מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ההשקה של הספיידר
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

היפיפייה שלי HGT 2002 67000 קמ'
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו החדשה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שבת של צילומים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 26-12-12, 21:18   #1
s_heny
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Aug 2011
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: Spice Young 1.2 2001
הודעות: 107
בעיות הנעה פונטו S60 שנת 2000

כשהנאחס הגיע קשה לצאת ממנו,

טרם הספקתי לטפל בבעיית איבוד המים,

ומאתמול חווה קשיים בהנעה, שומעים שלסטרטר אין כוח לזוז (מתחיל קצת ומתעייף)
הנעה עם כבלים והאוטו מניע חלק. וההנעות הבאות עצמאית באותו היום גם קלות.
(קורה בהנעות הקרות של הבוקר)

השאלה היא כזו,
המצבר נרכב נרכש ב7.4.2011 מצבר של ורטה 45 אמפר מסדרת BLACK
מגיע עם 20 חודשי אחריות עם המזל שלי עברו קצת יותר משבועיים לפקיעת האחריות,

יש טעם להתקשר לטלרון או שזה אבוד מראש?

והאם יש דרך לבדוק אם הוא מת או שרק זקוק לטעינה,
למרות שלא הייתה לו סיבה להיפרק אני מניע את הרכב כל יום כמה פעמים ביום
באופן דומה כמה שנים ללא כל שינוי.
(אני יודע שיותר קשה להניע בקור או בבוקר מסיבה לא ברורה)

אני נמנע מללכת לחנויות שמוכרות מצברים לבדיקה
כי יסלחו לי בעלי החנויות יש פה ניגוד אינטרסים

ביקשתי שיביאו לי מטען למצבר,
כמה זמן אני אמור להטעין אותו, והאם יש חשש שיצאו ממנו מים? (זה מצבר ללא טיפול)

שאלה מפגרת אבל אני אשאל בכל זאת, האם ניתן להטעין אותו עם שנאי 12 וולט 2 אמפר?
(במידה ולא אצליח להשיג מטען למצבר)

נצא מנקודת מבט הכל מת, אני צריך המלצה למצבר חדש,
הבנתי שבוש טובים 24 חודשי אחריות בסביבות 600 ל45 אמפר.

תודה
s_heny מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 26-12-12, 22:22   #2
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
זה קורה בהנעות הקרות של הבוקר, משום שהמצבר ניפרק בלילה.
לא ניתן לבדוק אם המצבר תקין כאשר הוא פרוק. כדי לבדוק צריך להטעין אותו ולהעמיס אותו עם מכשיר הבדיקה.
זמן ההטענה של מצבר, תלוי בסוג המטען.
להטעין אותו עם שנאי 12 וולט 2 אמפר, לא. אתה צריך זרם ישר, שנאי מוציא זרם חילופין.
לפי התיאור שלך אין מנוס מלהחליף מצבר. בתנאי שאין לך זליגה שמרוקנת אותו בלילה.
כדי לדעת אם יש זליגה, כבה את הרכב בערב לאחר נסיעה ונתק את המינוס עד הבוקר.
אם בבוקר יניע יש לבדוק מהיכן הזליגה. אם לא יניע, המצבר גמור.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-12-12, 23:13   #3
s_heny
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Aug 2011
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: Spice Young 1.2 2001
הודעות: 107
היי דוד,

כמובן שמדובר על זרם DC (אמנם מכונאות רכב פחות התחום שלי, אבל בחשמל כללי אני סבבה

אני מפחד לטעון יותר מדי זמן פשוט.
s_heny מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-12-12, 23:17   #4
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
שעה טעינה בהחלט מספיקה כדי לנתק מינוס ולבדוק בבוקר.
במטען יעודי אין בעיה של לטעון יותר מידי. וגם לא באלטרנטור.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-12-12, 23:36   #5
s_heny
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Aug 2011
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: Spice Young 1.2 2001
הודעות: 107
הבנתי שאפשר גם לנתק קוטב אחד ולחבר אמפרמטר בטור, ולראות אם יש צריכה,
יש לי קודן ואזעקה, כמה אני אמור לקבל במכשיר?
s_heny מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-12-12, 12:40   #6
s_heny
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Aug 2011
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: Spice Young 1.2 2001
הודעות: 107
טוב חדשות טובות לפחות לגבי המצבר,

יצרתי קשר עם טלרון הבוקר, הפנו אותי לנקודת שירות,

בוצעה בדיקת עומס למצבר והוא כשל, הסכימו להחליף לי אותו למרות שעברו כמה ימים,

אז פה המקום לפרגן על השירות.

(האמת הייתי בטוח שינפנפו אותי וינסו לדחוף אותי לקנות אחד חדש)

המצבר הוחלף למצבר START UP כנראה איזה דגם נחות יותר של ורטה, יוצר ב12.1.2012

הרכב מניע, בדיקת מתחים על המצבר במצב כבוי 12.7 וולט,
וכאשר הרכב מונע 14.15 וולט.
s_heny מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-12-12, 12:40   #7
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
לנתק את המינוס ולחבר אמפרמטר בטור. זליגה סבירה היא 300-400 מילי.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
בעיות מזגן פונטו S60 שנת 2000 s_heny פונטו - טכני 51 11-05-15 00:54
בעיות הנעה moshesh פונטו - טכני 0 13-01-11 09:38
פונטו 99' - 00' בעיות הנעה לעיתים r.a20 פונטו - טכני 14 21-07-08 23:18
בעיות הנעה באונו I.E.S מודל 95 אונו - טכני 4 15-05-07 02:17
בעיות חשמל פונטו מודל 2000 פורום הגראז' 3 27-01-07 15:58


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 06:58.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד