![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: כפר סבא
הגלגלים שלי: אונו S70 הזרקה
הודעות: 89
|
בעיות מזגן בזמן נסיעה ורעשים מידית ההלוכים אונו 95
טוב אז רק רציתי להגיד שהאונו שלי מטופלת ברמת הבורג אם אני יודע שיש בורג שהוא לא אורגינל של הרכב אני מתחרפן עד שאני אמצ מפירוק או משו .
בכל מקרה יש לי בעיה מוזרה לא מזמן תיקנתי את המזגן ברכב ומלאתי גז והכל תקין ועובד סבבה לגמרי . הבעיה היא בעיה בעיקר מציקה כשאני נוסע בלי מזן אז מהפתחים באמצעים המרכזיים של הרכב של המזגן באה רוח של הנסיעה מבחוץ זה לא מפריע עד שמדליקים את המזגן כשמדליקים את המזגן ואני לוחץ על דוושת הגז פתאום הקור באותם פתחים נעלם ועוד משו קטן ע ם אפשר יש לי בזמן האחרון מן רעש מוזר ומרגיז כשאני נוסע בהילוך 5 או 4 והאוטו במצב של סתם הידרדרות למשל ירידהואין צורך בלחיצה על דוושת הגז אז האוטו סתם אני נותן לו להדרדר ואז יש רעש מרגיזזז של פחית ברזל קטנה או לא יודע איך להגדיר את זה זה נשמע כאילו הרעש בא מהסוף של ידית ההילוכים למטה מתחת לרכב .. ונכנסתי מתחת לרכב ולא הצלחתי לזהות מאפה הרעש וזה פשוט ממש מבעס את הנסיעה .. האם משהו מכיר את התופעה גם !?!?1 ואם הוא יודע איך מסדרים את זה .. ? תודה רבה לכל העוזרים אלמוג . |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
בהנחה שהמזגן שלך ישראלי, ולא מקורי - אז ישנה צינורית וואקום שאמורה להסיט את האוויר כך שייכנס לאוטו אוויר שעבר דרך המזגן בלבד.
לגבי הרעש מידית ההילוכים, זה סימן שאתה צריך להחליף את הבוקסות גומי שמחברות את המוטות המקשרים של ידית ההילוכים.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: כפר סבא
הגלגלים שלי: אונו S70 הזרקה
הודעות: 89
|
תודה רבה על המידע
עכשיו אם אפשר רק להסביר לי פחות או יותר אפה נמצאת הצינורית הזאת ואיך אפשר להגיע אליה ??אני לרוב עושה הכל לבד באוטו חוץ מטיפולים כמו מערכות היגויי ובטיחות שאני נותן לבעלי המקצוע לטפל בעניינים האלו כך שאני מכיר את הרכב אפשר להגיד ברמה טובה . אם תוכל להסביר לי אפה הצינורית הזאת ומה אני אמור לעשות איתה ?! ועל הבוקסות הידית ההילוכים שוב אפה היא נמצאת פחות או יותר? הבנתי שמתחת לרכב באזור של הגיר מלמטה .. השאלה אם זה ממש רציני לסדר את זה לבד או שכדאי לקחת את זה לבעל מקצוע ? ואם זה נורא שאני אסע כך עוד כמה ימים או שעדיף להשבית את האוטו ולעבור לאוטובוס בינתים עד שאני אמצא זמן לנסוע למוסך ואם אתה יודע פחות או יותר את העלות של החלקים שצריך להחליף .. בתודה רבה אלמוג . |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
הבוקסות עצמן עולות 20-30 ש"ח ליחידה - הבעיה היא שזה הרבה עבודה.
כדי להחליף את כולן צריך להרים את האוטו, לפרק את האגזוז, לפרק את מגן החום ואז אפשר לגשת למוטות הקישור של ידית ההילוכים. לגבי המזגן - צריך לפרק את הדשבורד בשביל זה.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: כפר סבא
הגלגלים שלי: אונו S70 הזרקה
הודעות: 89
|
בהסתכלות לתוך תא המנוע ביום שמש וכשחבר יושב באוטו ומשחק בידית בניוטרל כדי למצא מאפה מגיע הרעש המרגיז גיליתי כי המוטות גישור האלו יחסית לא כאלו קשות לגישה בעצם זה יושב מעל הגיר אלו 3 מוטות קטנים דקים כאלה שמחוברים בעצצם כמו כיפה כזאת לברזל קטן שבסופו יש גולה שנכנסת לתוך הכיפה של המוט והברזל הזה מחובר למשהו שם עם בורג ואום .. וכשהוא הוזיז את הידית הרעש בא מתוך הברזלים הלו עם הכיפה כשהם נגעו בברזל ובזמן נסיעה המוטות האלו כנראה רועדים או זזים ואז זה מה שעושה את הרעש .. העניין הוא איך אני מחליף את המוטות האלו ?! פשוט לקנות חדשים ולהחליף ?! כי מבחינת גישה מתוך תא המנוע מלמעלה יש גישה יחסית טובה להגיע לשם .. 2 מהם ממש גלויים השלישי שהוא ממש מחובר למוט של הידית הילוכים טיפה יותר בעייתי אבל יהיה טוב ..
ועוד משו .. נגיד ואני מחליט להתעלם מהרעש האם בסופו של דבר יכול לקרות משו חס וחלילה ?! לא יודע שבר במוט בגלל שאין את הגומי או שזה יכול להתפרק חס וחלילה מהמקום ?!?! השאלה היא אם יש אפשרות להניח לזה לעשות רעש או שזה מחיב החלפה כי עלול לקרות א.ב.ג. וכ'ו .. בתודה רבה אלמוג . |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
אין צורך להחליף את המוטות אם הם לא עקומים - מחליפים רק את הגומיות שביניהם.
אם לא תחליף, בשלב מסויים ההילוכים לא ייכנסו כמו שצריך ואפילו עלולים לקפוץ החוצה בזמן נסיעה.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: כפר סבא
הגלגלים שלי: אונו S70 הזרקה
הודעות: 89
|
אז איך אני מפרק את זה כלומר הגומי אמור להיות בתוך הכיפה הזאת כמעין גומי מרכך בין הכיפה לגולה שבתוכה ?!?! ואם כן איך אני מפריד עכשיו בין הגולה לבין המוט עם הכיפה ?
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
בכח
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2009
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: uno 1.4I.e.s
הודעות: 202
|
כמה אמור לעלות בחנות חלקי חילוף סט בוקסות?
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| רעידות בזמן נסיעה לאחור | lag5 | פונטו - טכני | 4 | 11-08-09 10:29 |
| רעידות בזמן נסיעה | elishana1 | פונטו - טכני | 2 | 09-06-08 18:57 |
| דוושת התאוצה מפסיקה "להגיב" בזמן נסיעה אונו 94 1.4 | gil | אונו - טכני | 10 | 21-04-08 09:34 |
| רעש מוזר בזמן נסיעה. אונו 1000 (שוב ערכתי כותרת!) | פורום הגראז' | 10 | 16-07-07 22:10 | |
| בראבו - ריח של דלק/נפט בזמן נסיעה | פורום הגראז' | 14 | 19-04-07 00:21 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד