|
אלכס השיטה שלך נשמעת לא טובה כי חתיכות מהמקל יכולות ליפול למיכל ואחר כך לעבור לשאר מערכת הקירור ולך תדע מה יעשו שם. המקל גם יכול להישבר וליפול פנימה.
אצלי באוטו (2001, 90K ק"מ) יש צריכת נוזל קירור כמו שכתבו למעלה.
פונטו 2003 שבמשפחה יש לה צריכה אפסית של נוזל קירור אבל גם רוב הנסיעות מחוץ לעיר. באופן תמוה שהאוטו היה חדש לחלוטין הייה איבוד גדול יותר שפשוט הפסיק שהאוטו היה בן שנה בערך.
אוטו שנוסע הרבה בעיר צפוי שיאבד יותר נוזל קירור.
אכן קשה מאוד לראות את רמת נוזל הקירור. אם מסתכלים על המיכל מהצד ומזיזים אותו בעדינות אפשר לראות את הנוזל זז. ככה לרוב אני בודק. הבעיה היחידה שאם הרמה בדיוק על ה- MAX אז לא מזהים את הנוזל.
אפשר גם לפתוח את המיכל ולהסתכל מלמעלה (רק שהמנוע קר!!!!!!!) ואם הנוזל קרוב ל- MAX רואים מצויין.
עוד שיטה, בלילה להאיר עם פנס לתוך המיכל ורואים מעולה את הכמות.
לפי היינס צפוי שיהיה איבוד אבל אם צריכים למלא לעיתים קרובות אז יש לבדוק ולחפש נזילות. אבל לא כתוב מה הוא איבוד תקין.
|