צטט:
במקור פורסם על ידי Caveman
נתחיל מזה שאין צורך לכסות שום רכב. אין גם צורך להשתמש בסוככי השמש לשמשה.
רצון הוא המפתח כאן.
כיסוי כל הרכב לא רק שומר על חלקיו החיצוננים והפנימיים, אלא גם על הטמפ' בתוכו. לכן, גם אם יש לך רכב ישן וחבוט, אך עדיין במצב מכאני מצויין ואתה משתמש בו על בסיס יומי, כיסוי הרכב יגרור טמפ' נמוכות יותר בתוכו לאחר עמידה ממושכת. מה שינעים לך, בתור המשתמש בו את הנסיעה.
|
בתור "מכסה סידרתי "

אני נאלץ להסכים
הרגע הראשון שאתה נכנס לרכב לאחר שהוא עמד בשמש לא מכוסה והטמפ' בו מגיעות לגבהים
הוא נוראי , מה גם שאם הרכב עמד שעות בשמש אתה לא תפעיל מיד עם התנעת המנוע גם את המזגן
זה לא "בריא" ולא יעיל במיוחד, צריך לחכות שהמנוע יעבוד כמה דקות. בנתיים סיוט להיות באוטו
לגבי הכיסוי חשוב שהוא יהיה איכותי. מ 2 כיסויים של HR ובינהם כיסוי עלום שם,אני מוכרח לציין
שההבדלים תהומיים, עם HR , הטמפ' כמעט כטמפ' החדר, מעט יותר גבוהה
מצד שני , אם היתה לי אונו ש 15 שנה על הכביש שאני לא הבעלים הראשונים שלה
לא בטוח שהיה לי את החשק המתאים של לכסות את כולה...