מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום של ניקיון של בראבו היפה שלי.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

סקסית שלי!!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

my nice spice *מתעדכן*
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפולו שלי


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 01-09-15, 19:21   #1
assafP2003
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2013
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto
הודעות: 19
נזילה מתרמוסטט

לפני שבוע וחצי החלפתי נוזל קירור לפארפלו וגם שמתי תרמוסטט חדש גיליתי שזה לא אטום טוב ויש נזילה מזערית
קניתי היום סיליקון שחור rtv רציתי לברר האם אני צריך:
1. לרוקן את כל הנוזל שוב?
2. אם כן האם אני יכול להשתמש בו שוב?
3.איך בדיוק מומלץ לאטום עם הסיליקון? עם האטם או בלי? כמה לשים?
4. מה הכי טוב לניקוי שאריות מאטימה קודמת כי ניקיתי כנראה לא מספיק טוב את המשטח ..
תודה .
assafP2003 מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 01-09-15, 22:52   #2
assafP2003
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2013
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto
הודעות: 19
אני מאוד אשמח אם משהו יוכל להגיב
assafP2003 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 02-09-15, 09:17   #3
asafasaf
Member
 
האווטאר של asafasaf
 
תאריך הצטרפות: May 2015
מיקום: השרון
הגלגלים שלי: גטס ידנית
הודעות: 63
אתה יכול לרוקן בצורה מסודרת מהצינור התחתון לתוך כלי ואחר כך להחזיר את הנוזל.

אבל בכל מקרה ישפכו מים על הגיר ברגע שתוציא את התרמוסטט, אז נסה להצטייד בעוד קצת פראפלו.

נקה היטב את משטח המגע עם סכין יפנית או סרגל "ברזל", גם בטרמוסטט וגם במנוע.

קיבלת אטם נייר עם הטרמוסטט? השתמשת בו?

אם לא, אז זה הזמן, שים שכבת ויקטור ריינז דקה על הטרמוסטט, מרח היטב עם האצבע, שים את האטם, ואז עליו עוד שכבה כמו סנדוויץ'.

אם השתמשת כבר באטם אז עדיף לוותר עליו לדעתי, שים רק ויקטור וזה הכל. תהדק ברגש את הברגים כל פעם קצת בהצלבה עד שתראה שהסיליקון "נשפך" החוצה.

תן לו להתייבש בזמן שאתה מרכיב את הקויילים, תמלא פראפלו ותנקז אוויר.

אם אתה צריך עזרה, ואתה מאזור השרון, אשמח לקפוץ לעזור.
__________________
אסף

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
asafasaf מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 02-09-15, 18:55   #4
assafP2003
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2013
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto
הודעות: 19
צטט:
במקור פורסם על ידי asafasaf צפה בהודעה
אתה יכול לרוקן בצורה מסודרת מהצינור התחתון לתוך כלי ואחר כך להחזיר את הנוזל.

אבל בכל מקרה ישפכו מים על הגיר ברגע שתוציא את התרמוסטט, אז נסה להצטייד בעוד קצת פראפלו.

נקה היטב את משטח המגע עם סכין יפנית או סרגל "ברזל", גם בטרמוסטט וגם במנוע.

קיבלת אטם נייר עם הטרמוסטט? השתמשת בו?

אם לא, אז זה הזמן, שים שכבת ויקטור ריינז דקה על הטרמוסטט, מרח היטב עם האצבע, שים את האטם, ואז עליו עוד שכבה כמו סנדוויץ'.

אם השתמשת כבר באטם אז עדיף לוותר עליו לדעתי, שים רק ויקטור וזה הכל. תהדק ברגש את הברגים כל פעם קצת בהצלבה עד שתראה שהסיליקון "נשפך" החוצה.

תן לו להתייבש בזמן שאתה מרכיב את הקויילים, תמלא פראפלו ותנקז אוויר.

אם אתה צריך עזרה, ואתה מאזור השרון, אשמח לקפוץ לעזור.
אסף , תודה על התשובה ועל הצעת העזרה אני לא מהשרון אך אני אסתדר

אשתמשתי באטם כנראה הוא לא מספיק יש לי סיליקון שחור ליצירת אטמים של אמריקן איגל מגיע לטמפ של עד 380 מעלות .
קניתי פארפלו, חייב לרוקן את כל הנוזל ? אם אני אפרק רק את צינור טרמוסטט זה לא מספיק , ? ,מה שיישפך יישפך מהבלוק לא אכפת לי אני כבר אמלא אבל לפחות לא כל הכמות .
במריחה של הסילקון אני חושב שאוותר על האטם כמה זמן לחכות לפני שאני מחבר את הטרמוסטט עם הסיליקון למנוע ?
לאחר החיבור מתי ניתן למלא חזרה את המים ?
assafP2003 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 02-09-15, 20:52   #5
asafasaf
Member
 
האווטאר של asafasaf
 
תאריך הצטרפות: May 2015
מיקום: השרון
הגלגלים שלי: גטס ידנית
הודעות: 63
כן וודאי אתה יכול לפרק רק צינור טרמוסטט בלי לרוקן את כל הנוזל.

תמרח סיליקון בשכבה אחידה רק על הטרמוסטט עצמו, אחרי שווידאת ששני המשטחים נקיים לגמרי.

מיד אחרי המריחה תדביק אותו לבלוק. אין צורך להמתין. תסגור את הברגים כמו שאמרתי לך קודם.

עד שתחזיר את הקוייל, ותעשה הפסקת קפה, כבר תוכל למלא מים.
__________________
אסף

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
asafasaf מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 02-09-15, 22:33   #6
assafP2003
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2013
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto
הודעות: 19
צטט:
במקור פורסם על ידי asafasaf צפה בהודעה
כן וודאי אתה יכול לפרק רק צינור טרמוסטט בלי לרוקן את כל הנוזל.

תמרח סיליקון בשכבה אחידה רק על הטרמוסטט עצמו, אחרי שווידאת ששני המשטחים נקיים לגמרי.

מיד אחרי המריחה תדביק אותו לבלוק. אין צורך להמתין. תסגור את הברגים כמו שאמרתי לך קודם.

עד שתחזיר את הקוייל, ותעשה הפסקת קפה, כבר תוכל למלא מים.


אוקי תודה .

לגבי הקוייל אצלי אני יכול להוציא ולהכניס את הטרמוסטט בלי פירוק של הקוייל ככה שאני רק אשתה קפה ..
assafP2003 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 02-09-15, 23:22   #7
asafasaf
Member
 
האווטאר של asafasaf
 
תאריך הצטרפות: May 2015
מיקום: השרון
הגלגלים שלי: גטס ידנית
הודעות: 63
מוזר, חשבתי שלפי הכינוי שלך יש לך ספייס 2003.

טעות שלי, תהנה מהקפה.
__________________
אסף

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
asafasaf מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
נזילה קטנה בפונטו dohof2 פונטו - טכני 5 02-04-14 08:59
נזילה של מים ירוקים! Markab פונטו - טכני 3 20-06-12 19:47
נזילה או לא נזילה זו השאלה [elx 2005] shachar פונטו - טכני 3 12-06-11 14:37
יש לי נזילה מהמנוע ? lior169 פונטו - טכני 2 20-02-11 06:44
החלפת שמן בעקבות נזילה קלה pluplik פונטו - טכני 4 17-01-11 14:27


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 00:32.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד