הסיבות יכולות להיות סליל הצתה פגום, חוטי הצתה. פלגים סתומים/מלוכלכים או לא מתאימים.
כמובן יכולות להיות סיבות נוספות כמו חיישן קרנק, מצערת אלקטרונית וכו'.
חום עלול לגרום למחבר רופף או בעל קורוזיה לנתק לסרוגין.
לדעתי דבר ראשון להתחבר לסקנר במוסך.
כאשר יש בעיה שחיבור לסקנר לא מגלה, יש להזרים אוויר חם מפן, על חלקים מסויימים כאשר המנוע פועל. דבר שמוסכים נמנעים מלעשות מחוסר ידע או זמן. תקלות שמופיעות לסרוגין, קשה לסקנרים לזהות.
האם הרכב "אוכל" שמן, מעשן באגזוז ?.
האם התקלה מופיעה במזג אוויר מסוים, במנוע קר או חם ?.
האם הטעינה והמצבר תקינים ?.
האם חום המנוע תקין ?.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|