|
הבנתי מה שאתה אומר יאיר,
אתה חושב שהבעיה היא שהכרית לא מחוזקת מספיק על הקפיץ, ויש להוציא את הבולם, לחזק את הבורג שמחזיק את הכרית במקום(כאשר הקפיץ מכווץ), בכדי שלא יהיה חופש, מה שיכול לגרום לרעש בעת כיווץ/שחרור.
יש עוד משהו שעכשיו עולה לי לראש. לאחר שהרכבנו, נסעתי שבוע שלם עם הרעשים, וכשפירקנו את הבולם בפעם הראשוונה, הקפיץ לא היה במקום עד הסוף (יש תופסן במשטח התחתון שמחזיק את הבולם, בו יש בליטה שם צריך להציב את הקצה של הקפיץ).
עכשיו יתכן מאוד, (לפי ההגיון שלי) שהכרית באמת לא מחוזקת כמו שצריך, ובמשך הנסיעה אם זה בגלל במפרים גבוהים, או פניות, זה נתן חופש לקפיץ להסתובב ממקומו הרגיל.
נבדוק את זה!
תודה רבה!
ערן
__________________
2002 Fiat Punto MK2 ELX Manual
"Low N' Slow"
|