![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
תקלה באונו 94 (בעיות חשמל, כנראה)
יש לי בעייה באוטו, שאני לא יודע אם זה משהו אחד או כמה.
בעקרון האוטו שלי קופץ מידיי פעם במהלך הנסיעה, במוסך אמרו לי זה הכוהל, ושצריך להלחיף. אבל מידיי פעם האוטו גם לא מניע לי על הסטרט הראשון, או שהוא נכבה תוך כדאי נסיעה סתם ככה, המזגן ודברים כאלה נשארים דלוקים אבל אני צריך להניע מחדש בשביל להמשיך לסוע. יש לזה גם קשר לכוהל? או שזה יכול להיות ממשהו אחר? |
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
קשה להגיד ככה מה בדיוק הבעיה אצלך ...
אני יספר מה היה לפיאט שלי היא גם קפצה בדרך כאלו היא איבדה כוח לשניה וחזרה לנסוע ולפעמים הייתה נכבת ברמזור בדיוק מה שיש לך עכשו. בוקר אחד היא לא התניעה אצלי בכלל, בדקתי הכל והכל עבד ,הבעיה הייתה שלא היה לי ניצוץ לפלגים בהתחלה גם חשבתי זה הכיול אבל התברר שזה המודול או החיישן שלו (לא יודע את השם) הוא יושב בתוך דיסטרבוטור אז החךפתי את שניהם וכל הבעיות נעלמו |
|
|
#3 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אצלי כרגע קורה אותו דבר. אצלי זה האלטרנטור, צריך להחליף רצועות.
|
|
|
#4 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
כן משהו כזה גם אצלי!
שנייה BEBE כמה עלה לך הסיפור הזה? |
|
|
#5 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
איזה מנוע יש לאונו שלך?
|
|
|
#6 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
1400 הזרקה.
הקטע שבזמן האחרון זה רק התחזק הקטע, פעם זה היה נכבה רק ברמזורים שהייתי עוצר, עכישו גם תוך כדאי נסיעה, הדפיקות האלה מגיעו תקרוב אחת לשנייה, בעיקר שאני לוחץ פול גז או מותח טורים |
|
|
#7 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אני הייתי מתחיל משתי אפשרויות:
1. חיישן סל"ד ונמ"ע לא תקין (או החיבור שלו). 2. בעיה בהארקה של הדיג'יפלקס. בדוק את ההתנגדות בין הצלעות של הדיג'יפלקס למינוס של המצבר. |
|
|
#8 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
שניהם עלו לי 300 שח
|
|
|
#9 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
מתעלק על התרד בשאלה דומה,
גם אצלי יש בעיות הנעה, הרכב לעיתים מתקשה להניע אם בכלל, דבר שדורש הנעה בדרדור (הילוך שני, הרמת קלאז ובלה בלה בלה...). אני מאמין שיהיה יותר קל לזהות את התופעה אם אציין את הסימפטומים, אז ככה: 1. גם שהרכב מצליח להניע, הוא לא מניע מיד בנגיעה אלא לאחר שנייה או שתיים. 2. אי הצלחת הנעה קוראת תמיד במקרים שהרכב נכבה כתוצאה מהרמת קלאצ' מוקדמת, ז"א שבמקרה שזה קורה, 99 אחוז מהמקרים לא הצלחתי להניע לאחר מכן אלא רק בדרדור. 3. ברכב יש מצבר של וולטה אבל רשום שתאריך היצור הוא 05, וכבר יש סימנים של הברגה על המצבר אני מאמין לבדיקת גובה המים. בברכה. |
|
|
#10 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
שי, תפתח בבקשה ת'רד חדש עם הבעיה שלך.
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד