|
אני מזהה כאן שתי בעיות.
האחת בעית טעינה. לא בטוח שהאלטרנטור הלך. ייתכן שהחוט הדק המחובר אליו יצא ממקומו או לא מקבל פלוס.
השנייה הדלק מהול. הרכב עמד כעשרה ימים החומר המהול בטנק שקע ונכנס למסנן הדלק ולמזרק.
דבר ראשון יש לבדוק טעינה, ואם אין לבדוק כאמור מתח על החוט הדק המחובר לאלטרנטור ולא להחליף אותו מיד.
בעית הדלק עלולה להיפתר בעצמה לאחר נסיעה של מס' ק"מ.
לא זוכר כרגע(על הבוקר) אם מסנן הדלק אצלך הוא חיצוני. אם כן רצוי להחליפו.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|