![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
שאלה על צ'וק באונו 1.4
שלוםם אני חדששש פהה..
דרך אגבב גמנניי בעל ל .. Fiat Uno 1.4 93 יש לי בה צו'ק עכשיו מה הקטעע כל בוקר למשוך צוק ל5 דקות עד להגעת חום מנועע שטמפרטורת עבודה היא 90' מעלות ? או שאפשר למשוך צוק לדקה שתיים ואת השאר לחמם בנסיעה? מה עדיףף ?! * בבקשה בפעם הבאה לכתוב כותרת נורמלית שמסבירה את הרעיון של השאלה שלך - בברכת חג שמח * |
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
שלום לך וברוך הבא למועדון.
המשנק (צ'וק) נועד על מנת להקל על התנעת המנוע. אין בשום אופן צורך למשוך את המשנק עד שמד החום יתייצב על אמצע הסקאלה. במצב כזה אתה תציף את הקרבורטור ותגרום לצריכת דלק גבוהה מאוד. בהתנעת מנוע קר פעל כך: סובב סוויץ עד לחצי, משוך את המשנק, תן 2 פימפומים על דוושת הגז ותתניע. במידת הצורך עזור טיפה עם גז. המנוע צריך להניע מייד. סע עם הצ'וק דקה- שתיים וסגור אותו בהדרגה. |
|
|
#3 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
Re: חדששש פהה ..!!
צטט:
לאחר כשתי דקות נסיעה יש להחזיר את הצוק לגמרי! בברכה צביקה |
|
|
|
#4 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
....
תודההה לכםםם !!
|
|
|
#5 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
חבל מאוד שהתחלנו לערוך כותרות בשיטת "קארס פורום".
יש משתמשים חדשים שהם לא יודעים את הכללים- קצת סבלנות לא תזיק לאף אחד. |
|
|
#6 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אתה צודק, אבל בכל זאת יש לשמור על רמה כלשהיא.
עידן |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד