![]() |
|
![]() |
בראבה - טכני טכני - דגמי בראבה בלבד. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
![]() |
#1 | |
Member
תאריך הצטרפות: Sep 2009
מיקום: אשקלון
הגלגלים שלי: Brava
הודעות: 33
|
בעיה בנוזל בלמים..
שלום רב
![]() היום קרה לי הדבר הכי מפחיד שיכול לקרות לכל נהג!! הנעתי תאוטו.. התחלתי לנסוע רגיל.. הכל טוב ויפה.. הייתה לי נסיעה של כ 40 דקות.. עכשיו באמצע הדרך בערך באזור אשדוד אני עוצר ברמזור ואני מרגיש שהפדל נכנסת לי פנימה והבלימה ממש ממש חלשה... לא הבנתי מה קרה :\ הגעתי הביתה בשלום נסעתי בזהירות .. פתחתי מכסה מנוע פתחתי תפקק של הנוזל וראיתי שחסר נוזל.. סבבה מילאתי.. הנעתי אני לוחץ על הברקס והנוזל פשוט בורח בקטנה של בחיבור העגול הזה.. מה עליי לעשות?? חייב דחוף מוסך?? מה העלות של הסיפור הזה?? עכשיו כל הנסיעה הייתה דולקת הנורה של ההנדברקס ידעתי לאורך כל הדרך שיש בעיה בברקסים.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: בית שמש
הגלגלים שלי: הונדה האצ'בק
הודעות: 359
|
אני חושב שאתה צריך לנקז אויר מהמערכת
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
בעל מקצוע
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
|
נוזל בלמים
נורת בלם יד משותפת גם לחוסר נוזל בלמים במיכל ולא היית צריך להגיע עד למצב של אובדן הבלמים,
כי היית אמור לבדוק את נוזל הבלמים ולהוסיף כשהנורה נדלקה גם כשידית בלם היד מורדת. גש מייד למוסך לבדיקת מע' הבלמים לאיתור נזילות או הסיבה לאובדן נוזל הבלמים. בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Member
תאריך הצטרפות: Sep 2009
מיקום: אשקלון
הגלגלים שלי: Brava
הודעות: 33
|
תודה רבה על התגובה המהירה
![]() כיצד עושים זאת? כיביתי מנוע ולחצתי על הדוושה כמה פעמים עד שכל האוויר יצא הנעתי לחצתי שוב והנוזל שוב בורח |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Member
תאריך הצטרפות: Sep 2009
מיקום: אשקלון
הגלגלים שלי: Brava
הודעות: 33
|
צטט:
זה פתאום קרה לי |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
martinb2.
תבין דבר מאוד מאוד חשוב! לא מתעסקים עם בלמים ללא ידע מקצועי בנושא!!! גש למוסך מייד. נ.ב לדעתי נדרש לבצע ניקוז אויר. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Member
תאריך הצטרפות: Sep 2009
מיקום: אשקלון
הגלגלים שלי: Brava
הודעות: 33
|
וואללה *** מסכים איתך ב 200 אחוז , טעמתי את זה היום על בשרי ווואללה אני לא מאחל את זה לאף אחד..
מחר על הבוקר מוסך שיעלה כמה שיעלה .. נערך לאחרונה על ידי Caveman : 18-11-09 ב 08:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
בדיוק אותו דבר היה לי היום.
ביום א' הוחלפו צלחות, רפידות וצינורות מקדימה, בנוסף הוחלף נוזל בלמים ובוצע כיוון לבלמי תוף אחוריים. בוצע ניקוז אויר מהמערכת. (הכל בוצע במוסך של חבר על הליפט) היום אחרי נסיעה של 30-40 דקות. התחיל לצאת קצת עשן ריח מחניק מגלגל אחורי (צד נהג,כנראה שחיקה חזקה של הסנדלים בתוף). אחרי מס' דקות אני מנסה לעצור ומרגיש שהפדל נכנסת לי פנימה והבלימה ממש ממש חלשה.. למזלי הייתי כבר כמה מטרים מהבית. חניתי, יצאתי לראות את הגלגל האחורי. הוא היה מאוד חם.(ייבדק מחר וייבוצע כיוון מחדש) בדקתי גובה נוזל בלמים, תקין. בדקתי האם יש נזילות מהצינורות בגלגלים, אין. אני חושד שנשאר עדיין אויר במערכת(יבוצע ניקוז חוזר מחר). בנוסף יש לי חשד שבגלל החום בגלגל חלק מהנוזל הגיע למצב רתיחה. שעתיים אחרי שחניתי עשיתי סיבוב עם האוטו והברקסים עבדו. חברה, אני מזכיר לכם עוד פעם, אם אין לכם ידע מקצועי במערכת הבלימה אז לא מתעסקים עם בלמים! גשו לאנשי מקצוע. נערך לאחרונה על ידי Lexxxa : 18-11-09 ב 03:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: בת-ים
הגלגלים שלי: אונו 70S, טמפרה, בראבו
הודעות: 117
|
חברים יקרים,
הוצאת אויר ממערכת הבלימה צריכה להעשות על ליפט כאשר מישהו נמצא בתוך הרכב ומתחיל "לנפח" את הבלמים ע"י פמפום של הדוושה. מישהו מאחורה צריך לפתוח בורג, שנועד בדיוק למטרה זו (נמצא על הבלמים האחוריים),וצריך לצאת אך ורק שמן ברקסים! תוך כדי לסגור את הבורג ולוודא שזה סגור טוב. כך בשתי הברקסים האחוריים. אני רוצה להזכיר לכם שאויר לא נכנס ככה סתם למערכת הבלמים. לא הבנתי מאיפה אמרת שיש לך נזילה ("בקטנה של בחיבור העגול הזה..") אבל בכל מקרה לא צריך להיות גאון כדי להבין שיש בעיה! גש למוסך - הבלמים מאוד חשובים ולמזלך הטיפול בהם בד"כ לא אמור להיות יקר יותר מידיי. אגב, כשאתה מושך את בלם היד כמה "קליקים" זה עולה לך?
__________________
![]() ![]() ליאור כהן |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Member
תאריך הצטרפות: Sep 2009
מיקום: אשקלון
הגלגלים שלי: Brava
הודעות: 33
|
תודה רבה חבר'ה הבעיה טופלה..
הוחלפו : 2 צינורות ברקס (שנזלו דרכם) 110 ש''ח 2 משאבות אופן שלא תיפקדו בתוף מאחורה (גם משם נזל השמן) 160 ש''ח נבה שמאלית מקדימה הוחלפה 165 ש''ח מיסב גלגל שמאל הוחלף 100 ש''ח סט בלמים אחוריים (שזה בעצם הדבר הכי יקר פה) 450 ש''ח על הדרך החלפתי שמן גיר שהיה שחור מתמיד.. 90 ש''ח גומיה לציריה 180 ש''ח ונוזל בלמים חדש.. 25 ש''ח ברגים חדשים (ההברגה הייתה גמורה) 80 ש''ח עלות החלקים : 1360 ש''ח עלות העבודה : 490 ש''ח מע''מ : 305 ש''ח סה''כ 2150 ש''ח מחיר קצת יקר אני חושב יש בזה היגיון? הברקסים עוצרים עכשיו ממש טוב!! דרך אגב הרפידות קדמיות שלי חדשות אז לא היה צורף להחליף בקשר להנדברקס.. אאה הוא סידר גם אותו כרגע 5 קלילים זה יעני המקסימום יותר מזה אי אפשר 4 קלילים זה סבבה ובקשר לאוויר.. האוטו היה על הליפט עליתי לפמפם הוא עשה איזה 3 סיבובים סביב האוטו לנקז אוויר הברקס ניהיה קצת יותר רגיש זאת אומרת אני לוחץ ממש בעדינות האוטו מאט לאט לאט אאה ומשום מה יש לי קצת רעשים בגלגלים הוא אמר לי זה יעבור ... בכל מקרה תודה רבה חבר'ה P: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
מי קירור (או, חוסר בנוזל קירור, כ"ע) | yair068 | פונטו - טכני | 6 | 22-08-09 15:05 |
צבע נוזל בלמים | זאב-ב | פונטו - טכני | 6 | 26-10-08 15:50 |
נוזל בלמים | זאב | פונטו - טכני | 11 | 22-02-08 23:02 |
בלמים ספורטיביים לHGT??? | פורום הגראז' | 16 | 10-04-07 19:49 | |
בעיות בלמים בפונטו | פורום הגראז' | 3 | 18-11-06 17:27 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד