מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > בעלי מקצוע
עקוב אחרינו ב-RSS

בעלי מקצוע מוסכים, פחחים, רפדים וכו'.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו היפה שלי :)
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו החדשה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה- פיאט שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום של ניקיון של בראבו היפה שלי.


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 26-08-10, 21:42   #1
blueuno
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פיאט אונו
הודעות: 232
פרויקת קאדילאק סי טי אס

שלום חברים החלטתי שאני מספר את סיפורי כאן בפורום+ ומצרף פרויקט מעניין.

למי שלא יודע :-} הייתי בעלים של פיאט אונו , אך המצב השתנה ורכשתי קאדילאק סי טי אס 2003, מנוע 3200 , 7 חודשים הייתי אם הרכב ללא שום תקלה ופשוט נהנתי ממנו .
עד שלפני שבועיים בבדיקה שגרתית מצאתי שיש לי שמן במים, ואז התחיל הבלגן , זה לא ראש מנוע , אך או שזה שמן גיר כי ברדיאטור , עובר קולר גיר ויכול להיות שהלך הרדיאטור ובגלל זה נכנס שמן למערכת המים, או שזה .. משהוא יותר מעניין קולר שמן מנוע כן כן כמו ששמעתם יושב בתוך המנוע ,בתוך המים שזורמים במנוע קולר קטן שבו עובר השמן והמים מקררים את שמן המנוע.

לפני הכל אני מכונאי מבין ויש לי ידיים, אבל לא הכי רציתי להתעסק בקאדילאק, אך אחרי שניגשתי למוסך, ושמעתי את המחיר שהוא מורכב מ 5 ספרות*****, החלטתי שאני הולך לעשות את זה לבד,
לאחר חקירה מעמיקה נמצא שזה הקולר שמן מנוע ממה שפחדתי , אחרי חיפוש הקולר נמצא שהוא עולה 3000 ש"ח, בירור יותר מעמיק נמצא שיש קולר מקורי אחד לאחד פשוט במקום קאדילאק רשום ,אופל, והוא עלה 900ש"ח , ניגשתי לעבודה מאוד מעניינת ומסקילה.
לא צילמתי את הפירוק , רק את ההרכבה.

אני לא ירחיב הרבה, אבל מסקנה חסכתי בערך 9000ש"ח ביזבזתי סך הכל 1700 ש"ח ויום וחצי עבודה .
העבודה הייתה קשה כי הכל צפוף ולא נוח.
אני רק יעלה תמונות ולא ירחיב מדיי בהסברים ,אלה רק אם זה יעניין משהוא ויבקש :-}..
ועוד אציין העבודה נעשתה בבטיחות גבוה, וגם אני חושב שכמו שעשיתי את העבודה לעצמי שום מוסך לא היה משקיע ככה.

תהנו...
סמלונים שצורפו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  untitled.JPG
צפיות: 585
גודל:  71.8 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  1.JPG
צפיות: 546
גודל:  76.2 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  2.JPG
צפיות: 535
גודל:  69.6 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  3.JPG
צפיות: 566
גודל:  71.7 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  4.JPG
צפיות: 591
גודל:  100.8 KB  


נערך לאחרונה על ידי blueuno : 26-08-10 ב 21:49.
blueuno מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 26-08-10, 21:44   #2
blueuno
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פיאט אונו
הודעות: 232
עוד תמונות

עוד תמונות
סמלונים שצורפו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  5.JPG
צפיות: 526
גודל:  73.4 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  6.JPG
צפיות: 544
גודל:  67.9 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  7.JPG
צפיות: 579
גודל:  86.4 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  8.JPG
צפיות: 577
גודל:  95.1 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  9.JPG
צפיות: 541
גודל:  102.8 KB  

blueuno מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-08-10, 21:45   #3
blueuno
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פיאט אונו
הודעות: 232
..

תמונות
סמלונים שצורפו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  10.JPG
צפיות: 647
גודל:  71.8 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  11.JPG
צפיות: 667
גודל:  66.2 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  12.JPG
צפיות: 471
גודל:  100.2 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  13.JPG
צפיות: 471
גודל:  104.6 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  14.JPG
צפיות: 530
גודל:  72.1 KB  

blueuno מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-08-10, 21:46   #4
blueuno
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פיאט אונו
הודעות: 232
..

תתמממווונננוותת :-}
סמלונים שצורפו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  15.JPG
צפיות: 879
גודל:  102.7 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  16.JPG
צפיות: 777
גודל:  85.4 KB  
blueuno מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-08-10, 22:22   #5
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
פרוייקט הקדילק

עבודה יפה וכל הכבוד על המחקר שביצעת וכך חסכת כסף רב.
להלן מקרה שבו הייתי גם מעורב שבו נחסך כסף רב לבעל מכונית פורד טאורוס:
http://www.musach.co.il/forum/showth...t=%E6%EC%F6%F8
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-08-10, 23:15   #6
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
תארו לעצמכם שהיה קולר בתוך מנועי פיאט אז זה היה עובד כך .
שבוע אחד משפצים ראש מנוע ושבוע שני מחליםים אטמים לקולר.
איך שאני אוהב את ג'ק ה-2 טון מה הייתי עושה בלעדיו נראה לי שאני אשים אותו אצלי בסלון.
חוצמזה זה שאתה מכונאי זה טוב וזה שאתה עושה מוסך מדרכה ועושה בשבילך זה מעעעוללללה
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-08-10, 05:07   #7
Amit-IL
Senior Member
 
האווטאר של Amit-IL
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: כרמיאל
הגלגלים שלי: PUNTO FUN 2003
הודעות: 640
צטט:
במקור פורסם על ידי blueuno צפה בהודעה
שלום חברים החלטתי שאני מספר את סיפורי כאן בפורום+ ומצרף פרויקט מעניין.

למי שלא יודע :-} הייתי בעלים של פיאט אונו , אך המצב השתנה ורכשתי קאדילאק סי טי אס 2003, מנוע 3200 , 7 חודשים הייתי אם הרכב ללא שום תקלה ופשוט נהנתי ממנו .
עד שלפני שבועיים בבדיקה שגרתית מצאתי שיש לי שמן במים, ואז התחיל הבלגן , זה לא ראש מנוע , אך או שזה שמן גיר כי ברדיאטור , עובר קולר גיר ויכול להיות שהלך הרדיאטור ובגלל זה נכנס שמן למערכת המים, או שזה .. משהוא יותר מעניין קולר שמן מנוע כן כן כמו ששמעתם יושב בתוך המנוע ,בתוך המים שזורמים במנוע קולר קטן שבו עובר השמן והמים מקררים את שמן המנוע.

לפני הכל אני מכונאי מבין ויש לי ידיים, אבל לא הכי רציתי להתעסק בקאדילאק, אך אחרי שניגשתי למוסך, ושמעתי את המחיר שהוא מורכב מ 5 ספרות*****, החלטתי שאני הולך לעשות את זה לבד,
לאחר חקירה מעמיקה נמצא שזה הקולר שמן מנוע ממה שפחדתי , אחרי חיפוש הקולר נמצא שהוא עולה 3000 ש"ח, בירור יותר מעמיק נמצא שיש קולר מקורי אחד לאחד פשוט במקום קאדילאק רשום ,אופל, והוא עלה 900ש"ח , ניגשתי לעבודה מאוד מעניינת ומסקילה.
לא צילמתי את הפירוק , רק את ההרכבה.

אני לא ירחיב הרבה, אבל מסקנה חסכתי בערך 9000ש"ח ביזבזתי סך הכל 1700 ש"ח ויום וחצי עבודה .
העבודה הייתה קשה כי הכל צפוף ולא נוח.
אני רק יעלה תמונות ולא ירחיב מדיי בהסברים ,אלה רק אם זה יעניין משהוא ויבקש :-}..
ועוד אציין העבודה נעשתה בבטיחות גבוה, וגם אני חושב שכמו שעשיתי את העבודה לעצמי שום מוסך לא היה משקיע ככה.

תהנו...
איזה צפיפות איומה בתא המנוע, כל הכבוד על המחקר המקדים והחיסכון העצום, נראת עבודה מושלמת ודרך אגב אנחנו נהננו עכשיו תורך.
__________________
ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא!!!
Amit-IL מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-08-10, 05:56   #8
ברא
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: ארץ חובבי הפיאט
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 666
יאיר בדיוק זה מה שהיה לי עם רנו קליו B שנת 2002
שבוע מתחמם ראש מנוע
ושבוע אחרי רואים שיש שמן בתוך המים והמוסכניק התותח עבד עליי ועשה שוב ראש מנוע ויומיים אחרי עשה את הקולר
ושבוע אחרי שיפוץ גיר שמעטים שמוכנים להתעסק איתו
ולהזכיר שהמנוע היה 1600 שהקאדילק מרווחת לידו השתילו מנוע זה בצרפת עם פטישים ח ח ח
אחרי התחמם שוב עם חברה שלי
והחלטתי חד משמעית שאת הרכב אסור למכור ולעייף עוד מסכן בארץ שמחפש אוטו חסכוני למעט הכסף שיש לו
שלחתי לגריסה וחזרתי לאונו עד ששדרגתי לספייס
ברא מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-08-10, 07:05   #9
blueuno
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פיאט אונו
הודעות: 232
YAIR

"חוצמזה זה שאתה מכונאי זה טוב וזה שאתה עושה מוסך מדרכה ועושה בשבילך זה מעעעוללללה "

יאיר חשוב לציין שאני אוהב מכוניות , יותר נכון אהבתי להתעסק במכוניות , אבל אף פעם לא עבדתי כמכונאי, פשוט היתה לי פיאט אונו 7 שנים ופירקתי אותה לחלקים והרכבתי ואז המשכתי באלפות רמיאו , להתעסק וחאז בגיל 21 הגעתי לפרק זמן שפשוט נמעס לי והחלטתי שאסור לבלזבז את הזמן מתחת למכוניות , ואפילו תמורת כסף פשוט נמאס, בזמנו הייתי מתקן לאנשים את הרכבים מתחת לבית כי נהנתי מזה, וצאז כל הניסיון, היום תאמת הייתי מעדיף לשלם כסף ולא להתעסק בחום הזה, אבל הפעם השיקול היה בגלל הסכום נלא נורמלי שנתנתו לי לתיקון כל המוסכים שהייתי בהם, כל המוסכים המורשים אמרו לי מתחיל ב- ערך ב-10000 ש"ח ויכול לגלוחש למלה, אז הפעם השיקול היה נכון.

תיפ קטן לכל מי שמתעסק אם רכבים חדשים , לפני שאתם מתחילים להתעסק ברכב תנתנקו את המצבר שלכם, זה למדתי בגלל שלא עשיתי את זה הפעם ואחרי שהנעתי את הרכב היו לי הרבה מאוד תקלות כי ישל לי מחשב רכב ברכב, למזלי ניתוק המצבר עזר וכל הקלות נעלמו.

אני גם הוסיף שבלי עיין הרע אני נדהם מהאמינות של שיש בקאדילאק.

חברים אם למשהוא יש שאלות א צריך עזרה תמיד אשמח לעזור
blueuno מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-08-10, 07:30   #10
shais01
Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: GTV TS, 166 V6 Man., A-112 Abarth, Beta HPE
הודעות: 35
צטט:
במקור פורסם על ידי blueuno צפה בהודעה
קולר שמן מנוע כן כן כמו ששמעתם יושב בתוך המנוע ,בתוך המים שזורמים במנוע קולר קטן שבו עובר השמן והמים מקררים את שמן המנוע.
סחטיין על העבודה.
תפקידו של הקולר הזה הפוך.
בעצם הוא לא קולר אלא היטר
תפקידו לחמם במהירות את השמן בהתנעות קרות בארצות קרות.
זאת בעזרת שימוש במים החמים בבלוק (לפני פתיחת הטרמוסטט), ועל ידי כך לצמצם את הנזק לפעולת המנוע עם שמן קר.
הוא מאוד לא שימושי בארץ, ברכבים אחרים מבטלים אותו ברגע שיש תקלה.

שי
shais01 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
במקום לקנות פיאט קופה , קניתי קאדילאק blueuno רכב כללי 5 28-05-10 03:36
הגה כוח (האם קיים באונו 96, ערוך) unoies אונו - טכני 3 05-05-09 14:35
פרויקט לאדה (09) ronald27 אוף טופיק 0 26-02-09 17:00
מסרק הגה לאונו (ערוך) פורום הגראז' 3 19-05-07 03:03
מגב קדמי באונו לא זז (ערוך) פורום הגראז' 6 11-05-07 18:51


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 02:35.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד