה בהחלפה ... (חבל שלא הייתי לייד הרכב)

- במצב off רק נורית מצבר דולקת והשאר כבויות

בסיבוב אחד של הסוויץ נוריות לחץ שמן והנד ברקס דולקות והנורית הנ"ל נכבית ונשארת כבויה ולאחר הנעת הרכב והורדת ההנד ברקס כל הנוריות כבויות


סליחה על החפירה לילה טוב

נערך לאחרונה על ידי dadaSH : 25-01-12 ב 03:16.
dadaSH מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-01-12, 09:56   #4
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
נורת מצבר דולקת

לפי תאורך התקלה הנה בברור באלטרנטור.
זה עקב פריצה של דיודה.
גש מהר לבדוק ולתקן כי אתה עלול לפרוק את המצבר במכוניתך ולהיתקע עם המכונית.
אם תכתוב מהיכן אתה בארץ, אולי אוכל גם לכוונך למקומות טובים ולא יקרים, לבדיקה
ולביצוע החלפת האלטרנטור למשופץ.
לתשומת ליבך, האלטרנטור במכוניתך הוא של 65A ויש באותה תצורה גם כאלו של 55A ושל 45A
אז צריך לשים לב טוב שיהיה אלטרנטור עם תפוקה נכונה.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043

נערך לאחרונה על ידי רפי לין : 25-01-12 ב 10:00.
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-01-12, 23:27   #5
dadaSH
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Nov 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 21
צטט:
במקור פורסם על ידי bil צפה בהודעה
לפי מה שאני זוכר כשהמנוע פועל בסרק המתח הוא מתח גבוה יותר מ 12V בגלל שצריכה להיות טעינה ושוב אם אני לא טועה המתח אמור להיות 14.4V בערך .

יכול מאוד להיות שהבעיה אצלך היא באלטרנטור

צטט:
במקור פורסם על ידי רפי לין צפה בהודעה
לפי תאורך התקלה הנה בברור באלטרנטור.
זה עקב פריצה של דיודה.
גש מהר לבדוק ולתקן כי אתה עלול לפרוק את המצבר במכוניתך ולהיתקע עם המכונית.
אם תכתוב מהיכן אתה בארץ, אולי אוכל גם לכוונך למקומות טובים ולא יקרים, לבדיקה
ולביצוע החלפת האלטרנטור למשופץ.
לתשומת ליבך, האלטרנטור במכוניתך הוא של 65A ויש באותה תצורה גם כאלו של 55A ושל 45A
אז צריך לשים לב טוב שיהיה אלטרנטור עם תפוקה נכונה.
בברכה - רפי לין

צדקתם עקב החיבור ההפוך של העובד , האלטרנטור הלך

בוצעה החלפה לאלטרנטור משופץ

סך הכל עלות התיקון 450 ש"ח


תודה לשניכם
dadaSH מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-01-12, 11:57   #6
bil
Senior Member
 
האווטאר של bil
 
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס 06
הודעות: 535
שמח שהסתדרת

אבל אם זאת טעות של העובד , למה אתה צריך לשלם
bil מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-01-12, 19:03   #7
dadaSH
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Nov 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 21
צטט:
חשד ראשון שעלה לי לראש האולי הם התבלבלו בחיבורים וחיברו + ל - וההפך לשניה או שניים ואז ניתקו כמובן ששאלתי הם הכחישו ....
פעם הבאה פשוט העמוד לצד העובדים כך שלא תיהיה לי השארה , אלה עובדה

שוב תודה

שבת שלום
dadaSH מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
אונו 1400 S70-בעיית התחממות קשה וחשש לראש מנוע glansfor אונו - טכני 17 23-06-11 13:15
למכירה הרבה חלקים לפיאט אונו מנוע 1400 blueuno מכירה 1 06-08-09 20:15
אונו מתחממת (או שלא?)[אונו שנת 95 מנוע 1400] eliran_a אונו - טכני 8 10-03-08 23:27
אלטרנטור - אונו 94 מנוע 1400 הזרקה פורום הגראז' 4 07-08-07 09:26
מחפש בישביל פרוייקט מנוע 1400 של אונו טורבו קניה 6 10-06-06 14:33


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 02:23.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד