מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > בראבה - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

בראבה - טכני טכני - דגמי בראבה בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה- פיאט שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפנדה שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אחרי ווקס ראשון !!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הנסיכה שלי :-)


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 14-06-10, 03:26   #1
Lexxxa
Senior Member
 
האווטאר של Lexxxa
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
בראבה מתחממת!

שלום חברים, מדובר בבראבה שלי 1.6 SX, גיר רגיל, שנת 96.
היום בצהריים, בנסיעה בעיר לכיוון הבית הרכב התחיל להתחמם, המחוג תיפס מעל החצי והתחיל כבר לעבור את ה3/4. מיד עצרתי בצד, כיביתי את הרכב, פתחתי מכסה מנוע, והמאוורר פשוט יושן לו ולא רוצה להיכנס לפעולה! מכיוון שלא היה לי זמן לבדיקות והייתי צריך לנסוע לעבודה, השארתי את הרכב במקום, לקחתי מונית ונסעתי לעבודה.

אחרי עבודה, ב23:30 חזרתי לרכב, הנעתי ונסעתי לכיוון הבית (קילומטר נסיעה).
אחרי שהגעתי הביתה נתתי לרכב לעבוד שיתחמם עד החצי ועדיין לא הייתה שום תגובה מהמאוורר.
כיביתי את המנוע והתחלתי בבדיקות:

* בוצע בדיקה של פלוס קבוע שמגיע למאוורר עצמו, תקין!

* נותק מחבר של חיישן הפעלת המאוורר (חיישן עם 3 פינים: כניסה (-) קבוע, יציאה לכיוון מהירות 1, יציאה לכיוון מהירות 2).

* בוצע קצר במחבר בין (-) קבוע למהירות 1, תקין! (המאוורר נכנס לפעולה)
* בוצע קצר במחבר בין (-) קבוע למהירות 2, תקין! (המאוורר נכנס לפעולה)

* בוצע בדיקת טרמוסטט, ברגע שרכב היה קר רק צינור תחתון התחמם, בכרגע שהחום התחיל להגיעה לכיוון החצי הטרמוסטט נפתח (הצינור העליון היה באותו חום כמו הצינור התחתון), תקין!

* בוצע ניסוי, קיצרתי בין (-) קבוע למהירות 1 והנעתי את הרכב. המאוורר עבד קבוע על מהירות 1, הרכב התחמם קצת מתחת לחצי. נפתח פקק של מיכל עיבוי, המים לא גלשו (מראה על זה שטרמוסטט במצב פתוח ואין לחץ במע' הקירור)!

החשד שלי שחד משמעית מדובר בחיישן הפעלת המאוורר! (הוחלף לפני בהרך 9 חודשים, יש כאן שרשור בנושא)
מחר בבוקר אני הולך לקנות חיישן הפעלת המאוור ולהחליפו, יעדכן פה אחרי ההחלפה.


בנוסף לזה בדקתי את תגובת המאוורר אחרי הפעלת מזגן:
המאוורר נכנס לפעולה במהירות ראשונה 10 שניות אחרי הדלקת מזגן.

במהלך עבודת מזגן מדחס מתנתק כל 30 שניות בהרך למשך 3-5 שניות, ונכנס לפעולה שוב.
אחרי ניתוק המדחס גם המאוורר עוצר למס' שניות וכמוון חוזר לפעולה.

החשד שלי פה זה שחסר גז במע' המזגן.

מה דעתכם ?


(שאלה לרפי היקר, אך המאוורר ומדחס צריכים להתנהג בעת הפעלת המזגן? חשוב לציין שהמזגן היה מופעל בזמן שהרכב עמד, זאת אומרת בהילוך סרק, 900 טורים.
הבדיקה הייתה בשעות המאוחרות ולא היה חם)

וסליחה על חפירות.

נערך לאחרונה על ידי Lexxxa : 14-06-10 ב 03:34.
Lexxxa מנותק  
הגב עם ציטוט
 



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
פונטו- מתחממת, מקרטעת, לא מגיבה, ראש מנוע? Roi b.e פונטו - טכני 0 13-03-10 20:32
אונו מתחממת ונכבת Aditi אונו - טכני 14 09-11-09 01:07
שום דבר חדש - פונטו דור ראשון מתחממת punto-mk1 פונטו - טכני 33 10-09-09 02:40
פונטו שנת 2000 מתחממת r.a20 פונטו - טכני 17 21-08-08 12:56
Hgt לא מתחממת כשקר בחוץ פיליפ פונטו - טכני 14 21-10-07 13:00


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 20:03.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד