![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Member
תאריך הצטרפות: Nov 2009
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: punto xtz75
הודעות: 34
|
שאלה (צינורות מתנפחים בחום, כ"ע)
שלום לכולם..
יש לי פיאט פונטו שנת 98 XTZ 75 כשהמנוע מתחמם הצינורות מתנפחים מאוד נראלי שזה אפילו יותר מידי רציתי לדעת אם זה נורמלי שהצינורת מתנפחים כלכך ממש מתנפחים כמו אבן קשה ללחוץ עליהם נ.ב עשיתי בדיקת ליקצ ונפילה..ואין מעבר בין הראש למים תודה רבה |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Nov 2009
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: punto xtz75
הודעות: 34
|
מה אתהה לא מבייןןן???
הרכב לא מתמחמם! עשיתי בדיקת לחץ במנוע לבדוק אם יש מעבר בין הצינלנדרים למערכת קירור אז איןן מעברר מה עוד לא הבנת?? הצינרות מתנפחים רציתי לדעת אם יש סיבה אחרת להתנפחות נערך לאחרונה על ידי orenshemen : 03-02-10 ב 19:49. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Feb 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: HGT
הודעות: 1,152
|
אם הם מתנפחים בצורת בלון קטן בצינור אז הצינור מגיע לסוף ימיו ויש להחליפו
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
|
במערכת קרור מים סגורה
נוצר לחץ במערכת קרור ,(וזה תקין וגם מעלה את ט"מ הרתיחה),צינורות ישנים גם מיתנפחים.וצריך להחליפם בהקדם (השלב הבה זה פיצוץ הצינור ולרוב העליון).אני מציע שתיגש למוסך (למישהו שמכיר),שיראה (יבדוק)אים הלחץ נורמלי.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
אז אני יסביר לך מה אני לא מבייןןן!
1) "עשיתי בדיקת לחץ במנוע לבדוק אם יש מעבר בין הצינלנדרים למערכת קירור" - יש בדיקת לחץ במע' קירור, זה כאשר מחברים משבאה במקום פקק של רדיאטור ומנפחים/מייצרים לחץ בתוך מע' קירור, בדיקה זו היא כדי לראות אם יש לך נזילות ואם הצינורות וחיבורים מחזיקים לחץ. יש בדיקת לחץ בראש מנוע, זה כאשר מחברים צינור עם הברגה במקום פלאג, דוחסים אויר, מסובבים את הסטרטר ובודקים האם יש בועות במע' הקירור, וככה עוברים על כל הצלינדרים. בדיקה זו היא כדי לראות אם יש לך פריצה מצלינדרים למעברים של נוזל קירור בראש מנוע. איזו מהבדיקות אתה עשיתה ? בכמה מ"מ מתנפח הצינור ? נהיה כמו בלון או מתנפח טיפה ? כאשר החום נמצא בחצי, האם מים גולשים בעת פתיחת פקק? תחזור בבקשה עם תשובות ונראה לאן מתקדמים הלאה. נ.ב. בנוסף נטפל בבעיה של המקלדת שלך, אני רואה שיש לך מס' מקשים שנדבקים! נערך לאחרונה על ידי Lexxxa : 04-02-10 ב 06:00. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
הצינורות אמורים להיות קשים, אבל לא להתנפח. אם הם מתנפחים הם בסוף החיים שלהם ויום אחד הם יפתיעו אותך בבום גדול והמון קיטור.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| מוסך שמשון,מה כבר לא נאמר עליהם..מומלצים בחום! | ronenra | בעלי מקצוע | 1 | 12-11-08 22:31 |
| נכשלתי בטסט על צינורות בלם.פיאט פונטו.מה עושים?? | shay2828 | פונטו - טכני | 6 | 16-05-08 20:11 |
| הדבקה עם דבק (פלסטלינה) אפוקסי ! האם הוא עמיד בחום ? | פורום הגראז' | 4 | 04-06-07 03:37 | |
| תערוכת המכוניות בחול המועד פסח | פיאט כללי | 12 | 06-04-07 22:58 | |
| סקר: איך אתם שומרים על הרכב שלכם בחום הכבד? | פיאט כללי | 3 | 28-08-06 17:48 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד