![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#11 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
לא הגיוני, או שלא לחצת מספיק חזק.
אם תלחץ על הצינור שמזין את הדלק לחליל, המנוע יכבה. דוד
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: בית שמש
הגלגלים שלי: הונדה האצ'בק
הודעות: 359
|
בשביל שאהיה בטוח, מדובר בשני צינורות שחורים די עבים?
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
לפי ההודעה הקודמת שלך, אתה בדיוק במקום.
לא רצוי ללחוץ על הצינור יותר מ-5-6 שניות, כדי לא להעמיס על משאבת הדלק. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
נערך לאחרונה על ידי davidmzr : 25-03-11 ב 13:35. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: בית שמש
הגלגלים שלי: הונדה האצ'בק
הודעות: 359
|
אכן דוד עשיתי כאשר הוריתני
![]() לא היה שינוי משמעותי באופן פעולת המנוע, אך כאשר העליתי סל"ד ל-3K ועזבתי המנוע לא התכבה כמו עד לפני יומיים אלא התייצב באיזור 800+ עם רעידות קלות בסל"ד אך לא במגמת כיבוי, כמו כן עשיתי סיבוב עם והאוטו הגיב די בסדר. מנורת הצק עדיין דולקת קבוע, ובעמידה הסל"ד יורד אל מתחת ה- 500 אך לא מתכבה ומידי פעם מתייצב וחוזר חלילה, מה שנראה שבאמת איזשהוא רכיב חשמלי נרטב וההצעה לתת לו להתייבש די עזרה. אשמח אם תכוון אותי לחלק או שתתקן אותי בנושא הזה. תודה על תגובתך, מוטי. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
לדעתי אין קשר לגשם ולייבוש חלק חשמלי.
הפעולה שכתבתי לך לעשות היא לא רק כדי לבדוק. במקרה הזה אין לי זכויות יוצרים . זאת עוד שיטה בדוקה לניקוי מזרקים, שכתב המנהל שמוליק מאתר מאזדה. כתב שהעניין נבדק במוסך שהוא עובד בירושלים ונמצא נכון. עוד אמר, שהוא לוחץ את צינור החזרה במשך 10 דקות. גם אני ניסתי ברכבים שונים ואכן יצא נכון. היה שיפור ניכר בעבודת המנוע. ברגע שסוגרים את החזרה לטנק, הלחץ בחליל ובמזרקים עולה וזורק את הג'יפה מקונוס המזרק. ברור שהיה ויכוח נוקב בינינו, משום שאני טענתי ש-10 דקות זה הרבה.והם עלולים לחמם את המשאבה. אני מעדיף לבצע מס' פעמים קצרים. זה מה שעשיתי במקרה של חבר הפורום קובי, והקומפריה ירדה. אל תגלה לו. בקשר לצינור ההזנה לחליל, אין מצב שלחצת וניתקת את הדלק לחליל,ושהמנוע לא כבה. לא נראה שביצעת טוב. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| רעש של מים מכיוון תא הכפפות [פונטו ELX 2005] | shachar | פונטו - טכני | 2 | 06-02-11 00:23 |
| איפה נמצאים הפיוזים | danielamram8 | בראבה - טכני | 1 | 18-11-10 12:51 |
| בעיה עם תא הכפפות (נפתח) | maximmm | פונטו - טכני | 8 | 21-05-10 12:15 |
| סדר הפיוזים בתיבת הנתיכים | sinfreda | אונו - טכני | 1 | 26-03-10 21:48 |
| רעש של מיים מתחת לתא הכפפות. | YOSI-BR | פונטו - טכני | 6 | 07-10-08 04:38 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד