|
הבנתי מה הבעיה כשהטרמוסטט סגור אז אין סירקולציה במערכת ואז האויר נשאר במערכת
לכן תן לרכב לעבוד עד שהוא יהיה חם עד לטמפ' חצי
לאחר מכן ממלא טת הרדיטור כמעט עד הסוף וגם סוגר את הפקק
שלב ראשון מוציא רק את בורג הניקוז של הרדיאטור בעדינות שלא יעוף לך מרים טורים עדי שיצא בלחץ נוזל קירור נותן גז ואז סוגר כדי שלא ישאב אויר
לאחר מכן אותה פעולה ליד קיר האש
לדעתי חשוב לעשות כל אחד בנפרד
נערך לאחרונה על ידי yair068 : 14-10-11 ב 12:25.
|