![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| שיפורים וקוסמטיקה שיפורים וקוסמטיקה כלליים. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#7 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
אני לא מומחה גדול, כי אף פעם לא התעמקתי בנושא יותר מידי, אבל, ההגיון הפשוט אומר שמשטח מחורר ישחוק משהו שעובר עליו מהר יותר ממשטח חלק.
למשל, בדומה לנייר זכוכית (שמדמה את הדיסק), וחתיכת קלקר (שהיא הרפידה). שוב, אם אתה נוהג לבצע נהיגות תובעניות, זה בהחלט יוסיף לך מבחינת הנאה, וכמובן בטיחות. ואגב, לרוב הבלמים האחוריים ברכבים מסוג זה אינם מחוררים או מחורצים מהסיבה שרוב העומס נופל על הבלמים הקדמיים. לראיה, הדיסקים המקוריים הקדמיים הם כפולים-מאווררים, והאחוריים רגילים. |
|
|
|
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| עובי מינימלי לצלחות הבלם קדמי ואחורי של hgt | yaniv hgt | פונטו - טכני | 0 | 26-02-09 18:04 |
| שלום אני חדש | מועדון פיאט ישראל | 2 | 06-04-07 16:59 | |
| שלום | מועדון פיאט ישראל | 1 | 09-04-06 23:23 | |
| שבת שלום | מועדון פיאט ישראל | 0 | 07-04-06 18:12 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד