צטט:
במקור פורסם על ידי asaf123
צביקה ערב טוב ושבוע טוב.
תוכל בבקשה לספר לנו למה המצב תקין כאשר יש לנו משאבה טבולה ולמה כאשר המשאבה אינה טבולה המצב אינו תקין?
אני המון זמן שואל את עצמי את השאלה הזו.
|
אסף שלום רב !
נסה לנסוע ברכב מוזרק כאשר מכסה מיכל הדלק פתוח ונמצא אצלך בתא הנוסעים, ותבחין מיד מדוע מיכל הדלק אמור להיות אטום על מכסה הרמטית, ולכן רעש שחרור האוויר נשמע עם פתיחת המכסה בעת תדלוק.
לעומת זאת ברכבי קרבורטור, מכסה טנק דלק אטום, עלול לגרום להתכווצות קלה של טנק הדלק/ צנרת הדלק מגומי, ולחץ בקו הדלק גם במנוע כבוי, מה שעלול לגרום להצפה ברכבי קרבורטור בו המחט והמצוף לא תקינים, במנוע כבוי עם מתג הצתה סגור, והרכב חונה.
בברכה
צביקה