צפה בהודעה יחידה
ישן 10-10-11, 21:36   #1
dodihob
מנהל
 
האווטאר של dodihob
 
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו elx ידנית / מאזדה 6
הודעות: 1,645
רעשים לאחר החלפת סט בולמים

החלפנו עצמאית לפונטו ספייס 16v רבעיית בולמים קפיצים מונמכים ומוקשחים
האוטו מתנהג מעולה, אך על בבמפרים גבוהים / שיבושי דרך מסויימים יש רעש "קלאנק" מתכתי, במיוחד במכה של הירידה מבמפר גבוה. (רעשיים מקידמת הרכב).
יש לציין שכריות בולם לא הוחלפו.
כמו כן, לעומת מכוניות אחרות שראיתי, בפונטו אין מספר ברגים שמחזיקים את הכרית בולם, אלה בורג אמצעי אחד, כמו כן החור (מתחת למכסה המנוע) דרכו מבריגים את הבולם לשילדה אובלי, כלומר יש מקום למשחק (קדימה אחורה).
כמו כן, הכרית בולם אובלית גם כן, ולא סימטרית משתי צדדיה, כלומר צד אחד ארוך יותר וצד שני קצר יותר, ועם זאת ניתן להתקין את הכרית ב-2 הדרכים.
האם זה משנה כיצד מכוונים את הכרית בולם בהתקנה (צד צר קדימה/אחורה)?
האם זה משנה איפה בידיוק בחור האובלי מבריגים את הבולם? (מן הסתם משחק עם דרך התקנת כרית הבולם משנה מיקום)
ועוד משהו קטן...אם זה לא זה..מה יכול להיות הרעש???
בנוסף, ההברגה של הבורג העליון המחזיק את הבולם מלמעלה, המוט מסתובב סביב עצמו, מתי יודעים שהברגת מספיק? (הוברג עם מברגה חשמלית)
יש לציין שלא היו רעשים לפני כן, גם ברכב עליו היו הבולמים מותקנים קודם לכן, וגם ברכב שלי לפני ההתקנה.
תודה רבה מראש על העזרה!
ערן
__________________
2002 Fiat Punto MK2 ELX Manual
"Low N' Slow"
dodihob מנותק  
הגב עם ציטוט