צפה בהודעה יחידה
ישן 08-09-11, 15:23   #2
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
נתחיל מזה שגם שהאוטו היה חדש, 131 כ"ס בגלגלים, לא היו לא.
ככה ש91 בגלגלים, לרכב בן 10 (כמעט 11) שנים, נשמע איכשהו סביר. נניח שבגל הארכובה יש לו עכשיו 100, זה אומר ש"ברחו" 30 כ"ס. משמע 3 בשנה, לא נורא.

שים לב שנתוני היצרן נמדדים ב BHP - Brake horsepower, לא HP. שזה אומר כ"ס בגל הארכובה, לפני איבוד הכוח בגיר, משאבת מים, דיפרנציאל, אגזוז וכו'...
וכמובן שעם השנים הספק המנוע יורד. כמה? זה כבר עניין של איך תוחזק הרכב.

לגבי עניין מד החום, לבדוק בדחיפות ! יתכן שזה טרמוסטט תקוע ואז זה יחסית פשוט לתיקון. בכל מקרה זה לא תקין, ויש לסדר את זה, אם ירכש הרכב.

מה מצב הרכב מבחינת הסטורית טיפולים? מתי באמת הוחלף הוריאטור? מתי בוצע טיפול טיימינג? באיזה נוזל קירור השתמשו?
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.

נערך לאחרונה על ידי Caveman : 08-09-11 ב 15:33.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט