![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| שיפורים וקוסמטיקה שיפורים וקוסמטיקה כלליים. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Mar 2008
מיקום: הוד השרון
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 148
|
מבקש ייעוץ מ HGT-יסט בעל בולמי בילשטיין
אהלן
אני מנסה לארגן איזה סט של בילשטיין B6 + אייבך, ורציתי לדעת מבעל נסיון, מעבר לשיפור בהתנהגות של הרכב, האם הנסיעה יותר נוקשה\לא נוחה? עד כמה מגביל (פסי האטה וכאלה) ההנמכה ב 3 סנטימטרים, ועד כמה ההנמכה מועילה? ובכלל, איך זה איתם. אודה למי שיאיר את עיניי. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
בולמים לא ינמיכו לך את הרכב.
בשביל זה אתה צריך קפיצים קצרים יותר. אגב, זה שייך לפורום שיפורים. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Mar 2008
מיקום: הוד השרון
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 148
|
כן, זה ברור,
הכוונה של השאלה שלי היא איך ההתנהגות של HGT על סטל של בילשטיין + אייבך מונמכת 3 סנטימטרים. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: אור עקיבא
הגלגלים שלי: Fiat Coupe 16VT
הודעות: 414
|
אני הנמכתי 35מ"מ עם קפיצי OMP ואני יכול להגיד שזה שיפר משמעותית את ההיתנהגות של הרכב.
לגבי פסי האטה,לא לעבור את ה-20 קמ"ש,אחרת ממש לא נעים! יש עוד בעיה שהרכב פחות סלחני לטעויות ושיבושים בכביש. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: אור עקיבא
הגלגלים שלי: Fiat Coupe 16VT
הודעות: 414
|
מומלץ גם לעשות פרונט אחרי הנמכה!
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
סטס נישארת על הבולמים המקוריים?
__________________
seat ibiza 20vt |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: אור עקיבא
הגלגלים שלי: Fiat Coupe 16VT
הודעות: 414
|
בינתיים כן
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Mar 2008
מיקום: הוד השרון
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 148
|
אני הייתי רוצה לעשות בדיוק הפוך,
לא להנמיך בכלל (כי בכל זאת אנחנו גרים בישראל, ולא בשוויץ), ורק להחליף את הבולמים בשביל שיפור ההתנהגות. לטעמי, הרכב מרגיש כאילו שידכו מנוע חזק לפונטו רגילה. כשלוקחים סיבובים זה מורגש מיידית, האוטו נוטה יותר מדי החוצה, למרות שיש לצמיגים (TOYO TR1) עוד אחיזה, ולמנוע עוד לתת (מה לעשות..). זה מה שאני מחפש לשנות. חוץ מזה, HGT היא פיור פאן. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: אור עקיבא
הגלגלים שלי: Fiat Coupe 16VT
הודעות: 414
|
מונמך הוא גם נראה יותר טוב!
עם הנמכה הוא נוטה הרבה פחות. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Mar 2008
מיקום: הוד השרון
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 148
|
כן, זה ברור, כי יש לו פחות מהלך מתלה.
אבל אתה משלם על זה בעליה על מהמורות (כי גם שם יהיה לו פחות מהלך) + אין יותר עליה על מדרכות. אני מעדיף את האופציה שלי, השאלה היא איך עושים את זה, ומה התוצאות. |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| ייעוץ בנוגע לפונטו 2003 | פיני ד | יעוץ ברכישת רכב | 1 | 17-04-08 03:16 |
| ייעוץ לגבי החלפת ברקסים ובולמים בפונטו ספייס 2001 | roeys | פונטו - טכני | 8 | 03-04-08 17:31 |
| בולמי זעזועים - אונו 1.4.i.e.s | פורום הגראז' | 3 | 28-04-07 23:04 | |
| רפי לין בטור ייעוץ טכני -היום בלוח הרכב של ידיעות | פיאט כללי | 5 | 28-08-06 17:53 | |
| ייעוץ ברכישת רכב בסביבות 10000 | קניה | 17 | 20-02-06 09:34 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד