![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Mar 2011
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: punto sx75
הודעות: 27
|
בעיית חום מנוע
הרכב פונטו 97 SX75
מערכת הקירור ברכב כביכול מצוינת: מים פארפלו רדיאטור חדש תרמוסטט חדש נגד מהירויות חדש לוונטה החום מנוע עולה בצורה משמעותית רבע מעל החצי כמעט ולא יורד. הבעיה והשאלה!! עריכה: יש לציין שהוונטה עובדת בזמן הנכון כשחום המנוע מגיע לחצי אך לא מצליחה להורידו שהחום עולה אני פותח את בורר המהירויות של המזגן עד הסוף (רמה4) ומעביר למצב חום. חום המנוע יורד לאחר דקה פלאים לבין הרבע לחצי, החום הרצוי. השאלה היא האם לרדיאטור החימום השפעה על חום המנוע, ואם כן מהי הבעיה אצלי שגורמת לחום המנוע להשתחרר רק בעזרת מערכת האיוורור של המזגן? נערך לאחרונה על ידי tombelfer : 30-03-12 ב 16:27. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
בעל מקצוע
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
|
חום מנוע
כשאתה מפעיל המזגן, לחץ הגז העולה בו מאלץ את מאורר הרדיאטור לעבוד במהירות 2 המהירה, שכמובן מקררת יותר גם את רדיאטור המכונית ולכן חום המנוע יורד.
האם ההתחממות חלה בנסיעה בינעירונית או בנסיעה עירונית ובעמידה עם מנוע פועל?. נקודות אפשריות לבעייה: 1. אויר במע' קרור המנוע. 2. רדיאטור סתום. 3. טרמוסטט תפוס חלקית. 4. מאורר רדיאטור םועל בכוון הפוך (הוא צריך לשאוב אויר מקידמת המכונית, דרך הרדיאטור לכוון תא המנוע). 5. אימפלור (כנפיים) במשאבת המיים אכולים או האימפלור מחליק על ציר מש' המיים. בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
הכל נכון ומדוייק. חוץ מאימפלור מחליק על ציר מש' המיים.
אם היה כך, הפעלת החימום בתוך הרכב, לא היתה מורידה את החום בין הרבע לחצי. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Mar 2011
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: punto sx75
הודעות: 27
|
משאבת מים הוחלפה לפני 8000 ק"מ יחד עם טיימינג.
כשאמרתי שאני מפעיל את החימום ברכב אני לא לוחץ על כפתור מיזוג האוויר (AC) מה גם שבמצב חום הוא לא משפיע בכלל. כוונתי הייתה כך: שיכול ליהיות מצב שבו אני מפעיל את החימום ברכב עוזר למערכת הקירור ברכב לפלוט את חום המנוע? |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| בעיית חום מנוע | tombelfer | פונטו - טכני | 7 | 05-12-11 22:03 |
| בעיית ווסת מים?, יוניט חום מנוע? | sapir | טמפרה - טכני | 4 | 07-02-09 02:12 |
| בעיית מנוע פונטו HGT שנת 2001 | assaf HGT | פונטו - טכני | 48 | 03-02-08 22:40 |
| בעיית איבוד כוח מנוע בפיאט אונו 45 | פורום הגראז' | 5 | 25-07-07 20:45 | |
| בעיית חום מנוע ולחצן city | פורום הגראז' | 7 | 09-05-07 11:41 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד