![]() |
|
![]() |
פיאט כללי מדברים על פיאט בכלליות וחדשות. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
![]() |
#1 | |
Junior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: HGT
הודעות: 13
|
![]()
האם מתכוונים להביא את הרכב?
__________________
תקן אותה שוב טוני |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Super Moderator
מנהל
|
בטח...שלא.
מקסימום תראה פה את הפרוספקט בסוכנות. וגם על זה תצטרך לשלם כסף.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
כתבנו בצפון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
|
תגידו, הייתכן שהיצרן באיטליה נרדם בשמירה? הוא לא רואה איזה יבואן יש לו פה בארץ? למה הוא לא מחליף אותו?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
חבר מועדון
|
גיא, לא נראה לי שהשוק הישראלי כל כך חשוב ליצרן. יש לו את כל אירופה בכיס אז ממנו אתה יכול לשכוח.
__________________
בכל יום שעובר אני מתגעגע לפיאט שלי יותר. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Super Moderator
מנהל
|
תגובה
אני לא מכיר אף יבואן רשמי פה בארץ, שמתגמש לבקשות אינדבידואליות לדגמים מיוחדים [יש פה ושם אבל זה מאוד מוגבל] . בשורה התחתונה יבואן זה עסק. ועסק שרוצה להכניס כסף. לא מעניין אותו כל כך אם יש פה 30-40 משוגעים שרוצים לנהוג באבארת'. נכון שפעם קצת העיזו פה והביאו דגמים מענינים, אבל פיאט היא [עדיין] חברה בהתאוששות מכמה דגמי נפל, אז צריך להבין שיש פה כמה פקטורים שלובים.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
כתבנו בצפון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
|
יבואן זה עסק שרוצה להכניס כסף אבל בפועל לא מכניס, ראה את טבלת המכירות.
אם סמל"ת לא מסוגלים ליבא את דגם האבארט אז שיאפשרו ייבוא אישי, אנשים לא צריכים לסבול. כן, יש אנשים שישלמו 170k על הרכב הזה. אם הם לא מאמינים בעצמם אז חבל מאוד. הדבר הראשון שהם צריכים לעשות זה לייבא את דגמי הגרנדה המאובזרים! מה שנמכר כרגע זהה לחלוטין לאיבזור של האונו 70s! לא קצת בושה?? 2 חלונות חשמל עם מזגן מקורי ונעילה מרכזית ומנוע 1.4 עם 8 שסתומים זהו האבזור והמנועים שהגיעו גם עם האונו, אנחנו תיכף בשנת 2008 ולא בשנת 1993. שלא נדבר על הלינאה, 500, בראבו והג'יפ של פיאט שפותח יחד עם סוזוקי. למה הם נשארו באיטליה? למה יונדאי צריכים למכור כ"כ הרבה דגמים בישראל ופיאט לא מצליחה אפילו להתקרב ל- 10 המותגים הנמכרים? הגטס של יונדאי יותר טובה מהגרנדה פונטו של פיאט?! בפירוש לא! מחיר זול ושיווק נכון לציי רכב עושה את כל העבודה. תראו כמה גטסים של "ניו קופל" מסתובבים על הכביש. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Super Moderator
מנהל
|
תגובה
מה שאתה מתאר פה זה לא רצונות של עסק. זה גחמות פרטיות. ומה לעשות, יש לך פה יבואן שמכיר את השוק הזה כבר לא מעט שנים. יש לו ידיעה ברורה מהו קהל היעד, ומהן ההעדפות שלו. כך הוא יודע , פחות או יותר כמה מכוניות ניתן יהיה למכור כאן. בכל מה שקשור לאבזור זה כבר משני . כי גם עם האבזור המלא , הפונטו הייתה מתקשה מאוד כאן מול המתחרות.
אז הזכרת את הלינאה, או הסדיצ'י , והבראבו [שתגיע לכאן מתישהו כנראה] . אבל אתה שוכח שאין למכוניות האלו קהל ברור. יש לסמל"ת ממש ליד הראש, יבואן אחר [יונדאי שמו] שמגלגל שם כספים על 4 דגמים וחצי. פשוט כי כל אחד מהם פוגע בול ברצונות של הלקוח על פי הקטגוריות השונות. לצערך, אתה חי במדינת ישראל. וכאן אין תרבות מוטורית. יש פרוטוקול קנייה. אוטומט, עדיף עם תא מטען, ושלא יתקלקל. פיאט לא במשוואה הזו בכלל. אז לצפות מהם לייבא לכאן דגמים ביזארים שיירקבו במגרשי המסירה? אף מנכ"ל [כזה שרוצה להרוויח משהו] לא ירה לעצמו ברגל עם מהלך מטופש כזה. שתבין, אני מסכים עם כל הרצונות שלך. הן בפרוש לגיטימיות. אבל לא ריאליות במדינה הזו. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
האמת, אם תרשו לי רגע לחרוג מהדיון הזה - אני לא מבין למה לא פותחים את אופציית יבוא הרכב באופן אישי בארץ הקודש. למה צריך אישור יבואן בשביל לייבא באופן פרטי רכב כלשהו. הרי התקינה בארץ הקודש זהה לתקינה באירופה.
אולי אם יהיה עוד ח"כ שהנושא יהיה חשוב לו מספיק (כמו אהוד רצאבי בזמנו) המצב ישתפר.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
צלם מערכת
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: נס ציונה.
הגלגלים שלי: Skoda Fabia 1.6 16V "SPORT"
הודעות: 846
|
אף אחד לא ישלם על האבארת' 170K!
אתה מבין שב-140K (פלוס מינוס) יש לך איביזה קופרה, שיש לה יותר סוסים! ופוטנציאל שיפורים עצום! אתה יכול להוסיף 10K ולקנות אוקטביה vRS 2.0TFSI, שלה יש עוד יותר סוסים וגם לה פוטנציאל שיפורים לא קטן! מבחינת משומשות, אתה יכול לרכוש ב-170K מיאטה NC, שתיהיה מהנה יותר משמעותית ותיהיה נטול גג ![]() תוכל לרכוש בסכום הזה גם גולף GTI משומשת, שגם היא תיתן לך יותר סוסים וגם לה פוטנציאל שיפורים לא קטן! ב-170K האבארת' החדשה הייתה האחרונה שהייתי חושב עליה. אבל עם התימחור הנכון (שזה אומר מחיר שבין האיביזה FR לבין האיביזה קופרה) - יכול מאוד להיות שיראו ממנה לא מעט חתיכות... הכל תלוי ביבואן, במחיר ובפרסום.
__________________
למכירה: Škoda Fabia 1.2TSI SPORT 10 - Black Magic Pearl Effect metallic & White Roof. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
כתבנו בצפון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
|
אני סתם נתתי דוגמא, כמובן שהמחיר צריך להיות באיזור המתחרים.
לגבי פרסום אין להם בעיה, הם יודעים מצויין לפרסם, יש להם בעיות בקבלת החלטות. לא ייתכן שיביאו את הדגמים העלובים האלה של הפונטו החדשה ללא אפשרות להזמין את הדגם המאובזר, אז מה אם הוא יעלה יותר? אם אנשים רוצים מנוע דיזל ומוכנים לשלם, למה סמל"ת מונעת את זה מהם? לא פעם ולא 5 פעמים אנשים פרסמו בפורמים שהם ראו באתר סמל"ת תמונות של הפיאט החדשה, הגיעו לסוכנות להזמין, ראו את החומר האנושי, נבהלו וברחו מהסוכנות. מה הפלא כשנכנסים לפונטו החדשה רואים חורים מול הפרצוף? במקום רדיו יש חור! במקום בקרת אקלים יש 3 כפתורים מסכנים. אני אישית אם אקנה רכב חדש זה יהיה אך ורק עם רדיו מקורי וגלגלי מגנזיום, על בקרת אקלים עוד הייתי יכול לוותר, אם קר לי אני מנמיך את המאוורר, אבל להיסחב עם הפאנל לכל מקום זה מוגזם. למה אנשי סמל"ת הבכירים מייבאים לעצמם את הבראבו החדשה, ה- 500 החדשה והגרנדה פונטו בגרסאות מאובזרות ולצרכנים לא?! כן, הרכבים הנ"ל מסתובבים להם כבר בת"א והסביבה, בגרסאות המאובזרות. הגרנדה פונטו היא מולטיג'ט. והטענה האחרונה? למה שאנשים יקנו את הפונטו ב- 100k אם ב- 101k יש את המאזדה 2? תחשבו על זה. |
![]() |
![]() |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד