מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

Uno Kashi
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו ספייס (יאנג ) "פנינה"
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

היפיפייה שלי HGT 2002 67000 קמ'
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ובכן נעים להכיר עכשיו רשמית.


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 18-08-10, 00:19   #1
shacharlevy013
Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2010
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו ספייס ELX
הודעות: 52
קלאץ חורק-

יש לי את הרכב פיאט פונטו ספייס 2001 דגם ELX.
יש לי איתו בעיה ממש מרגיזה ומייאשת, קלאץ חורק.
בכל לחיצה קלה וחזקה הקלאץ חורק וזה ממש מציק לי.
הייתי בכל מיני מוסכים מורשה פיאט ולא מורשה. וכל אלה לא הצליחו לפתור את התקלה למרות ששמו לי את "החומר המיוחד" של פיאט. עד שהגעתי למוסך פיאט מורשה מרכזי בחוצות המפרץ. שמה הבן אדם שימן לי מן פלסטיק לבן כזה עגול וזה פתר את התקלה.הקלאץ נלחץ בקלות ובלי טיפת רעש.
הבעיה היא שאחרי חצי שעה של נסיעה הכל חוזר למצב קדמותו.
אין לי מושג כבר מה לעשות,הגעתי למצב כזה שאני חושב למכור את האוטו.

תודה רבה לעוזרים.
shacharlevy013 מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 18-08-10, 07:54   #2
i12z
Senior Member
 
האווטאר של i12z
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: דרום, באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו טורבו דיזל 1700,סיטרואן C5 2006, פיג'ו 206 2002, סקודה פאביה 2002, Mercedes 516 2008
הודעות: 935
שלח הודעה דרך ICQ ל i12z שלח הודעה דרך MSN ל i12z
כנראה שמיסב לחץ עומד ללכת .. גם אצלי היה ככה והלך גם הקלאצ...
i12z מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-08-10, 09:42   #3
רקובי
Senior Member
 
האווטאר של רקובי
 
תאריך הצטרפות: Nov 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 SX
הודעות: 433
Cool

גם אצלי, וזה לא נדיר בספייס, יש קולות מכיוון הקלאץ.
נכון, ברוב המקרים מדובר בגירוז הדוושה, והבעיה נעלמת.
אבל אם החריקות נשמעות גם מחוץ לרכב, כנראה שמדובר ב"משאבת" הקלאץ' -
וכמו שנאמר לי במוסך שמשון לפני יומיים - צריך להחליף משאבה, וזה יסתדר.

העלות- 600 שח.
רקובי מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-08-10, 12:11   #4
shacharlevy013
Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2010
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו ספייס ELX
הודעות: 52
...

אבל איך זה הגיוני שהלכה משאבת הקלאץ.
כשהוא משמן לי שם באיזור מסויים הבעיה נעלמת לחלוטין והקלאץ כמו חמאה.
אבל הקטע הוא שאחרי חצי שעה בערך של נסיעה הקלאץ חוזר לקדמותו ושוב חורק
shacharlevy013 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-08-10, 12:42   #5
רקובי
Senior Member
 
האווטאר של רקובי
 
תאריך הצטרפות: Nov 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 SX
הודעות: 433
זה לא ודאי שהמשאבה פגומה,אני מספר מה שאני יודע.
בעקרון גירוז הדוושה, אם מתבצע כמו שצריך, פותר את הבעיה למספר חודשים.

אצלך עדיין יש חריקות, אז א) או שהגירוז בוצע לא נכון או ב) הרעש אינו ממנגנון הדוושה עצמה
ולכן ייתכן שמה שאתה שומע זו אותה "משאבה" שגם היא מתחילה לצפצף בחום הרבה ששורר בארצנו.
החריקות אצלי גורמות לדוושא שלא לחזור למקומה, ולכן זה כבר מעיק יותר,
התופעה קיימת כבר כמה חודשים, ועד שלשום לא עשיתי בקשר לזה כלום.
רקובי מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-08-10, 01:42   #6
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
אם הרעש מגיע מתוך הרכב - צריך לגרז את הדוושה עצמה.
אם הרעש מגיע מתא המנוע - צריך להחליף משאבת קלאץ'. שהיא מתחממת היא חורקת וזה הרעש ששומעים.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-08-10, 01:56   #7
shacharlevy013
Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2010
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו ספייס ELX
הודעות: 52
....

הרעש הוא מתוך האוטו.
וכבר גירזו לי את הדוושת הקלאץ. והרעש נעלם לגמרי והקלאץ נעשה קל יותר ללחיצה. אבל הבעיה היא שאחרי פחות מחצי שעה זה חוזר שוב פעם לחרוק
shacharlevy013 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-08-10, 01:58   #8
Lexxxa
Senior Member
 
האווטאר של Lexxxa
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
מה בעיה? תגרז שוב.
Lexxxa מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-08-10, 11:37   #9
shacharlevy013
Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2010
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו ספייס ELX
הודעות: 52
....

קודם כל אני ניסיתי אין ספור פעמים לגרז בכל מיני מקומות אבל זה לא עוזר לי.
רק בפיאט מרכזי מוסכניק אחד שם יודע בדיוק איפה לגרז. הוא מוציא ומסובב משהו עם מספריים כאלה ואז מגרז אני לא יודע איפה עושים את זה.
אם תוכלו להגיד לי איך עושים את זה זה יהיה טוב
shacharlevy013 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 20-08-10, 01:38   #10
shacharlevy013
Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2010
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו ספייס ELX
הודעות: 52
עדכון

הייתי היום במוסך פיאט מורשה. שם אמרו לי שהפתרון לבעיה הוא להחליף את דוושת הקלאץ. וכדי לעשות זאת אני צריך לרכוש את כל הבלוק שהוא שלושת הדוושות,הגז ,ברקס והקלאץ.
אמרו לי שם במוסך שזה סתם יקר וחבל על הכסף.
מה אתם אומרים?
אכן זהו הפיתרון היחיד?
אולי מישהו יכול להסביר לי איך לפרק את דוושת הקלאץ ולשמן מבפנים את הציר?

נערך לאחרונה על ידי shacharlevy013 : 20-08-10 ב 01:50.
shacharlevy013 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 20:35.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד