|
סוף סוף מצאתי זמן ואני שמח לבשר כי התקלה נפתרה,
מכיוון שכבר לא היה לי כח לנסות לשחרר את הבורג כוכב ממנוע הצעדים,
הלכתי למכר שהיה מטפל לי ברכב,
כמובן בהמלצות שקיבלתי פה כיוונתי אותו לפרק מנוע צעדים לנקות אותו ואת הבית שלו,
לאחר שעה של נסיונות הבורג יצא, (לא יצרנו פס עם מסורית אלא באמצעות פטיש קטן ומברג שטוח,הצלחנו ליצור מעין פס בראש הבורג, מספיק עמוק למברג שטוח ושלפנו את המנוע צעדים, כמויות הפיח שהיו שם זה לא יאמן,
החזרנו חזרה ביצענו איפוס לקוטב השלילי של המצבר, היה שיפור ובאמת
הסלד ירד בסביבות 100-150 אך התוצאות היו לא מספקות,
החשד השני שלו היה שיש בעיית וואקום, (בדקנו את כל הצינורות והם נמצאו שלמים במקומם ללא סדקים) הוא לימד אותי טריק קטן, בזמן שהמנוע עובד להתיז מכל מני זוויות ספרי קטבורטורים לאזור המצערת (לא פנימה) ולגלות מהיכן יש שאיבה של אוויר, מצאנו שבבסיס המצערת יש מעין אטם שחור עבה שהיה כולו מלוכלך ולא יצר אטימות טובה, ובנוסף שיירים של פיח או אטמים ישנים שהתפרקו נוקו, והוא הכין לי 2 אטמים בהתאמה אישית מגליון ירוק כזה.
הרכבנו הכל חזרה והמנוע עובד מצויין, סלד יציב בסביבות 850-900 בסרק, אין יותר קפיצות סלד במהלך נסיעה והמנוע נשמע הרבה הרבה יותר שקט, (לא יודע אם יש קשר אבל גם מניע יותר חלק).
אגב בנוגע לקניסטר לא ידענו היכן הוא נמצא כך שלא יודע לעדכן מה קורה באיזורו...
דבר אחד שהייתי רוצה לדעת הוא לגבי החיישן שנמצא מצד ימין בבית המצערת, (זה חיישן טמפרטורה או חמצן?) לפי מה שאני הבנתי מההודעות זה חיישן טמפרטורה ואסור לנקות אותו,
הוא דווקא רצה ואמר לי שזה מומלץ אבל היות והתעקשתי לא נגענו...
למי שמתעניין בעלות 150 שח עבור העבודה והאטמים.
תודה לכל מי שתרם מזמנו בייעוץ זה עזר לי המון (אין לי רקע במכונאות רכב)
|