מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > גרנדה פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

גרנדה פונטו - טכני טכני - דגמי גרנדה פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

500 אבל בגדולללללל
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אחרי ווקס ראשון !!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

my nice spice *מתעדכן*
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אחרי פוליש ווקס


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 04-09-12, 03:19   #14
ALÞћÃ
Member
 
האווטאר של ALÞћÃ
 
תאריך הצטרפות: Apr 2011
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto Grande Active-Plus 8v
הודעות: 49
אל חשש, בהחלפת המוח ההידראולי של הרובוט (סיפור של 10k ש"ח) לא השתתפתי, מי שספגו את העלויות היו סמל"ת (לאחר שעירבתי אותם) ואוטו-דיל, מאחר והרכב היה אצלי חודשיים מהרכישה כשזה קרה.
ההחלפה של המוח ההידראולי היתה מיותרת, אין לי בכך שום ספק. בעל המוסך המוכר אליו שנינו הולכים, די גימגם כשנתקל בסיטואציה ובאופן כללי לא הייתי מרוצה מהטיפול שלו בסוגיה הזו. מזל שלא נאלצתי לספוג את העלות. מה שקרה הוא שבוקר אחד, הוצאתי את הרכב מחניון (חניון תת-קרקעי, עם אחוזי לחות מטורפים - שזה מה שאני מאמין שגרם לתקלה) לאחר ששהה בו במשך מס' ימים. תוך כק"מ נסיעה מהיציאה מהחניון, אני נעצר בצד הדרך לעשות שיחה, משלב לניוטראל ולאחר מס' שניות נדלקת נורה של Check Transmission עם הודעה מילולית. מנסה לשלב לראשון, חוזר לניוטראל. מרים מכסה מנוע ומתברר שהרובוט הקיא את כל הנוזל ההידראולי לכביש והמשאבה רצה על ריק (אני משוכנע שהדבר לשכעצמו די קיצר לה את החיים). תחילה חשבתי לרגע שמדובר בנוזל קירור או שמן מנוע, חלילה, אך במהרה התברר לי שזה השמן של הרובוט מאחר והמשאבה לא הפסיקה לפעול. גררתי את הרכב למוסך, שם הגיעו למסקנה שאע"פי שאפשר למלא נוזל מחדש ולהמשיך לנסוע כרגיל, ישנה נזילה מהרובוט שמצריכה החלפה שלו. באותו רגע דרכתי את החבר'ה באוטו-דיל ושלחתי פקס לסמל"ת, בטענה שאין סיבה שאוציא עלות של 20% מהרכב שזה עתה רכשתי בכדי להחזיר אותו למצב נסיעה.

זה העניין עם הרובוט. הקלאץ' בשלב מאוחר יותר הוחלף על כל המכלול שלו בגלל שהחל להחליק, בין השאר הוחלף גם מיסב הלחץ. תופעת הרעידות ממשיכה.

בדבר החששות שלך עם הצובר, על סמך הנסיון שלי אתה מתאר התנהגות נורמלית לחלוטין של המשאבה. אם אתה רוצה, אין לי בעיה שניפגש עם הרכבים ונשווה את ההתנהגות. המשאבה של הרובוט לא נועדה בשביל לעבוד פעם אחת בנסיעה וזהו, היא עובדת בהאצה/האטה ואף עובדת קשה עוד יותר בפקקים. אני תוהה למה מהנדסי פיאט/עלפע לא חשבו על דרך לשלב את המשאבה כחלק מרצועת האביזרים עם קלאץ' חשמלי (בדומה למדחס) במקום שכל המשאבה תיהיה חשמלית. זה לא שהמשאבה חזקה במיוחד, כך שאין שום סיבה שיווצר עומס בלתי סביר על המנוע. הלחץ נוצר בגלל המעברים הצרים המשמשים את הנוזל.

נערך לאחרונה על ידי ALÞћÃ : 04-09-12 ב 03:33.
ALÞћÃ מנותק   הגב עם ציטוט
 



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
פונטו דור 1 רועדת בהתחלת נסיעה ובזינוק בעליה elior93 פונטו - טכני 20 22-05-12 23:11
"החלקה" של הגיר בהתחלת נסיעה + תושבת רדיאטור שבורה idobi פונטו - טכני 3 09-03-10 18:47
צריך עזרה בבקשה.האם אגזוז מקולקל יכול לגרום ל spirit73 בראבה - טכני 24 28-12-08 12:45
רעשים בהתחלת נסיעה ועצירה ran פונטו - טכני 8 19-10-08 11:11


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 21:31.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד