מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > טמפרה - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

טמפרה - טכני טכני - דגמי טמפרה בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

תוצאה של 6.5 שעות של התברסות על הפונטו.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה- פיאט שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מכוניות מהטיול ברומא
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

HGT ABARTH בפוטושופ
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

התברסות קצרצרה לפני טיסה


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 27-01-09, 21:12   #1
אבי טמפרה
Member
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו איבו ספיריט
הודעות: 48
Exclamation אוטו ניכבה מה הבעיה?

שלום,

קרה לי כבר כמה פעמים שבזמן נסיעה האוטו ניכבה לי פיתאום!
שמתי לב שזה קורה לי בדרך כלל שאני מעביר הילוך מ-2 ל-3 או להפך, לא קרה בשאר ההילוכים.

מישהו ניתקל בבעיה כזו או שמע על דבר כזה ויודע ממה זה קורה?
אבי טמפרה מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 28-01-09, 10:57   #2
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
איזה טמפרה יש לך?
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-01-09, 11:43   #3
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
יותר פרטים ידידי

יותר פרטים נדרשים לנו על מנת לתת לך כלים לאיבחון התקלה.
לאחר שהוא נכבה האם הוא מניע חזרה ללא בעיה?
אם תחליף הילוך תוך כדי החזקת גז קבוע, האם הרכב יכבה?
האם בדקת בוודאות שהדבר קורה רק בין ההילוכים הללו? האם בהילוך סרק הוא לא כובה?
האם הבעיה קבועה? או שהיא רק שהרכב חם/קר/תחילת נסיעה/נסיעה ממושכת?
האם בוצעו שינויים כלשהם לאחרונה ברכב כמו טיפול/הרכבה של משהו כמו דיבורית/קודן/אזעקה?
האם זו הבעיה היחידה ברכב או שיש בעיה קודמת לה שהחלה ולא התייחסתה אליה?
במצב סרק האם הטורים תקינים וקבועים?
במהלך נסיעה האם הרכב מתנהג באופן רגיל? סחיבה/האצה?
האם תדלקת לאחרונה בתחנת דלק שלא תדלקת בה בעברך?
האם לפני שתדלקת בפעם האחרונה, חיכית עד שהמחוג הדלק כבר יהיה על המינימום?

אלו בנתיים השאלות שאני חושב עליהם,
אם תענה על שאלות אלו, נוכל להיות ממקודים יותר ולהעניק לך כלים לפי עניות דעתנו מה יכולה להיות הדיאגנוזה הנכונה.
saar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-01-09, 16:17   #4
אבי טמפרה
Member
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו איבו ספיריט
הודעות: 48
מדובר על טמפרה 96 SLX
הכל בסדר ברכב... זה לא משהו שקורה כל הזמן, זה קורה משהו כמו פעם בשבוע שבועיים.
התקינו לי דיבורית ! יכול להיות שזה גורם לבעיה הזו?
אבי טמפרה מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-01-09, 17:40   #5
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
התעקשת לא לענות על שאלות המיקוד, אז אני אתעקש לתת לך דיאגנוזה לפי מה שכתבת, אל תאשים אותי אם היא לא נכונה ומדויקת.

אם אתה יכול לקשור את העיניין (משמע אם העיניין החל) לאחר הרכבת הדיבורית, כבר ראיתי בעבר שלאחר הרכבת דיבורית הרכיבו את הרמקול (היושב בדרך כלל בחלק התחתון ליד רגלי הנוסע שלצד הנהג) ליד מחשב הרכב, כתוצאה כנראה מכוח מגנטי כזה או אחר המוח של הרכב משתבש קצת. זה משהו שנתקלתי בו, ובסוף לאחר פירוק הרכב לגורמים, העפתי את הרמקול והמוח של הדיבורית שהייתה לצד המחשב של הרכב, והפלא ופלא העיניין הסתדר. הייתי גם בודק אולי גנבו זרם מאחד החוטים המחוברים למחשב לטובת הדיבורית.

זוהי עצתי בהתאם למה שאתה כתבת, אם היית עונה על השאלות, לא מן הנמנע שהדיאגנוזה הייתה יכולה להיות אחרת, או מדויקת יותר.

אני משאיר את הבמה לשאר
saar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-01-09, 11:43   #6
אבי טמפרה
Member
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו איבו ספיריט
הודעות: 48
סהר, תודה לך!
אני יענה על השאלות שרשמת לי פשוט לא היה לי כל כך זמן אתמול.

*לאחר שהאוטו ניכבה הוא מניע כרגיל בלי בעיה.
*לא ניסיתי להחזיק גז ולבדוק, כי זה לא קורה בתדירות גבוה אז אני לא יכול לעשות את זה.
*זה קרה לי רק בין ההילוכים האלה בוודאות, ובהילוך סרק הוא לא כבה.
*זו בעיה שהגיע בכל אחד מהמצבים, גם אחרי נסיע ארוכה גם בתחילת נסיע.
*בוצע התקנת דיבורית בלוטו' בצד הנוסע, ובוצע התקנת מערכת + קומפוננט מקדימה וה-CROSSOVER הושם בצמוד ליחידת המוח של הדיבורית. (אני לא זוכר עם זה קרה או לא קרה לפני הרכבת המערכת)
*יש איזה בעיה שאני לא יודע מהי שהמנורת מזרקים פועלת קבוע. אבל לא יודע עם זה קשור!
*במצב סרק הטורים קבועים על 900-1000.
*בזמן נסיע הרכב נוסע רגיל ומתפקד בלי בעיה.
*מאז שיש לי את האוטו אני מתדלק באותה תחנת דלק (מ-6.11.08 )
*קרה לי כמה פעמים שהמחוג היה חצי קו למינימום ובסיבובים יורד תחתיו.

אני מקווה שהתשובות יעזרו לך לעזור לי!

תודה מראש

נערך לאחרונה על ידי אבי טמפרה : 29-01-09 ב 11:46.
אבי טמפרה מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-01-09, 13:39   #7
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
התקלה

אם נורת הזרקה דולקת אז צריך להתחבר אם מחשב/סורק אבחון ולראות מה הבעייה שיתכן שהיא הגורמת גם לכבוי המנוע.
אם מדובר בדגם טמפרה "ליברטי" עם מנוע הזרקה רב נקדתית אז תקלה נפוצה הנה שסתום EGR.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-01-09, 14:08   #8
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
נשמה יקרה שלי

נשמה יקרה שלי, הריי שענית לי על השאלות ולפיכך התשובה והדיאגנוזה המדוייקת ביותר שאני יכול לומר לך, וודאיייייייייי שזה קשור למנורת האינג'טור שנדלקת לך!!!!!!!!!!!

נתקלתי בפונטו שמנורת האינג'קטור הייתה נדלקת לסירוגין. הנסיעה ברכב הייתה רגילה, אך לעיתים הרכב היה נכבה אפילו בזמן נסיעה. לאחר שחיברתי אותו למחשב פיאט קיבלתי התראה על חיישן ספידומטר (יושב בגיר), לא כבל ספידומטר אלא חיישן ספידומטר, החלפתי לו לחיישן מקורי מהחברה (מגיע עם אחריות לשנה), מחקתי את התקלה, והפלא ופלא הרכב הפסיק להתכבות בנסיעה.

אני לא אומר שאצלך הלך אותו החיישן, אני רק אומר ידידי המלומד, כי עליך להגיע למוסך מורשה של חברת פיאט (היות והם מחזיקים במחשב המסוגל להיתחבר לרכבך ולאתר התקלה), והם יגידו לך בדיוק מדוע מנורת האזרקה נדלקת. אני כמעט בטוח שתפתור את הבעיה של מנורת האזרקה, תיווכח כי נפתרה גם הבעיה של כיבוי המנוע בין ההילוכים שציינת.

**שימו לב , שימו לב, איך שעונים על השאלות שלנו באופן מדוייק כפי שעשית, הבאת לנו כלים מדוייקים יותר לעזור לך**
כמובן זאת דיאגנוזה מבלי להביט ברכב, ככה או ככה צריך לסדר את עיניין מנורת האינג'קטור שלא תדלק לך. במידה ואחר שתסדר את זה הרכב ימשיך להתכבות (מה שאני לא מאמין, אך כבר היו דברים מעולם), אז אאלץ כבר להפעיל את התאים האפורים בראש שלי (:

אנא חזור אלינו עם ממצאים

נ.ב - שמי סער עם ע'

נערך לאחרונה על ידי saar : 29-01-09 ב 14:10.
saar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-01-09, 15:10   #9
אבי טמפרה
Member
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו איבו ספיריט
הודעות: 48
שוב תודה רבה לך סער על ההסבר והתשובה!!!
ותודה גם לך רפי!
אבי טמפרה מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
רעש של חיכוך חזק ממסרק ההגה צד ימין של ספייס 01 מה הבעיה? 11efraim פונטו - טכני 1 16-10-08 21:31
הרכב תקוע, אין סטרטר, כלום לא עובד, מצבר חדש. מה הבעיה? stio אונו - טכני 10 02-09-08 16:44
אורות דרך ומעבר :( מה הבעיה ?! אלי_תמם אונו - טכני 7 06-05-08 22:44
משלשום במוסך ועדיין לא נמצאה הבעיה.. itai182 פונטו - טכני 2 02-04-08 12:38
נקישות מההגה ספייס SX '03 מה הבעיה? noshi100 פונטו - טכני 0 09-02-08 17:18


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 17:44.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד