![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Member
תאריך הצטרפות: Nov 2010
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: ELX
הודעות: 89
|
טורים רועדים / גמגומים ואלטרנטור
כמו שכבר כתבתי, האלטרנטור שלי תקול ואני צריך להחליף אותו.
לפני שאני משקיע את הכסף (שאין לי ) בהחלפה, רציתי לברר אם יתכן שהאלטרנטור התקול משפיע על הבעיות הבאות:1. בעמידה, יש לפעמים "השתוללות" של הטורים - משהו כמו בין 800 ל1000. 2. בנסיעה איטית בסל"ד נמוך (משהו כמו עד 2200) יש לפעמים רעידות / גמגומים של הרכב. 3. צריכת הדלק נראית לי גבוהה יחסית לסטנדרט של הרכב. ושאלה נוספת - בזמן האחרון אני שם לב שבנסיעה מעל 100 קמ"ש, יש בד"כ חופש מיותר בהגה. ממה זה יכול להגרם? תודה רבה! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
לגביי הררעידות יש מצב לחיישן חמצן
לבדיקה הוצא אותו מהתקע לייד קיר האש עשה רייסט למחשב ע"י הוצאת קוטב המינוס וחיבורו לפלוס לאחר מכן חבר את הקוטב המינוס בחזרה לממקומו. הפעל את המנוע ובדוק אם יש שינוי. לגבי חופש בהגה כנראה שלתפוחי ההגה של יש חופש שצריך להחחליף לבדיקה הרם גלגל על ג'ק ובדוק את החןפש מתפוח עליון שיוצא ממסרק ההגה |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
לעניות דעתי, אין מה להתעסק בחיישן חמצן, לפני החלפת אלטרנטור.
כן, אלטרנטור תקול משפיע על מצב המתח במצבר, ועל בעיות שצייינת. בדוק את מתח המצבר. נסה להרכיב מצבר אחר (טעון) וראה מה קורה. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
נערך לאחרונה על ידי davidmzr : 25-03-11 ב 11:32. סיבה: הציינת = שציינת |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Nov 2010
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: ELX
הודעות: 89
|
יאיר ודוד, תודה על התגובה המהירה.
הבעיה שקצת קשה לי לעשות בדיקות בנושא הרעידות, כי לא מדובר במשהו קבוע, אלא בדבר שבא והולך. אני יודע בוודאות שהאלטרנטור תקול (נבדק ע"י מכשור מתאים), השאלה היא רק מה היא מידת הסבירות שהחלפת האלטרנטור תעזור לי בשלושת הבעיות שציינתי. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
ההיגיון והזהירות אוסרים עלי לעזור לך, לפני שתחליף אלטרנטור.
![]() או לאחר שתבדוק את מתח המצבר. כאשר מתח המצבר נמוך עד לערך מסויים, מתח ההזנה למחשב יהיה נמוך. במחשב יש שבב שכאשר הוא מקבל מתח נמוך, הוא משנה את תערובת הדלק וזמן ההזרקה, בהתאם לאותות מחיישן מצערת. מערכת הדלק תספק זמן גדול יותר לפתיחת המזרק. לכן גם צריכת הדלק תהיה גבוהה. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Sep 2008
מיקום: פתח תקוה
הגלגלים שלי: פוטו ספייס 2001 אטומטית
הודעות: 137
|
בקשר ריסט למחשב על ידי הוצאת המינוס מהמצבר וחיבורו לפלוס האים זה באמת עובד.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Nov 2010
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: ELX
הודעות: 89
|
הוצע לי אלטרנטור משופץ ב350 ש"ח לפני מע"מ.
השאלה היא אם האלטרנטור בכל דגמי הספייס זהה, או שלELX יש אלטרנטור שונה? |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| טורים בסרק | moshesh | פונטו - טכני | 4 | 21-07-10 21:34 |
| בעיות גמגומים בטמפרה 92. | CartMan2oo5 | פונטו - טכני | 1 | 19-06-10 10:13 |
| אינגקטורים | yair068 | קניה | 6 | 22-12-09 00:17 |
| תקלה בחיישן למבדה ואלטרנטור | אונו S70 ies 1372 cc שנת 94 | Liber | אונו - טכני | 17 | 05-03-09 13:41 |
| בעיה של גמגומים במנוע אחרי ניקוי | Tzvika 16V | פונטו - טכני | 9 | 19-03-08 09:35 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד