|
נתחיל מזה שגם שהאוטו היה חדש, 131 כ"ס בגלגלים, לא היו לא.
ככה ש91 בגלגלים, לרכב בן 10 (כמעט 11) שנים, נשמע איכשהו סביר. נניח שבגל הארכובה יש לו עכשיו 100, זה אומר ש"ברחו" 30 כ"ס. משמע 3 בשנה, לא נורא.
שים לב שנתוני היצרן נמדדים ב BHP - Brake horsepower, לא HP. שזה אומר כ"ס בגל הארכובה, לפני איבוד הכוח בגיר, משאבת מים, דיפרנציאל, אגזוז וכו'...
וכמובן שעם השנים הספק המנוע יורד. כמה? זה כבר עניין של איך תוחזק הרכב.
לגבי עניין מד החום, לבדוק בדחיפות ! יתכן שזה טרמוסטט תקוע ואז זה יחסית פשוט לתיקון. בכל מקרה זה לא תקין, ויש לסדר את זה, אם ירכש הרכב.
מה מצב הרכב מבחינת הסטורית טיפולים? מתי באמת הוחלף הוריאטור? מתי בוצע טיפול טיימינג? באיזה נוזל קירור השתמשו?
נערך לאחרונה על ידי Caveman : 08-09-11 ב 15:33.
|