צפה בהודעה יחידה
ישן 23-09-11, 11:10   #5
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
אם הקורה הקידמית נמעכה כלפי פנים, מה הבעיה למתוח אותה למקום.
נראה שיש לך בעיה גם עם מכסה המנוע, נכון ?.
הסבר קצר על חיישן החמצן ותפקידו.
תפקידו של החיישן "להורות" למחשב לתקן את יחס האוויר דלק בתערובת.
כאשר המנוע קר,המחשב מספק זמן הזרקה ארוך לפי נתונים הנמצאים בזיכרון המחשב, ומנתוני החיישנים. עד שחיישן החמצן מגיע לטמפרטורת העבודה של 250 מעלות צלזיוס.
כאשר החיישן מגיע לטמפרטורת העבודה, הוא מספק מתח חשמלי למחשב. כאשר התערובת עשירה חיישן מספק מתח מעל 0.6 וולט. המחשב מפרש זאת כתערובת עשירה, מבצע וויסות ומקטין את זמן ההזרקה וכמות הדלק בתערובת קטנה. כתוצאה מכך כמות החמצן בתערובת גדלה והחיישן מייצר מתח של 0.2-0.4 וולט והמחזור חוזר חלילה.
על מנת למנוע זיהום אוויר, היצרנים הוסיפו סליל חימום שתפקידו לזרז את חימומו של החיישן לטמפרטורת עבודה.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט