![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
CO גבוה נובע מיותר מידי דלק או פחות מידי אוויר. כמות הדלק גבוהה ביחס לאוויר. הכמות הנכונה היא ביחס של 1:14.7
עודף אוויר יגרום ל-CO נמוך ולמבדה גבוהה. חוסר אוויר יגרום ל-CO גבוה וללמבדה נמוכה. הסיבות הם: מסנן אוויר סתום, מצתים בלויים, מזרק מטפטף, מנוע צעדים לקוי, לחץ דלק גבוה(בגלל ווסט תקול), חיישני הזרקה תקולים. בית מצערת ומנוע צעדים מפוייחים, יגרמו ל-CO גבוה רק בסרק. כאשר החלקים הנ"ל תקינים והממיר עייף, רמת ה-CO תישאר בגבול המותר. הסרת מסנן האוויר לפני הטסט עשויה לשפר באופן ניקר את רמת ה-CO. כבר קרה לי שלאחר בדיקת מחשב, נקבע שיש להחליף ממיר,החלפתי. אבל ה-CO לא ירד בטסט. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
נערך לאחרונה על ידי davidmzr : 10-02-12 ב 18:36. |
|
|
|
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| זיהום אוויר | Niro | פונטו - טכני | 4 | 17-05-11 22:47 |
| נכשלתי על בדיקת זיהום אויר בטסט- הצעות לפתרון | trademark | פונטו - טכני | 18 | 22-07-10 18:24 |
| בעיית זיהום אויר בטסט - מחשב מנוע לא מתאים | ronesbones | פונטו - טכני | 12 | 06-12-08 04:45 |
| בעיית זיהום אויר בספייס 2001 SX60 | Wiking | פונטו - טכני | 31 | 28-07-08 09:13 |
| כישלון בטסט על זיהום אוויר (אונו שנת 95) | פורום הגראז' | 15 | 08-08-07 20:56 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד