מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > פורום הגראז'
עקוב אחרינו ב-RSS

פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד..

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

My Baby
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

החלפת נורות באוטו!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה-פונטו ספייס שלי אחרי פוליש ווקס
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

התברסות קצרצרה לפני טיסה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט פונטו ספייס 2001 SX


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 23-05-07, 22:57   #11
Guest
 
הודעות: n/a
קודם כל - אין שום קשר בין כמות הקילומטרים שעבר המנוע , לבין המצב שלו.

15W/40, 10W/40 יעשו את העבודה מצויין.
 
ישן 23-05-07, 23:06   #12
Guest
 
הודעות: n/a
השמן שציינתי בקישור טוב?????????
לא שאלתי איזה סוג

אלי
 
ישן 24-05-07, 10:04   #13
Guest
 
הודעות: n/a
אלי לדעתי תקנה 10W40
ופלאש לניקוי מערכת לניקוי משקעים שהתוצרו !
ד"א מה עם בעיית הגימגומים ?
 
ישן 24-05-07, 12:27   #14
Guest
 
הודעות: n/a
אלי

לא מכיר את החברה הזאת אבל תשים לב שהשמן בתמונה הוא 5-30 זה בכלל שמן ששמים במכוניות מאוד רציניות.
ואגב שמן 15-40 זה שמן לרכבי דיזל או לטויוטה ויונדאי בנזין עד שנת 2001.
אתה בכלל לא צריך סינטטי מלא לדעתי תתמיד לפי ההוראות יצרן זה יותר טוב. אף אחד לא יכול להבטיח לך ששמן סינטטי מלא שהוא אמנם יותר טוב יתאים לך למנוע יכול אפילו להיות שזה יעשה נזק.
המלצה שלי לך על 10 40 חצי סינטטי אבל תקנה אחד איכותי ואם יש לך בעיה של שריפת שמן אתה מוזמן לרכוש תוסף שמן מנסיון שלי הם דווקא עושים עבודה די טובה הוא אטם לי כמה חורים בבלוק שהיה מהם נזילות והמנוע שרף אולי 10% מהכמות שריפת שמן שהייתה לפני רק שים לב לשים במנוע חם את התוסף ותקרא הוראות שימוש.. (אני השתמשתי באחד בבקבוק ירוק אני כבר לא זוכר את החברה היה ממש טוב)
 
ישן 24-05-07, 13:30   #15
Guest
 
הודעות: n/a
סבבה תודה...
ולך יגאל, בעיית הגימגומים לא נפתרה במלואה, יש עוד ממש טיפלה גימגומים...
יודע, פתחתי את המיכסה מנוע ואני מגלה צינור אחד מנותק, יחסית דק שאני חושב שהוא יוצא מהפילטר אויר, חיברתי אותו למקום שנראה לי מתאים (הוא נכנס בול) והמנוע נשמע ממש אחרת... אבל שוווב יש עוד טיפהה גמגומים...
לאט לאט נמצא את הבעיה... אני מקווה לפחות...

אלי
 
ישן 24-05-07, 13:42   #16
Guest
 
הודעות: n/a
הבנתי לצביקה איך יכול להיות שהתוסף שמן חסם לך חורים בבלוק ?
איך נוצרים חורים בבלוק בכלל ?
 
ישן 25-05-07, 17:57   #17
Guest
 
הודעות: n/a
תשובה...

תראה במידה והפיאט מושקעת ואתה נוטה לטפל בה כל 10000 אז כדאי שמן חצי סינטטי (90 ש"ח)
עכשיו במידה ואתה נוטה לא לטפל באוטו במידות קבועות את תקנה שמן סינטטי תוציא את השמן הישן ותחליף פילטר שמן (שמן סינטטי עולה 150 ש"ח)
 
ישן 25-05-07, 19:23   #18
Guest
 
הודעות: n/a
יגאל

הכוונה הייתה לחורים התפוררות ויובש באטם ובגומיות שמהן נזל לי מדי פעם שמן.

התוסף לשמן התמקם יפה במקומות האלה ומנע נזילה. גם הוריד המון את שריפת השמן.
 
 


חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 07:05.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד