דויד חיכיתי לתשובה שלך!
אשמח לקבל כמה הבהרות לגבי ההסברים.
1.לפי התמונה שהעליתי (של הפיוזים) לא מצאתי את פיוז F4. יש כמה F4 שם...
בנוסף כנל ל F5. אשמח אם תוכל לציין אותם על התמונה שהעלתי.
2.מה הכוונה לנקות ולחזק מינוס למנוע ולגוף? המינוס של המצבר? היכן לגוף? אשמח לקבל תמונה של האיזור המדובר בבקשה.
3.לגבי הקונקטורים, ניסיתי ולא הצלחתי להגיע אליהם. יש צורך לפרק את הפנל שנמצא מתחת להגה ושם יש שני ברגי אלן (תקן אותי אם אני טועה לגבי משהו בסעיף זה).
האם יש צורך בגירוז קונקטורים? מדוע לא לנקות בעזרת אלכהול? שמעתי עוד על גירוז מגעי מצבר אך לא ממש הבנתי מדוע... הרי זהו חיבור עגול בעל שטח מגע גדול.
ד.א. כשהחלפתי מצבר לפני כמה חודשים, לא שמתי גריז בחיבורים.
תודה מראש!