![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| בראבה - טכני טכני - דגמי בראבה בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
בראבה מתחממת!
שלום חברים, מדובר בבראבה שלי 1.6 SX, גיר רגיל, שנת 96.
היום בצהריים, בנסיעה בעיר לכיוון הבית הרכב התחיל להתחמם, המחוג תיפס מעל החצי והתחיל כבר לעבור את ה3/4. מיד עצרתי בצד, כיביתי את הרכב, פתחתי מכסה מנוע, והמאוורר פשוט יושן לו ולא רוצה להיכנס לפעולה! מכיוון שלא היה לי זמן לבדיקות והייתי צריך לנסוע לעבודה, השארתי את הרכב במקום, לקחתי מונית ונסעתי לעבודה. אחרי עבודה, ב23:30 חזרתי לרכב, הנעתי ונסעתי לכיוון הבית (קילומטר נסיעה). אחרי שהגעתי הביתה נתתי לרכב לעבוד שיתחמם עד החצי ועדיין לא הייתה שום תגובה מהמאוורר. כיביתי את המנוע והתחלתי בבדיקות: * בוצע בדיקה של פלוס קבוע שמגיע למאוורר עצמו, תקין! * נותק מחבר של חיישן הפעלת המאוורר (חיישן עם 3 פינים: כניסה (-) קבוע, יציאה לכיוון מהירות 1, יציאה לכיוון מהירות 2). * בוצע קצר במחבר בין (-) קבוע למהירות 1, תקין! (המאוורר נכנס לפעולה) * בוצע קצר במחבר בין (-) קבוע למהירות 2, תקין! (המאוורר נכנס לפעולה) * בוצע בדיקת טרמוסטט, ברגע שרכב היה קר רק צינור תחתון התחמם, בכרגע שהחום התחיל להגיעה לכיוון החצי הטרמוסטט נפתח (הצינור העליון היה באותו חום כמו הצינור התחתון), תקין! * בוצע ניסוי, קיצרתי בין (-) קבוע למהירות 1 והנעתי את הרכב. המאוורר עבד קבוע על מהירות 1, הרכב התחמם קצת מתחת לחצי. נפתח פקק של מיכל עיבוי, המים לא גלשו (מראה על זה שטרמוסטט במצב פתוח ואין לחץ במע' הקירור)! החשד שלי שחד משמעית מדובר בחיישן הפעלת המאוורר! (הוחלף לפני בהרך 9 חודשים, יש כאן שרשור בנושא) מחר בבוקר אני הולך לקנות חיישן הפעלת המאוור ולהחליפו, יעדכן פה אחרי ההחלפה. בנוסף לזה בדקתי את תגובת המאוורר אחרי הפעלת מזגן: המאוורר נכנס לפעולה במהירות ראשונה 10 שניות אחרי הדלקת מזגן. במהלך עבודת מזגן מדחס מתנתק כל 30 שניות בהרך למשך 3-5 שניות, ונכנס לפעולה שוב. אחרי ניתוק המדחס גם המאוורר עוצר למס' שניות וכמוון חוזר לפעולה. החשד שלי פה זה שחסר גז במע' המזגן. מה דעתכם ? (שאלה לרפי היקר, אך המאוורר ומדחס צריכים להתנהג בעת הפעלת המזגן? חשוב לציין שהמזגן היה מופעל בזמן שהרכב עמד, זאת אומרת בהילוך סרק, 900 טורים. הבדיקה הייתה בשעות המאוחרות ולא היה חם) וסליחה על חפירות. נערך לאחרונה על ידי Lexxxa : 14-06-10 ב 03:34. |
|
|
|
|
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| פונטו- מתחממת, מקרטעת, לא מגיבה, ראש מנוע? | Roi b.e | פונטו - טכני | 0 | 13-03-10 20:32 |
| אונו מתחממת ונכבת | Aditi | אונו - טכני | 14 | 09-11-09 01:07 |
| שום דבר חדש - פונטו דור ראשון מתחממת | punto-mk1 | פונטו - טכני | 33 | 10-09-09 02:40 |
| פונטו שנת 2000 מתחממת | r.a20 | פונטו - טכני | 17 | 21-08-08 12:56 |
| Hgt לא מתחממת כשקר בחוץ | פיליפ | פונטו - טכני | 14 | 21-10-07 13:00 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד