צפה בהודעה יחידה
ישן 18-10-11, 07:42   #6
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
ברא בוקר טוב.
אין לי אלא לאתר את התקלה דרך המסך. התגובה היא לפי מה שכותב בעל הרכב, בשונה ממצב שהרכב לידי. אם תשים לב אני בדרך כלל "מפגיז" את פותח השרשור בשאלות, כדי לדלות כמה שיותר פרטים על התקלה. זאת כדי למקד/לבודד את הסיבה לתקלה.
במקרה הזה shmzaken כתב "שהרכב מתחמם רק בפקקים בעלייה אחרי משהו כמו רבע שעה בפקק ומתקרר מיד עם תחילת נסיעה (אפילו אם זזתי רק כמה מטרים עד שאני עומד שוב בפקק ואז אחרי איזה דקה מתחיל להתחמם שוב). המאוור נכנס לפעולה".
בוא נתחיל לחשוב יחד.
אם היה אוויר במערכת הוונטה לא היתה נכנסת לפעולה.
אם הטרמוסטט היה תפוס הרכב לא היה מתקרר מיד.
אז מה נשאר לנו ?.
1. משאבת מים שאינה מספקת מספיק במצב עמידה/סרק.
2. מהירות וונטה איטית לא עובדת.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט