מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו שהייתה לי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

4 חודשים עם האונו !
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

חדש בפורום


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 08-11-10, 23:05   #1
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
פונטו 60 SX מודל 2000 - מזגן

מה המצב חברים..

נתקלתי לא מזמן בעוד תופעה:

בכל רכב נורמלי, יש קשר חשמלי בין מפסק הוונטה של המיזוג ובין מפסק המדחס ואז כאשר סוגרים את הוונטה של המיזוג, גם המדחס כבה כי אין היגיון להשאיר מדחס מוצמד ללא וונטה פועלת,
אבל אצלי זה לא ככה! אין קשר בין שני הבקרים. השאלה היא אם זה ככה גם בפיאטים שלכם או שמישהו איפשהו קימבן את המערכת?

מזגן מקורי 4 מהירויות.

תודה מראש
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il
פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS)
davidka מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 08-11-10, 23:40   #2
r.a20
Senior Member
 
האווטאר של r.a20
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: מאחורי ההגה
הגלגלים שלי: Punto XTZ
הודעות: 479
אהלן דוד,

בכל פונטו דור1 יש את בורר מהירויות המזגן בנפרד ועוד כפתור להפעלת המדחס (פתית שלג). במקרה שלך (גם אצלי) הוא נמצא בשורת כפתורים איפה שהמפשיר אדים ואור ערפל אחורי.

יש פונטו S75 ששם הכפתור נמצא מתחת לבורר המהירויות אך גם הוא בנפרד, כפתור אחד להפעלת המדחס וכפתור שני לסירקולציה פנימית. אצלנו פשוט הפעולה הזאת נעשית באופן ידני על הזזת הבורר ימינה/שמאלה.

תשים לב שגם שהונטה לא פועלת (בורר המהירויות על 0) והמדחס עדיין עובד (הכפתור לחוץ), עוד נכנס אוויר קר מהמזגן. זאת אומרת, מהירות 0 ומהירות 1 זה אותו דבר, רק ממהירות 2 בבורר מתחילים להרגיש אוויר יותר חזק. ככה זה אצלי בכל אופן..

נערך לאחרונה על ידי r.a20 : 08-11-10 ב 23:51.
r.a20 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 08-11-10, 23:50   #3
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
לילה טוב!

מה המצב R.A.20...?

אני אחדד את הסוגיה:

בכל רכב שנסעתי בו, אם הוונטה כבויה, ותבוא ותלחץ על מתג המיזוג (פתיתי שלג) - הוא לא יעבוד אפילו אם לחצת עליו. מתי הוא כן יתחיל לעבוד? רק כשתיקח את כפתור הוונטה ותפעיל אותה על מהירות כלשהי. רק אז המנורה של המזגן תידלק והמדחס יתחיל לעבוד.

אבל אצלי, אני לוחץ על מתג המדחס הנ"ל והוא מפעיל את המדחס גם בלי וונטה בכלל! וונטה על מצב אפס...

תמוה. אם המדחס פועל ואין וונטה שתיקח את הקור ותעיף אותו לתוך הרכב, בתוך שניות גם הצינורות וגם רדיאטור המיזוג הופכים לקרח ואז באמת לא יהיה קירור גם אם אפעיל וונטה..
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il
פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS)
davidka מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 08-11-10, 23:53   #4
r.a20
Senior Member
 
האווטאר של r.a20
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: מאחורי ההגה
הגלגלים שלי: Punto XTZ
הודעות: 479
בכל בפונטו דור1 אני חושב שזה ככה. נסעתי על כמה כאלה (חלק בתור נהג וחלק בתור נוסע).
השאלה למה זה ככה. אין לי מושג!. צריך לשאול את האיטלקים, אולי להם יש הסבר הגיוני כלשהו..

דרך אגב, מה בנוגע לתאורה הפנימית של המזגן? סידרת או שעוד לא?
r.a20 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 09-11-10, 00:16   #5
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
תאורת המיזוג

וואללה, טוב שהזכרת לי!

אני כבר שם את מפתחות האלן על השולחן ומחר בהפסקת קפה של הבוקר בעבודה אני אפרק את זה. כל פעם זה נדחה בגלל שהראש שלי לא במקום.. בכל מקרה, אני אדווח על הממצאים מיד אחרי הביצוע..

אגב, יש עוד משהו ברכבים אירופאים שלא כולם יודעים עליו וזה ביטול אורות ערפל אחוריים במידה ושמת אור גבוה מקדימה! וזה למה?
כי ההיגיון של האירופאים אומר שאם שמת מקדימה אור גבוה - סימן שאין ערפל (כי ערפל מסנוור ולכן אם היה ערפל לא היית שם אור גבוה) ולכן גם אורות הערפל מאחורה נכבים, שוב כי אין ערפל אז למה לסנוור את אלה שמאחורה עם אור ערפל אחורי....
ביפניות לדוגמה זה לא קיים.. סתם משהו שנזכרתי בו. אירופאים מוזרים ומתחכמים

לילה טוב איש!
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il
פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS)

נערך לאחרונה על ידי davidka : 09-11-10 ב 00:22.
davidka מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 09-11-10, 00:46   #6
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
פעולת מדחס המזגן בפונטו דור 1

אל תפרק דבר כי זה תקין.
כשמתג בורר המפוח הפנימי נמצא על מצב 0 (כבוי) ואתה לוחץ על לחצן הפעלת המזגן, מדחס המזגן אכן מתחיל לפעול כשהוא גם מפעיל את מהירות 1 של המפוח הפנימי (למרות שהבורר על מצב 0).
זה נועד כדי למנוע מצב שהמדחס יפעל ללא פעולת המפוח הפנימי.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 09-11-10, 01:14   #7
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
תודה רפי!

אם אתה אומר תקין - קדוש מבחינתי.
הפירוק שדיברנו עליו הוא רק לצורך החלפת נורות שרופות בקונסולה המרכזית..
חושך מצרים, לא רואה כלום..
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il
פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS)
davidka מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 09-11-10, 02:03   #8
r.a20
Senior Member
 
האווטאר של r.a20
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: מאחורי ההגה
הגלגלים שלי: Punto XTZ
הודעות: 479
אני מציע לך שתעשה את זה באיזה סופשבוע שיש לך זמן שיהיה נעים ולא בזמן הפסקה של העבודה. כי זה אולי ייקח לך קצת יותר זמן.
תעשה את זה בזמנך הפנוי ולא שאתה בלחץ שלא יקרה חס וחלילה משהו מרוב מהירות.
r.a20 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 09-11-10, 09:57   #9
avielaviel
Member
 
האווטאר של avielaviel
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 51
צטט:
במקור פורסם על ידי רפי לין צפה בהודעה
אל תפרק דבר כי זה תקין.
כשמתג בורר המפוח הפנימי נמצא על מצב 0 (כבוי) ואתה לוחץ על לחצן הפעלת המזגן, מדחס המזגן אכן מתחיל לפעול כשהוא גם מפעיל את מהירות 1 של המפוח הפנימי (למרות שהבורר על מצב 0).
זה נועד כדי למנוע מצב שהמדחס יפעל ללא פעולת המפוח הפנימי.
בברכה - רפי לין
אצלי זה בדיוק עובד ככה!
avielaviel מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 09-11-10, 10:17   #10
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
בוקר טוב אביאל

אתה מבין למה אני מתכוון כשאני אומר "התחכמות אירופאית מוזרה"...?

תעשו כמו היצרנים האסיאתיים וסגרו עניין, מפוח כבוי - מדחס כבוי גם אם הוא על מצב לחוץ. הפעלת את המפוח? המדחס יפעל יחד איתו. כל כך פשוט, אבל הם צריכים לסבך כל דבר..
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il
פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS)
davidka מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
פונטו 55 מודל 2000 moshe333 מכירה 2 14-08-09 01:44
פיתרון לבלוק סדוק פונטו מודל 2000 yair068 פונטו - טכני 2 19-12-08 19:49
בעיות חשמל פונטו מודל 2000 פורום הגראז' 3 27-01-07 15:58
פונטו 60 מודל 2000 היכן קונים חלקי חילוף(תחליפי) באזור ת&quo פורום הגראז' 1 16-11-06 23:51
למכירה פיאט פונטו מודל 2000 מכירה 0 08-11-05 00:39


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 21:00.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד