מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > פורום הגראז'
עקוב אחרינו ב-RSS

פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד..

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

punto sx75 אחרי הרבה השקעה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו היפה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

לא רק מכוניות
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

תוצאה של 6.5 שעות של התברסות על הפונטו.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 16-09-07, 19:28   #11
Guest
 
הודעות: n/a
כמו שאני יודע אין בעיות מיוחדות עם רדיאטור או צינור מים מסוים ברכב כל עוד שמשתמשים בפרפלו באופן קבוע ומחליפים אותו בתדירות של 60000 ק"מ או שנתיים.
תן לי קצת נתונים על הרכב שנת יצור כמה ק"מ.
היתה איזו שהיא בעיה בדגמי 2001 עם צינור מים עליון אבל בוא לא ניכנס לזה עד שתיתן לי את הפרטים של הרכב.
 
ישן 16-09-07, 20:15   #12
Guest
 
הודעות: n/a
צטט:
במקור פורסם על ידי Seido
אני במקומך היהתי מרים ת'אוטו על ג'קים, שוכב מתחתיו ומחפש את הנזילה. קצת סבלנות ופנס יכולים לעזור
בשום פנים ואופן אין לשכב מתחת לרכב כאשר הרכב מורם על ג'ק ולא משנה כמה הג'ק איכותי.

בשביל זה יש בוקים או חמורים שאם מציבים אותם נכון הסיכוי שהרכב ייפול הוא אפסי.
 
ישן 16-09-07, 21:18   #13
Guest
 
הודעות: n/a
צטט:
במקור פורסם על ידי student
צטט:
במקור פורסם על ידי Seido
אני במקומך היהתי מרים ת'אוטו על ג'קים, שוכב מתחתיו ומחפש את הנזילה. קצת סבלנות ופנס יכולים לעזור
בשום פנים ואופן אין לשכב מתחת לרכב כאשר הרכב מורם על ג'ק ולא משנה כמה הג'ק איכותי.

בשביל זה יש בוקים או חמורים שאם מציבים אותם נכון הסיכוי שהרכב ייפול הוא אפסי.
נו באמת...
כשדפק לי משהוא בכל רמפה הרמתי את כל האוטו עם ז'יק אחד והורדתי את האוטו על הבלוקים.
ניסיתי לדחוף את האוטו בכל הכוח (ותעמין לי שיש לי כוח. 1.97 גובה ו120 קילו משקל )
האוטו לא זז מילימטר
בסוף גיליתי שזה אגזוז דופק על איזה ברזל והידקתי אותו.
ואני גם כך רגיל לשכב מתחת למטוסים ששוקלים למעלה מ8 טון.

בגדול מה שאמרת נכון אבל אפשר לאבטח את עצמך בלי שום בעיה.
קצת היגעיון ישר והכל יהיה בסדר.
 
ישן 16-09-07, 21:36   #14
Guest
 
הודעות: n/a
סע למוסך המרכזי ותיפטר מה"עז". שרות טוב והם הכי מבינים באוטו הזה.



שחרון
 
ישן 16-09-07, 21:41   #15
Guest
 
הודעות: n/a
צטט:
במקור פורסם על ידי Seido
באמת...
כשדפק לי משהוא בכל רמפה הרמתי את כל האוטו עם ז'יק אחד והורדתי את האוטו על הבלוקים.
ניסיתי לדחוף את האוטו בכל הכוח (ותעמין לי שיש לי כוח. 1.97 גובה ו120 קילו משקל )
האוטו לא זז מילימטר

יופי חוכמולוג - הרמת את האוטו על ג'ק ואחרי זה שמת אותו או איבטחת אותו בעזרת בלוקים. כלומר אפילו אתה לא נכנסת מתחת לאוטו שלך בלי לאבטח אותו טיפה יותר מאשר על ג'ק בלבד.
אבל לייעץ לאחרים לעשות שטויות, זה אין לך בעיה.

אהה, וגם בלוקים זה אלתור מסוכן.
 
ישן 16-09-07, 23:15   #16
Guest
 
הודעות: n/a
צטט:
במקור פורסם על ידי student
צטט:
במקור פורסם על ידי Seido
באמת...
כשדפק לי משהוא בכל רמפה הרמתי את כל האוטו עם ז'יק אחד והורדתי את האוטו על הבלוקים.
ניסיתי לדחוף את האוטו בכל הכוח (ותעמין לי שיש לי כוח. 1.97 גובה ו120 קילו משקל )
האוטו לא זז מילימטר

יופי חוכמולוג - הרמת את האוטו על ג'ק ואחרי זה שמת אותו או איבטחת אותו בעזרת בלוקים. כלומר אפילו אתה לא נכנסת מתחת לאוטו שלך בלי לאבטח אותו טיפה יותר מאשר על ג'ק בלבד.
אבל לייעץ לאחרים לעשות שטויות, זה אין לך בעיה.

אהה, וגם בלוקים זה אלתור מסוכן.
כל אחד צריך להחלית בשביל עצמו מה מסוכן.
גם לנהוג זה מאוד מסוכן אבל כולם לוקחים את הסיכון הזה ונוהגים.

אני לא בייביסיטר של אף אחד. מי שמפחד שלא יכנס מתחת לאוטו. עצה היא לא פקודה. כולם פה אנשים בוגרים עם ראש משלהם על הכתפיים.
 
ישן 17-09-07, 02:54   #17
Guest
 
הודעות: n/a
טוב, אז מפה לשם, סחבתי את עצמי היום בזהירות למרכזי, אחרי וויכוח ארוך עם הבוחן ,מנהל העבודה ומנהל הקבלה, על זה שהם התעקשו לבדוק לי דברים ושטויות מוזרות שאמרתי להם שכבר בדקתי ובסוף הסכימו שאני אחתום על זה שאני לא מוכן שיעשו את הבדיקות האלה ויחייבו אותי סתם. בכל אופן, אחרי שעתיים למעלה ולמטה בליפט ו-4 מכונאים שונים עם (משאבת לחץ כל הזמן מחוברת) הגיעו למסקנה היפה ש"הכל בסדר, אין שום נזילה..." לא היה להם שום רעיון מה זה יכול להיות.
שילמתי ויצאתי לדרכי שוב עצבני ולא מסופק מהתשובות.
מה יהייה???
צריך לחכות שילך ראש מנוע כדי להבין מה קורה שם?
הרי לא יכול להיות שזו פעם ראשונה שקורה כזה דבר ברכב הזה, נכון?
וכמה זמן אני עוד אסתובב כמו טמבל עם ג'ריקנים שמטיילים לי בבגאג'?! מחכה לנורה האדומה?
תנו לי רעיונות! בבקשה! אני עובד עיצות...
 
ישן 17-09-07, 08:25   #18
Guest
 
הודעות: n/a
צטט:
במקור פורסם על ידי student
צטט:
במקור פורסם על ידי Seido
באמת...
כשדפק לי משהוא בכל רמפה הרמתי את כל האוטו עם ז'יק אחד והורדתי את האוטו על הבלוקים.
ניסיתי לדחוף את האוטו בכל הכוח (ותעמין לי שיש לי כוח. 1.97 גובה ו120 קילו משקל )
האוטו לא זז מילימטר

יופי חוכמולוג.
אני לא הייתי מדבר ככה לאחד שאומר שהוא 1.97 ובמשקל של 120 ק"ג


ולנושא:
אני חושב שאתה צריך לתת למרכזי לחפש ולחפור גם במקומות שכבר בדקת עד שימצאו את התקלה. אל תחכה שילך ראש או אפילו גרוע מכך.
 
ישן 17-09-07, 17:38   #19
Guest
 
הודעות: n/a
מאור כמו שאמרתי יש לי כמה פיתרונות תן לי שנת יצור של הרכב וק"מ.
 
ישן 17-09-07, 20:02   #20
Guest
 
הודעות: n/a
שנת 2001, 139000 ק"מ
 
 


חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 07:21.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד