![]() |
|
![]() |
פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
![]() |
#1 | |
Junior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2013
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto
הודעות: 19
|
נזילה מתרמוסטט
לפני שבוע וחצי החלפתי נוזל קירור לפארפלו וגם שמתי תרמוסטט חדש גיליתי שזה לא אטום טוב ויש נזילה מזערית
קניתי היום סיליקון שחור rtv רציתי לברר האם אני צריך: 1. לרוקן את כל הנוזל שוב? 2. אם כן האם אני יכול להשתמש בו שוב? 3.איך בדיוק מומלץ לאטום עם הסיליקון? עם האטם או בלי? כמה לשים? 4. מה הכי טוב לניקוי שאריות מאטימה קודמת כי ניקיתי כנראה לא מספיק טוב את המשטח .. תודה . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Junior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2013
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto
הודעות: 19
|
אני מאוד אשמח אם משהו יוכל להגיב
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Member
תאריך הצטרפות: May 2015
מיקום: השרון
הגלגלים שלי: גטס ידנית
הודעות: 63
|
אתה יכול לרוקן בצורה מסודרת מהצינור התחתון לתוך כלי ואחר כך להחזיר את הנוזל.
אבל בכל מקרה ישפכו מים על הגיר ברגע שתוציא את התרמוסטט, אז נסה להצטייד בעוד קצת פראפלו. נקה היטב את משטח המגע עם סכין יפנית או סרגל "ברזל", גם בטרמוסטט וגם במנוע. קיבלת אטם נייר עם הטרמוסטט? השתמשת בו? אם לא, אז זה הזמן, שים שכבת ויקטור ריינז דקה על הטרמוסטט, מרח היטב עם האצבע, שים את האטם, ואז עליו עוד שכבה כמו סנדוויץ'. אם השתמשת כבר באטם אז עדיף לוותר עליו לדעתי, שים רק ויקטור וזה הכל. תהדק ברגש את הברגים כל פעם קצת בהצלבה עד שתראה שהסיליקון "נשפך" החוצה. תן לו להתייבש בזמן שאתה מרכיב את הקויילים, תמלא פראפלו ותנקז אוויר. אם אתה צריך עזרה, ואתה מאזור השרון, אשמח לקפוץ לעזור. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Junior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2013
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto
הודעות: 19
|
צטט:
אשתמשתי באטם כנראה הוא לא מספיק יש לי סיליקון שחור ליצירת אטמים של אמריקן איגל מגיע לטמפ של עד 380 מעלות . קניתי פארפלו, חייב לרוקן את כל הנוזל ? אם אני אפרק רק את צינור טרמוסטט זה לא מספיק , ? ,מה שיישפך יישפך מהבלוק לא אכפת לי אני כבר אמלא אבל לפחות לא כל הכמות . במריחה של הסילקון אני חושב שאוותר על האטם כמה זמן לחכות לפני שאני מחבר את הטרמוסטט עם הסיליקון למנוע ? לאחר החיבור מתי ניתן למלא חזרה את המים ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Member
תאריך הצטרפות: May 2015
מיקום: השרון
הגלגלים שלי: גטס ידנית
הודעות: 63
|
כן וודאי אתה יכול לפרק רק צינור טרמוסטט בלי לרוקן את כל הנוזל.
תמרח סיליקון בשכבה אחידה רק על הטרמוסטט עצמו, אחרי שווידאת ששני המשטחים נקיים לגמרי. מיד אחרי המריחה תדביק אותו לבלוק. אין צורך להמתין. תסגור את הברגים כמו שאמרתי לך קודם. עד שתחזיר את הקוייל, ותעשה הפסקת קפה, כבר תוכל למלא מים. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Junior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2013
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto
הודעות: 19
|
צטט:
אוקי תודה . לגבי הקוייל אצלי אני יכול להוציא ולהכניס את הטרמוסטט בלי פירוק של הקוייל ככה שאני רק אשתה קפה .. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Member
תאריך הצטרפות: May 2015
מיקום: השרון
הגלגלים שלי: גטס ידנית
הודעות: 63
|
מוזר, חשבתי שלפי הכינוי שלך יש לך ספייס 2003.
טעות שלי, תהנה מהקפה. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
נזילה קטנה בפונטו | dohof2 | פונטו - טכני | 5 | 02-04-14 08:59 |
נזילה של מים ירוקים! | Markab | פונטו - טכני | 3 | 20-06-12 19:47 |
נזילה או לא נזילה זו השאלה [elx 2005] | shachar | פונטו - טכני | 3 | 12-06-11 14:37 |
יש לי נזילה מהמנוע ? | lior169 | פונטו - טכני | 2 | 20-02-11 06:44 |
החלפת שמן בעקבות נזילה קלה | pluplik | פונטו - טכני | 4 | 17-01-11 14:27 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד