מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום כללי > פיאט כללי
עקוב אחרינו ב-RSS

פיאט כללי מדברים על פיאט בכלליות וחדשות.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

חמישייה חביבה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX75 בפוטושופ
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה- פיאט שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הרכב שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שבוע מכירות בצפון, סוכות 2007


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 29-12-05, 12:37   #1
Guest
 
הודעות: n/a
כתבה: "בפיאט אוהבים אותן קטנות"

פאביו גלאטי, האיש האחראי על שיווק המכוניות הקטנות של פיאט, מספר לנו על תוצרת טורקיה, על הגרסאות הבאות של הפונטו, על ה-500 הבאה ואפילו פנדה SUV. ועוד דבר - הוא מבטיח שפיאט תשתחרר מהמשבר
אלי שאולי



פאביו גלאטי הוא בוודאי אחד האנשים היותר-מעורבים בסודי הסודות של תכנון, פיתוח וייצור דגמי מכוניות מיני מבית פיאט. מי שעסק במהלך שנים ארוכות בתכנון בלבד, וכעת מעורב בעיקר בתהליכי שיווק מתקדמים, הסכים לשוחח עמנו בפגישה לא רשמית. שלא במקרה, גילינו כי הוא מכיר כל פרויקט ופרויקט עליו שמענו אי פעם. אז שאלנו אותו עוד קצת, וקיבלנו תשובות:



ספר לנו בבקשה על המכונית שעשויה להיות מעניינת במיוחד עבורנו בישראל, משפחתית עתידית שתיוצר בטורקיה ותציע לא רק מנוע 1.6 כרגיל אצלכם, אלא גם תיבה אוטומטית. האם ה-200D קשורה לפונטו החדשה?


"בשום פנים ואופן לא. ה-200D מבוססת על פיתוח פלטפורמת הפאליו הנוכחית. מדובר בשיפור גדול לעומת העבר, ועל הפיתוח אחראית החטיבה הברזילאית שלנו. פלטפורמת הפונטו תשמש רק מכוניות שייוצרו באיטליה".


יש מחיר משוער?



"אנחנו עדיין לא יודעים. זה בבדיקה, אבל ההערכה היא שזה לא יהיה יקר משמעותית מהפונטו".




פיאט מריאה היסטורית - תהיה סופסוף יורשת ראויה?


ומה עם פלטפורמת הפונטו אם כך, למה היא תשמש?


"השקענו בה רבות, אז ברור שהיא תשמש דגמים רבים בעתיד. מחליפות האידאה והאפסילון הן רק דוגמה לדגמים שיעשו בה שימוש, אבל יהיו עוד בעתיד".


מה עם גרסאות קופה או קבריולה?


"בתחילת הפיתוח התלבטנו בין מכונית שמראש קיים בהן הצד הספורטיבי, או משהו "רגיל" יותר עם גרסאות קופה. בחרנו באפשרות הראשונה, אבל אנחנו עדיין בודקים. זה לא סוד שסגנון ה-CC צובר תאוצה מדהימה, ובתערוכה רואים הרבה מכוניות כאלה. מצד שני, אנו בודקים גם אפשרות לגג רך שיראה יותר רטרו".


נראה שבהשקת הפונטו הזנחתם את מנועי הבנזין. יש לכך סיבה מיוחדת?


"בהתאם לזרם האירופאי העכשווי, שמנו דגש על הדיזל. אבל אין לנו משהו מיוחד נגד בנזין. זו רק בעיה של תזמון, כי אין כרגע את מלוא המבחר. תוך חודשיים-שלושה יהיה מנוע בנפח 1.4 ליטר עם 16 שסתומים, ותוך שנה נציג יחידה חדשה -1.4 ליטר מוגדש עם 120-160 כ"ס. בעוד שנתיים נציג את ה-1.6 ליטר עם 180-200 כ"ס. אלה לא נחשבים מנועי בנזין...?".


ומה עם תיבות אוטומטיות שאתם עדיין לא מציעים?



"יש לי בשבילך חדשות, אתה תחליט אם הן טובות או רעות. תהיה תיבה אוטומטית, אבל רק "רובוטית". היא תוצע מאמצע 2006 בגרסת ה-1.25 דיזל עם 90 כ"ס, ו-או ב-1.4 ליטר עם 77 כ"ס".


נטשתם את ה-1.2 ליטר 16 שסתומים לטובת 1.4 עם שמונה שסתומים בלבד, והספק דומה. האם זה משיקולי עלות?


"בדיוק כך. ה-1.4 זול יותר, אבל נתפס על-ידי הציבור כגדול יותר. אגב, למרות שהוא יותר גדול, הוא חסכוני יותר".


עד מתי תייצרו את הפונטו הישנה?


"עד סוף שנה הבאה, אולם ייתכן מאוד שנמשיך גם לתוך 2007. נשאיר מעט גרסאות: 1.2 ליטר 60 כ"ס, 1.25 ליטר מולטיג'ט (75 כ"ס) ו-1.2 ליטר בי-פאוור. שיהיה למי שרוצה במחיר סופר-נוח".




גרסת ראלי לפונטו - כמה היינו רוצים לראות אחת אצלנו...


סרג'יו מרקיונה, העומד בראש פיאט, טען בפני שבעבודה המשותפת על הפלטפורמה למדתם המון מג'נרל מוטורס. איך זה נראה מהצד שלך?


"למדנו מהם במיוחד תכנון נכון. הם מתכננים הכל מראש, ומכבדים אחר כך את התוכנית, בניגוד לנו, האיטלקים. אנחנו מאוד יצירתיים ולפעמים נוטים לשנות דברים בשלבים מאוחרים (מדי)".


מה אתה יכול לספר לנו על הקטנה העתידית שלכם?


"ה-500? היא תהיה מאוד דומה לטרפיאונו. אנחנו יודעים שרבים מאוהבים ב-500 'של פעם', ואנחנו רוצים לשמח אותם".


ובכל זאת, כאשר יצרנים פונים לכיוון הנוסטלגי, הם נוטים להעלות את המחיר באופן מוגזם. זה יקרה גם אצלכם?


"באמת לא קל למצוא את המחיר במקרה כזה. תראה, המיני (של ב.מ.וו) הראתה שניתן להצליח עם נוסטלגיה וה-PT (של קרייזלר) הראה שניתן ליפול. אנחנו פיאט, ואנשים מצפים מאיתנו למכוניות יפות, מבריקות ולא יקרות. ולכן, למרות שזו מכונית של תדמית, נהיה חייים לשמור על מחיר זול".



אתה יכול לתת לזה ביטוי קצת פחות מעורפל?


"יקרה רק במעט מהפנדה".


ויש לכם עוד מכונית קטנה. ה-SUV על בסיס הפנדה?


"בסוף נובמבר נשיק את הפנדה SUV, שתהיה מאוד דומה למכונית התצוגה שנקראה בעבר 'סימבה' ".




פנדה 4X4 - למדבר ולבוץ ולשלג?


האם המכונית הסדרתית תקרא בשם זה?


"לא, יש לנו שם חדש ומוצלח יותר. מה דעתך על 'מונסטר'? אגב, השם הזה אומר שיהיה לנו שיתוף פעולה עם יצרנית האופנועים דוקאטי (לה יש דגם שנקרא כך, א.ש). אפרופו, קצת אחריה נציג SUV גדול יותר שפותח עם סוזוקי, במחיר שבאירופה יעמוד על כ-16,000 אירו".


האם פיאט מתכוונת להשתמש בעתיד שוב בשם "אבארט" (זה ששימש גרסאות ספורטיביות של היצרן בעבר, א.ש)?


"אין לי ספק שחובה להשתמש בשם הזה בעתיד, אבל רק בדגמים מאוד מיוחדים וחזקים. אסור לבזבז אותו. אולי פונטו עם 200 כ"ס תתאים לו...".


מתוך ynet:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3154350,00.html
 
הגב עם ציטוט
ישן 29-12-05, 13:10   #2
Guest
 
הודעות: n/a
תגובה

יש לפיאט עתיד טוב..
הולכות לצאת מכוניות מעולות.
  הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 00:53.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד