בדיקת חיישן חום.
צריך להביא את החיישן לשלושה מצבי טמפרטורה ולבדוק עליו התנגדות.
ב-20 מעלות 2000-300 אום.
ב-40 מעלות 10001500 אום
ב-80 מעלות 250-400 אום.
אני בד"כ מדלג על הבדיקה ב—40 מעלות. אם הוא לפי הערכים ב-20 וב-80 מעלות הוא בסדר.
את ה-80 מעלות אפשר לבדוק כאשר המנוע בטמפ' העבודה.
את ה-20 מעלות אפשר לבדוק בשני דרכים. לפרק אותו מהמנוע ולצנן במים קרים שמודדים את הטמפ' שלהם, או לחכות לבוקר ולבדוק אותו כאשר הטמפ' בחוץ כ-20 מעלות.
כדי לחסוך לך את השאלה הבאה העלתי סרטוט.

דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.