![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: יבנה
הגלגלים שלי: 500 1.4 16V
הודעות: 41
|
שלם חברים יקרים, שוב אני פונה אליכם עם בעיה חדשה בHGT שלי.
לפני מספר ימים המזגן ברכבי הפסיק לעבוד (גם אוורור וגם המזגן) לאחר נסיעה קצרה הוא חזר לעבד בצורה תקינה לחלוטין. אתמול בצהריים התקלה חזרה על עצמה רק שעכשיו המזגן לא חזר לעבוד בצורה תקינה ואני מעוניין לבדוק ולתקן את הבעיה. לצורך הבהרה כאשר אני מסובב את המתג (בין 1-4) של האוורור לא נכנס אוורור וכאשר לוחצים על הכפתור בכדי להפעיל את המזגן נשמע ראש (כאילו שמשהו במנוע מנסה להכנס לעבודה) קצר ואז מפסיק. הנורה הקטנה באמצע מתג ההפעלה אינה נדלקת. לסיכום אין לי לא אוורור ולא מזגן... פשוט לא יוצא כלום מהפתחים. ![]() אשמח לכל עזרה ![]() כי ממש ממש חם לי... מוסך מרכזי רוצים 240 ש"ח לבדקית המערכת (שעת עבודה) |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
|
האם במתג הפעלת המאוורר מהירות מספר 4 עובדת?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: יבנה
הגלגלים שלי: 500 1.4 16V
הודעות: 41
|
לא
לא משנה על איזה מספר, כלום לא עובד, וכמו שציינתי גם הנורה הכתומה לא דולקת (אולי זאת בעיה חשמלית?...)
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
בדקת פיוזים?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
|
יש לי הרגשה שהבעיה במתג עצמו זה מצריך בדיקה יותר מעמיקה.
בכל מקרה יש מצב גם לפיוז לא תקין אתה בדרך כלל עובד על מספר 4 במתג? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: יבנה
הגלגלים שלי: 500 1.4 16V
הודעות: 41
|
נבדקו כל הפיוזים
בדקתי את כל הפיוזים הם תקינים.
אני עובד על כל המספרים, אני מעלה ל4 רק במצבים נדירים... האם יש משהו מיוחד שקשור ל4? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
בעל מקצוע
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
|
מפוח פנימי לא פועל
כמה פעולות לבדיקה, מהקל אל הכבד ואם אין לך ידע בחשמל רכב, אז זה יעזור גם לחשמלאי רכב שתפנה אליו:
1. בדיקה חזותית של המחבר עם 2 החוטים אל המפוח הפנימי שאינו שרוף (המפוח נמצא מתחת לדשבורד, מעל רגלי הנוסע בצד ימין). 2. אם המחבר תקין ולא שרוף, הפעל מתג הצתה למצב ON ואז צריך לראות (ע"י נורת בקורת או מד מתח) שמגיע + למפוח בחוט התכלת של המחבר. זה מגיע דרך ממסר ונתיך (30 אמפר) שנמצאים בתיבת הנתיכים שבתא המנוע. 3. אם מגיע + אז צריך להפעיל את מתג המפוח למצב 4 ולבדוק (שוב ע"י נורת בקורת או מד מתח) שמגיע מינוס לחוט השני של המחבר שצבעו אפור שחור. מינוס זה מגיע ממתג בורר המפוח הפנימי. אם לא מגיע מינוס, בבדיקה הזאת, אז צריך לבדוק את מתג המפוח ואת החיבורים אליו. בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: יבנה
הגלגלים שלי: 500 1.4 16V
הודעות: 41
|
תודה רפי אעשה את הבדיקה מחר ואעדכן.
מתג בורר המפוח זה המתג שמפעיל את האוורו\ מזגן(1-4) ? נערך לאחרונה על ידי etsuitup : 14-07-10 ב 23:15. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: יבנה
הגלגלים שלי: 500 1.4 16V
הודעות: 41
|
יש + ו -
היי חברים המפוח עובד כאשר מחברים ישירות למצבר לאחר שהכנסתי קצת WD40 לניקוי הפחמים, לאחר בדיקה חוזרת אין מינוס...
האם למישהו יש תרשים חשמלי? נערך לאחרונה על ידי etsuitup : 15-07-10 ב 21:10. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: יבנה
הגלגלים שלי: 500 1.4 16V
הודעות: 41
|
עדכון, מסתבר שהבעלים הקודם של הרכב התעסק עם המזגן ולכן היו לו בעיות...
המזגן תוקן במוסך איטליאנו בבני ברק (בחור בשם אורי מנהל המוסך). (החליפו את כפתור בורר המצבים (1-4) ועשו חיווט מחדש) השרות היה טוב באופן כללי... יש לציין שאורי בהחלט מכיר את הבעיות של הרכב. חסרונות: המכונאי שעבד על הרכב ופירק את מערכת המזגן לא החזיר את כל הברגים למקום והשאיר את הפאנלים השונים מלוכלים מאוד!!! התקשרתי להתלונן לאחר שראיתי את הברגים החסרים והם ניסו לשכנע אותי שאין קשר בין הברגים שחסרים לאלו של הקונסולה המרכזית (למרות שאני יודע שמפרקים אותה בכדי להחליף את כפתורי המזגן). לסיכום, מקיצועי מאוד ומחיר התיקון היה סביר בהחלט 600 ש"ח לבורר מצבים וחיווט מחדש של מערכת המזגן + ממסר לייצוב המתח. אם אתם הולכים לטפל שם תבדקו לפני שאתם מוציאים את הרכב שכל הברגים החוזרו למקום. יש לציין שאת הבדיקה למערכת הם עשו בחינם! ואמרו לי כמה יעלו החלקים לפני שהם הזמינו וביקשו את אישורי. במוסך המרכזי ברמת החייל לקחו ממני 150 ש"ח לבדיקת המערכת ואמרו שאני צריך להחליף את המפוח ועוד מספר רכיבים בעלות של 3000 ש"ח! אמרתי להם שהמפוח עובד תקין(נבדק אצל חשמלאי רכב) והם בכל זאת אמרו לי להחליף אותו ולא אמרו כלום על הכפתור (שעשה קצר במערכת)... לאחר הרבה זמן שאני מטפל במוסך המרכזי כנראה שאני לא אחזור לשם יותר.... |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| חלונות חשמל הפסיקו לעבוד (ספייס 2001 ELX ידני) | zrazitsk | פונטו - טכני | 5 | 01-04-10 16:43 |
| חלון קדמי הפסיק לעבוד | yaniv hgt | פונטו - טכני | 3 | 20-10-09 15:00 |
| מתג חלון הפסיק לעבוד לי בHGT | agent5 | פונטו - טכני | 14 | 10-10-09 18:05 |
| המגב של צד הנהג הפסיק לעבוד. | iz2 | פונטו - טכני | 19 | 27-02-09 22:14 |
| מגב קדמי באונו 94 הפסיק לעבוד | bargal | אונו - טכני | 9 | 27-11-08 00:50 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד