![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#11 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
היי ליאור הסר דאגה מליבך מה שקרה לך זוהי תופעה ידועה ומוכרת ונובעת מבאג במחשב הגיר שלשניה לא מזהה היכן הידית ומפעיל את נורת האזהרה.
מה שלא מספרים לך זה שיש עדכון תוכנה למחשב הגיר שפותר את הבעיה. בכל אופן במוסך המרכזי יש אבל משום מה הם לא ממהרים לבצע אותו לא יודע מה הסיבה. תודה אורן. |
|
|
#12 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
או קיי תודה רבה אורן. אכן, הוסרה דאגה גדולה מליבי.
|
|
|
#13 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
צטט:
ואני דווקא חשבתי שלא עושים את העדכון כי כל מה שהם יודעים זה לשלוף קודי תקלה מהמחשב - ויסלחו לי חלק מהאנשים הנפלאים שיש שם - אבל ככה זה נראה ! אם כבר עדכונים - יש למחשב המנוע משהו חדש ? (חוץ מהסיפור של הבאג בחלק מדגמי ה- 8 שסתומים) |
|
|
|
#14 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
כל כמה חודשים חברת פיאט העולמית מוציאה עידכונים להמון דגמי רכב העדכונים האלה כוללים כל מיני תיקונים ושיפורים לתקלות שמתגלות בדגמים השונים. העדכונים השונים מגיעים על דיסק שמוכנס לאגזמינר ודרכו אתה מבצע את עדכון המחשב ברכב. אחת הבעיות היא שאם אתה מפסיק באמצע את העדכון או שאתה סוגר את הסויטץ של הרכב בזמן העדכון אז אותו מחשב שאתה מעדכן יכול פשוט ללכת לפח כי אין דרך להציל אותו לכן זה תהליך קצת בעייתי ושהמוסכים לא ששים לעשות אותו רק במצב שאין ברירה כמו עם העדכון המפורסם ב 8 שסתומים. הם מעדיפים שאם זו תקלה לא רצינית אז להימנע מהעידכון ולתת לך להמשיך לנסוע כך.
רק לידיעה כללית לגבי דגם ה HGT שנת 2001 עד עכשו היו כ 4 עידכוני מחשב הזרקה שונים כל אחד פותר בעיה אחרת. כמובן שהעידכון האחרון פותר את כל אלה לפנו. כנ"ל לגבי גם שאר הדגמים של פיאט. |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד