![]() |
|
![]() |
פיאט כללי מדברים על פיאט בכלליות וחדשות. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
![]() |
#1 | |
Guest
הודעות: n/a
|
פונטו HGT - עלויות והמלצות
אהלן חבר'ה....
רציתי לדעת כמה אתם משלמים על ביטוח חובה לרכב? כמה ביטוח מקיף? כמה עולה לכם טיפול קטן וכמה טיפול גדול ובאיזה מוסך אתם מטפלים? איזה מוסכים מורשים מומלצים יש במרכז?(רצוי בתל אביב - לא המרכזי) ואם יש עוד דברים ששכחתי אני אשמח לשמוע.... <font color=red>תודה, תומר</font> |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
הודעות: n/a
|
ממש שאלת השאלות תומר
![]() בכל מקרה, לגבי מוסך, רצוי מאוד כן המרכזי. מנסיון. מוסך שמשון ביהוד מאוד מומלץ לפי דברי חברי המועדון, אבל הוא לא ידע לטפל בחלק מן הדברים. חיים הסביר לנו שפשוט לא מגיעים אליו רכבים כאלה ולכן אין להם הרבה נסיון איתם. ממוסך ליליאן ברחובות אני ממליץ בחום להתרחק. פשוט ביזיון מה שהולך שם. אכלתי הרבה קש אצלהם עם הפונטו הקודמת, ואני לא מתכוון לתת לאנשים אחרים להפקיר את המכוניות שלהם במקום הזה. אם תוכל לפרט מה זה בשבילך טיפול גדול, ומה זה טיפול קטן אני אשמח. רק לשים דברים בפרופורציות. בגלל שאני פרפקציוניסט, היישור קו שהרכב שלי עבר הסתכם בכ-4000 ש"ח. וזה לא בגלל שהיו דברים מקולקלים, זה פשוט אני. כמובן שמטפל במרכזי. אם אתה רוצה פירוט על מה זה כלל, רק תבקש. לגבי ביטוחים, מקיף אני לא זוכר, אני אברר עם ההורים, הם בסופו של דבר מעבירים את הכסף שלי לסוכן. חובה יוצא לי בסביבות ה 1500 ש"ח אם זכור לי נכון. גם את זה אני אברר. מה לגבי עלויות דלק? |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
הודעות: n/a
|
היי גדעון... העלויות דלק ידועות לי וגם החובה... מה שאני לא יודע זה כמה עולה ביטוח מקיף?
כמה עולה טיפול 20,000 סטנדרטי של הרכב וכמה עולה טיפול כמו שהרכב הזה צריך לעבור ב80,000 שאמור לכלול טיימינג וכאלה.... דבר נוסף זה כמה יעלה להחליף לאוטו שלא משתמשים בו בשמן סינטטי מלא לסינטטי מלא וכמה עולה השמן עצמו..... וכמובן אני אשמח לשמוע על הפירוט של היישור קו ב4000 שקל עם מחיר ליד כל דבר שתיקנת\החלפת ![]() תודה תומר ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
הודעות: n/a
|
טיימינג:
עבודה: 255 ש"ח. חלקים: חגורה: 189 ש"ח, מייסב: 135 ש"ח. ממשיך את ההמלצה של אורן לבדוק את הרצועה כל 40,000 עד עכשיו יצא לי לעשות לרכב רק טיפול אחד שהיה חלק מהיישור קו. עלות עבודה של טיפול 40,000 היא 255 ש"ח. שמן סינטטי מלא (המומלץ ע"י אורן), ESSO ULTRON 5W40 עולה כ 300 ש"ח. ההחלפה עצמה כולל מסנן שמן עולה 55 ש"ח עבודה + 30 ש"ח חלקים. תביא את השמן בעצמך, אין בעיה לעשות את ההחלפה. מה כלל היישור קו שלי, אז ככה: 1. טיפול 40,000 + טיימינג 2. בלמים: כולם. שזה אומר את כל הרפידות וכל הדיסקים. 3. מצתים. 4. רענון נוזלים מלא. שזה כולל שמן מנוע (סינטטי מלא + מסנן), נוזל קירור (פראפלו), נוזל בלמים. 5. מסנן למזגן שהיה מת. 6. תושבת מנוע עליונה. 7. רביעית צמיגים, Yokohama C.drive 8. כיוון פרונט. זה בכללי, כמובן שזה כולל מה מיני חלקים כאלה ואחרים. מה עוד. אני מתכוון להחליף שמן מנוע לפחות כל 7500 ק"מ בנוסף לכל זה. כבר אמרתי שאני פרפקציוניסט? ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
הודעות: n/a
|
גדעון תהיה בריא
![]() דרך אגב כל הביטוחים הישירים קרי ביטוח ישיר A.I.G וכאלה רוצים על המקיף 5500 שקל שזה מטורף!!!!!!! קיבלתי הצעה מהסוכן שלי ב2400 שקל בשנה שזה הרבה הרבה הרבה יותר שפוי!!!!! בכל אופן.... זה יהיה נחמד אם כל אחד ירשום את העלויות שלו של הטיפולים ושל החלקים להשכלה כללית של כל השאר, זה חשוב מאוד לדעת מחירים ועלויות כולל כל אלה שמטפלים בשמשון... כמה עולה טיפול? כמה עולים חלקים? תיקונים קטנים וגדולים? פחחות? ניראה לי שזה שיקול די גדול לפני שקונים רכב.... גדעון מי מטפל לך באוטו במרכזי? האם אתה עומד על כך שזה יהיה בנאדם אחד או שלא איכפת לך מי.... עוד משהו קטן.... כמה עלתה לך ההחלפה של התושבת מנוע העליונה... ושתדע שלא רק אצלך היא ניקרעה בטסט כבר ראיתי 4 פונטו עם תושבת קרועה כולם עשו טסט בשלושה שבועות האחרונים.... במכון טסטים שלי בנצרת כשהכנסתי את האוטו וחיפשו חופשים בהגה עברתי מעל בור עם האוטו והבנאדם שחיפש בעיות היה מתחת לאדמה ככה שלא הרימו לי את האוטו בכלל.... השאלה היא אם יש כזה מתקן זה תקף לכל סוגי המכוניות או שקיים מתקן הרמה במקום אחר שלא יצא לי להיכנס אליו בגלל הסוג רכב שהעברתי אותו טסט באותו רגע.... אם באמת הבור הוא במקום ההרמה הרי ששווה שכל בעלי הHGT לחפש מכון שכזה כדי להימנע מקריעת התושבות כל שנה..... |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
הודעות: n/a
|
שתעלה, אני לא נוסע באוטו מתפרק.
![]() כמה טוב ששומרים היסטורית טיפולים.... תושבת מנוע עליונה עולה 750 ש"ח. יש את החברה הקבועים במוסך, כן. מקיף יוצא לי 2700 ש"ח. לגבי הטסט. במכון טסטים לא מבינים כלום. פשוט צריך לפני שעולים על הבור, לפתוח מכסה מנוע ולהגיד ככה: "אדון בוחן יקר, זוהי פונטו HGT. אין גשר מתחת למנוע. זוהי תושבת המנוע העליונה של הפונטו HGT. אם אתם רוצים להרים את האוטו מהמנוע, אני רוצה שתתחייבו בכתב על תשלום מלא של החלפת תושבת המנוע הזו" לא מוכנים להתחייב? תדרוש שירימו את האוטו בנפרד מכל צד בעזרת ג'ק. עדיין עושים לך פרצוף? יש המון מכוני טסטים אחרים בארץ. בשביל כל אחד וההוצאות שלו יש לנו את השרשור שניר פתח בפורום הטכני "החלפתי תיקנתי שילמתי". |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
הודעות: n/a
|
אני לא מבין, עוד לא קנית אוטו וכבר אתה רוצה לדעת כמה עולה פחחות?
זה מביא מזל רע לשאול את כל השאלות האלה... תקשיב, בקצרה אפשר לומר שלטפל באוטו הזה יהיה לך קצת יותר יקר מלטפל בפונטו רגילה. זה שיקול שאתה צריך לקחת בחשבון לפני קניית הרכב, וזהו. סה"כ, המחירים סבירים לחלוטין. תשקיע את האנרגיה שלך עכשיו במציאת אוטו שמור. |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
הודעות: n/a
|
הכי טוב לדעת טוב טוב למה אתה נכנס לפני שאתה עושה צעד מסויים.... זה הכי חכם והכי חסכוני - בכל דבר בחיים.... למדתי פה המון דברים ששווים לי בהרבה כסף שאם לא הייתי מברר אותם פה סביר להניח שהייתי קונה כבר אוטו ומשלם עליו הרבה מאוד כסף כי לא הייתי יודע לבדוק מה שצריך כמו שצריך....
בכל מקרה אני די נעול על HGT ככה שאני רק מכין את עצמי נפשית לכל ההוצאות ולומד איפה הכי כדאי לעשות כל דבר... |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
הודעות: n/a
|
תומר בוא אני יתחיל בזה שאני ירגיע אותך במשפט קצר פונטו HGT זה רכב אמין מאוד ויותר אמין מפונטו רגיל בגלל שהשקיעו ברכב מערכות יותר אמינות כגון מערכת ההזרקה מתוצרת היטצי שאמינה מאוד ושאני אומר מערכת הזרקה אני מתכוון להכל כגון מחשב הרכב,חיישנים למינהם,סלילי הצתה שב HGT באים בנפרד לכל פלאג (שיטה הכי טובה שיש) ,מזרקים. לדוגמה בפונטו רגיל כל המערכת היא מתוצרת מגנטי מרלי לא שאני מזלזל אבל יש הרבה צרות עם חלקים של החברה הזו.
לגבי עלויות טיפולים טיפה יותר יקר תאמין לי לא בהרבה מפונטו רגיל עשיתי פעם השוואה לצורך איזה פירסום בעבודה ההבדל הוא מאוד זניח לגבי מפרט הטיפול הוא זהה לחלוטין לפונטו רגיל. ההבדל היחיד הוא ברצועת התיזמון שלא מחזיקה הרבה זמן ודורשת החלפה יותר מוקדמת וגם הוריאטור שלא קיים בשאר הדגמים ודורש התיחסות מיוחדת. לגבי רצועת התיזמון בוא אני יספר לך סיפור מעניין שבטח יעניין את כל בעלי ה HGT בעבר המותחן המשונן שמותח את רצועת התיזמון היה מגיע מפלסטיק פתאום שמו לב שהרצועה נשחקת מהר מאוד והתחילו להגיע למוסך המרכזי כמות לא מבוטלת של HGT עם ראשי מנוע פגומים בעקבות קפיצת חגורת התיזמון ואני מדבר על רכבים עם 30000 ק"מ כמובן שהעבודה נעשתה באחריות אחרי פנייה בהולה ליצרן נמצאה הבעייה באותו מותחן משונן מפלסטיק הוא פשוט היה נשחק מהרצועה ופשוט השיניים שלו היו מושחזות ממש כמו שאתה משחיז סכין ואז הוא היה פשוט חותך את השיניים של הרצועה ואז שוחק אותה במהירות הפיתרון היה ששלחו מהר מאוד יש לציין את אותו מותח רצועה משונן אבל הפעם ממתכת שפתר את הבעייה לגמרי ונכון להיום הרצועות מחזיקות 60000 ק"מ ללא בעייה מה שהכי מפתיע בכל הסיפור הזה ותיכף תשמע את הדבר הכי מטומטם ששמעת בחיים שלך המחסן המרכזי חיכה עד שיגמר לו המלאי של המותחנים מפלסטיק ואז רק עבר למותחנים ממתכת לפי הוראת היצרן. נכון להיום ממה שאני יודע רק לפני חצי שנה משווקים מהמחסן המרכזי מותחנים ממתכת ואין יותר זכר למותחנים הישנים אני רק מראה לך שיש הרבה שיקולים של כסף ועלויות וזה רק דוגמה אחת מיני רבות שאני מכיר. בגדול הפונטו HGT זה רכב מדהים נראה פיצוץ וגם נוסע כך כך שזאת קנייה טובה. תודה אורן. |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
הודעות: n/a
|
מעניין אם לי שמו מותחן ממתכת. החלפתי רצועה לפני כ3 חודשים.
|
![]() |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד