סוף סוף היה לי זמן ופתחתי את בית התרמוסטט...
לא יכולתי יותר להיות באי-ודאות לגבי מה שקורה שם והחלטתי לפתוח. והתשובה ברורה...
אין תרמוסטט. ולא רק שאין, אלא שהבאנד שעל הצינור בצד של התרמוסטט הוא באנד מקורי, יענו לא החליפו אותו מעולם. הכל היה שם עם RTV אפור דוחה ולקח לי שעה להפריד את הבית מהמקום מרוב שזה היה דבוק. ניקיתי את המקום עם סכין יפני ונייר מים למצב חלק ויפה.
היה לי כבר תרמוסטט גרמני שקניתי לפני שבועיים ושכב בבגאז'. רשום עליו 88 מעלות שזה הפתיחה המקסימלית. (למה לא הסתכלתי בספר של היינס לפני ההרכבה..?)
מסתבר שתרמוסטט 88 מעלות מיועד למנועי דיזל. למנועי בנזין צריך 100 מעלות. אבל כמו שהבנתם, הרכבתי את שלי ורק אחר כך הסתכלתי בספר וראיתי שזה צריך להיות 100 מעלות.
כצפוי, שעון החום מתייצב בין הרבע לחצי, אולי טיפה גבוה יותר אבל לא מגיע לחצי. עשיתי ניקוזים, הרכב עבד 15 דקות, מאוורר נכנס ויצא איזה 4 פעמים וסגרתי עניין. אה, והחלפתי את הצינור התחתון. היה נראה לי קצת מעפן. 56 ש"ח. עוד מעט אני אצא לסיבוב בדיקה כדי לחמם אותה טוב ולוודא שלא יהיה פתאום קטע של התחממות. מה שמבאס הוא שכנראה רדיאטור החימום שלי קצת סתום. אני מקבל חום עדין ולא יותר. כששמתי יד על צינורות החימום, השמאלי חם מאד (כניסה) והימני פושר לגמרי (יציאה) מה שמחזק לי את ההשערה שהרדיאטור הפנימי סתום.
רעיון למישהו איך לפתוח את המעברים בלי לעשות נזקים?
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il
פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS)
|