מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > אונו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

סקסית שלי!!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

עם אחותה לענף הראלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

למכירה בראבו טורבו 2011
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

4 חודשים עם האונו !


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 29-08-10, 14:00   #1
א.ב
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Aug 2008
מיקום: חיפה
הגלגלים שלי: פיאט אונו 70S 1995
הודעות: 24
נורת לחץ שמן נדלקת פיאט אונו 70IES 1995

לאחר כרבע שעה נסיעה, כשהאוטו בטורים נמוכים (ניוטראל בלי גז) מתחילה להבהב נורת לחץ שמן ובסוף נדלקת קבוע בטורים נמוכים.
במוסך פתחו את תחתית אגן השמן-היה נקי.
משאבת השמן פורקה לגורמים-הייתה נקיה ותקינה.
החלפתי גם פילטר שמן+חיישן לחץ שמן חדש והבעיה נפתרה.
נסעתי חצי שעה עם מזגן בעליות ולא נדלקה יותר הנורה.

רציתי לשאול:
1-כשהרכיבו בחזרה את משאבת השמן (אחרי שפתחו אותה וגם כשחיברו אותה למנוע) לא שמו אטמים אלא RTV דבק סיליקון שחור.
אותו דבר עשו עם תחתית האגן-הרכיבו ללא אטם אלא עם סיליקון שחור.
האם זה תקין? יש צפי לנזילות?

2-קניתי שמן קסטרול GTX 10W40 A3/B4 חצי סינטטי
המכונאי טוען שהוא דליל ושהייתי צריך לקנות 20W50.
האם השמן ששמתי טוב/תקין?

עלויות:
4 ליטר שמן+פילטר שמן-110 שח
חיישן לחץ שמן 40 שח
עבודה 350 שח
סה"כ - 500 שח.
א.ב מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 29-08-10, 15:07   #2
uno1.4
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2009
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: uno 1.4I.e.s
הודעות: 202
הבעיה הייתה בחיישן לחץ שמן.!
לפי כל מה שרשמת.
באיזה מוסך הייתה שלא בדקו את חיישן לחץ שמן לפני שפירקו חצי אוטו?!
השמן המתאים הוא 10W40
וכנראה ששמו את ה- RTV על האטמים הישנים לא נראה לי שינזל.
uno1.4 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-08-10, 15:23   #3
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
מצטרף לשאלת החבר מעלי, מי מחליף פילטר שמן, שמן מנוע, ויוניט לחץ שמן בסוף ההליך?

המוסך שלך היה מצויין רק שהוא עשה את הבדיקה מהסוף להתחלה, וחבל שכך.

ראשית מחליפים יוניט לחץ שמן (דבר שהכי קל, הכי נגיש, והכי זול) ומשם ממשיכים הלאה.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער
saar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-08-10, 15:35   #4
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
משהו מוזר כל הטיפול ב-500 ש"ח.
הטיפול בסיליקון סטנדרטי.
מצטרף לחברים מעליי
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-08-10, 16:13   #5
א.ב
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Aug 2008
מיקום: חיפה
הגלגלים שלי: פיאט אונו 70S 1995
הודעות: 24
המוסכניק לא חשד בחיישן, כי הבעיה לא קיימת

כל הזמן אלא רק כשהמנוע מתחמם, אחרי נסיעה,
לכן חשבו שמדובר בסתימת דלק.

ברשותכם, אני מעדיף שלא לכתוב את שם המוסך, מאחר ואני מכיר אותו הרבה שנים וסך
הכל הוא בסדר.
בדיעבד אמנם זה "רק סיליקון" אבל בסך הכל זה הרבה עבודה.
א.ב מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-08-10, 17:38   #6
uno1.4
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2009
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: uno 1.4I.e.s
הודעות: 202
לפי דעתי המוסך "העמיס" לך את החשבון בעוד כ- 350 ש"ח
וכי טענה של סתימת דלק ממש מגוחכת.
לפני שנכנסת למוסך בדקת במדיד כמה שמן יש?

נערך לאחרונה על ידי uno1.4 : 29-08-10 ב 17:45.
uno1.4 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-08-10, 22:08   #7
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
נורת לחץ שמן מנוע

לא ככה עובדים.
ראשית, מוציאים את יוניט לחץ שמן המנוע ובמקומו מברגים שעון לחץ שמן ואז היו רואים שלחץ שמן המנוע תקין בכל תחומי פעולת המנוע והיו מסיקים שרק היניט תקול ומחליפים אותו.
לשם הסקרנות שאל (וראה בפועל) אם בכלל יש למוסך שעון לחץ שמן כזה ואם אכן יש להם למה לא ביצעו בדיקה כפי שכתבתי.
לצערי הרב, יש לפעמים מוסכים ש"יורים על ציפור עם תותח" ולדוגמא (וכאן מדובר בהרבה כסף:
http://www.musach.co.il/forum/showth...t=%E6%EC%F6%F8
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043

נערך לאחרונה על ידי רפי לין : 29-08-10 ב 22:15.
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-08-10, 23:41   #8
א.ב
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Aug 2008
מיקום: חיפה
הגלגלים שלי: פיאט אונו 70S 1995
הודעות: 24
הם היו בטוחים שהיוניט לחץ שמן תקין, כי לדבריהם אם הוא תקול הוא יהבהב מיד עם תחילת הנסיעה ולא לאחר רבע שעה.
בכל אופן, לא נעשתה בדיקת לחץ בעזרת שעון.
מה אני אגיד, לפחות הבעיה נפתרה, אני מקווה שבבוקר לא אמצא שלוליות שמן מתחת לאוטו...
א.ב מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-08-10, 23:52   #9
uno1.4
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2009
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: uno 1.4I.e.s
הודעות: 202
אני ממליץ לך בחום רב לנסות מוסך אחר.!
uno1.4 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
חיישני רוורס לפיאט אונו 70IES 95 א.ב אונו - טכני 3 24-01-10 10:24
שאלה לגבי צינור דלק אונו 70IES 95 א.ב אונו - טכני 0 08-12-09 17:23
שאלה לגבי כויל פיאט אונו 70IES 95 א.ב אונו - טכני 1 18-08-09 09:51
שאלה לגבי אונו 70ies פורום הגראז' 5 05-02-07 00:36
תצרוכת דלק לפיאט אונו S70 1.4 שנת 1995 הזרקת דלק פורום הגראז' 0 04-10-06 15:22


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 03:47.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד