צפה בהודעה יחידה
ישן 03-09-11, 19:01   #4
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
כתבת,"כ-30 שניות החום יורד לחצי והמאוורר מפסיק להסתובב או מוריד את המהירות".
מה הכוונה ל-או ?. האם פעם כן ופעם לא ?.
יש מצב שבגלל מצבר חלש הרכב לא מניע או לא מניע טוב, וכעבור חצי שעה הוא מניע.
לא אכנס עכשיו לפירוט התופעה, בגדול המצבר חלש.
בכל אופן ישנה עוד אפשרות שהבעיה בסטרטר. כאשר הסטרטר חם העוגן משפשף בשדות.
בגלל בוכסות שחוקות. זה גורם לצריכת זרם מוגברת. ואם נשלב את זה עם מצבר חלש, נקבל תופעה של קשה להדליק את האוטו כאילו אין מצבר.
בנוסף לבדיקת מצבר וטעינה יש לבדוק צריכת זרם סטרטר כאשר המנוע חם.

דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט